Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Drag
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: jarik
- Drag
- -
- Tiuningo zona
- -
- Forumas
| dragster | 2007-03-04 18:27:15 (0) |
ViR2 raše: ...neispudingai, maniau kazhkas 300ag bent sieks. O busika su tokiu varikliu tai trasoj ir celica turetu pagaut, visgi svoris, oro pasiprieshinimas... ViR2, celica jis pasiimtu net nespausdamas as pats vaziavau, sukimo momentas pas ji nerealus...be to, ten priburta pakankamai: didele turba, sportiniai veleneliai ir t.t., kiek pamenu ant stendo primatavo apie 300ag nu zodziu, busikas labai smagus Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai. |
| ViR2 | 2007-03-04 18:35:57 (0) |
na tuomet jei ne standartiniai 210 tai gal ir neblogai '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| eddie_gt4 | 2007-03-05 06:23:52 (0) |
jarik raše: (..) Ir siaip, tai as irgi pastebejau, kad celikos tarkim laikas iki 100 kazkaip idomiai paskaiciuotas, visur raso 8.2, o gaunam nuo automobiliu kuriu duomenyse raso 9.4, 9.6... (...) nu nu, cia kur taip raso? ST182 MY'90 pgl. "popierius" iki 100 km/h begejasi per 8.4s, o ST182 MY'92, jei neklystu, per 8.6s (po facelift'o Celka lyg ir pasunkejo) ir siaip bukim biedni, bet teisingi - Celkos niekada nebuvo super drag'iniai aparatai kad ir ta pati ST202 su 175/170AG - 8.1s iki simto nera kazkas stebuklingo... p.s. tas pats liecia ir ST185 stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
Sheikhas
|
2007-03-05 06:44:03 (0) |
Pagrindinis celicos minusas yra svoris. |
| hedo | 2007-03-05 07:25:17 (0) |
OT: ant dietos celikas. toyota kazkaip isdykauja su masinom tai galios duoda, bet duoda ir svorio, tai svorio pamazina, bet ir galios nuima (cia apie 7 gen). tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
|
jarik
|
2007-03-05 08:19:51 (0) |
eddie_gt4 raše: jarik raše: (..) Ir siaip, tai as irgi pastebejau, kad celikos tarkim laikas iki 100 kazkaip idomiai paskaiciuotas, visur raso 8.2, o gaunam nuo automobiliu kuriu duomenyse raso 9.4, 9.6... (...) nu nu, cia kur taip raso? ST182 MY'90 pgl. "popierius" iki 100 km/h begejasi per 8.4s, o ST182 MY'92, jei neklystu, per 8.6s (po facelift'o Celka lyg ir pasunkejo) ir siaip bukim biedni, bet teisingi - Celkos niekada nebuvo super drag'iniai aparatai kad ir ta pati ST202 su 175/170AG - 8.1s iki simto nera kazkas stebuklingo... p.s. tas pats liecia ir ST185 Na ne tame esme, visa esme tame, kad tie duomenys kazkokie netikslus, arba skaiciuojami kitaip negu kitu gamintoju. bent jau man susidare tokia nuomone po to kai asmeniskai gariunuose gavau nuo bmw 320 0-100 10.6(!!!) (siaip tai ejome apyligiai, tai gal ne tiek gavau, kiek netiketai gavosi lygios...) ir nuo 323f (duomenu isibegejimo neradau, bet su 129arkliais manau neturetu ten buti kazkas ypatingo). Aisku, galbut as nemoku begetis gerai, variklis buvo pavarges (pries kapitalke) na bet 2 sekundes... |
| eddie_gt4 | 2007-03-05 08:38:37 (0) |
jarikai, atsipalaiduok auto-gamintojai dazniausiai (su retom isimtim, kaip. pvz., Subaru Impreza GT) nurodo "pagerintus" (arba idealius) begejimosi ir Vmax duomenis, kuriuos paprastam juzeriui kasdienemis salygomis pasiekti yra labai sunku... nes tam "idealiam" 0-100 km/h laikui pasiekti visos kitos salygos irgi turi buti "idealios" - bendras auto stovis, tinkami ratai (ne didesni ir ne sunkesni nei gamtintojo), gera kelio danga, geras (t.y. "negailestingas" ) startas ir t.t. ir pan.reik pavyzdziu? ST185 kataloginiai duomenys yra 6.9s iki simto... bet realiam gyvenime toki laika, imho, pasiekt butu laaabai sunku net ir su apynauje Celka... todel ir vaiksto po i-neta tokie "realus" ST185 laikai kaip ~7,5s ar net ~8s kitas pvz.: turiu as toki sena vokiska ADAC MY'91 kataloga... tai vat, tame kataloge yra kai kuriu auto "realus" testai... tai jei neklystu, ST182 MY'91 realus 0-100 km/h laikas ten ir yra nurodytas ~10s stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
jarik
|
2007-03-05 09:02:00 (0) |
eddie_gt4 raše: kitas pvz.: turiu as toki sena vokiska ADAC MY'91 kataloga... tai vat, tame kataloge yra kai kuriu auto "realus" testai... tai jei neklystu, ST182 MY'91 realus 0-100 km/h laikas ten ir yra nurodytas ~10s Vat ir mano itarimai tokie.... :/ tik kodel tada tarkim bmw nurodo 'teisingus' duomenis? Kazko man japonai (kaip zmones) pradeda vis labiau nepatikti |
| eddie_gt4 | 2007-03-05 09:03:55 (0) |
is kur tu istraukei, kad BMW duomenis teisingi? beje, ko tai man atrodo, kad tavo nurodytas saltinis del BMW laiko biski "grybauja"... paziuresiu sivakar, ka mano senasis katalogas raso stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
jarik
|
2007-03-05 09:06:39 (0) |
na jeigu sakai kad celikos laikas apie 10s realus, o bmw nurodytas 10.6 (toje zinuteje yra linkas i saltini) ir mes einas viens prie vieno, tai kokios seka logines isvados? |
- Drag
- -
- Tiuningo zona
- -
- Forumas

as pats vaziavau, sukimo momentas pas ji nerealus...be to, ten priburta pakankamai: didele turba, sportiniai veleneliai ir t.t., kiek pamenu ant stendo primatavo apie 300ag