Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Drag

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: jarik

    dragster 2007-03-04 18:27:15 (0)  
    ST-162 (Gti 2.0) Vilnius/Klaipeda Žinučių forume: 456
    ViR2 raše:
    ...neispudingai, maniau kazhkas 300ag bent sieks. O busika su tokiu varikliu tai trasoj ir celica turetu pagaut, visgi svoris, oro pasiprieshinimas... ;)

    ViR2, celica jis pasiimtu net nespausdamas:) as pats vaziavau, sukimo momentas pas ji nerealus...be to, ten priburta pakankamai: didele turba, sportiniai veleneliai ir t.t., kiek pamenu ant stendo primatavo apie 300ag:) nu zodziu, busikas labai smagus:)
    Toyota Celica ST162 GTi (150 AG) - prikelta antram gyvenimui:)
    Skoda Octavia 2.0TDI RS (170 AG) - auto kasdienai.
    ViR2 2007-03-04 18:35:57 (0)  
    911 Kaunas Žinučių forume: 2880
    na tuomet jei ne standartiniai 210 tai gal ir neblogai ;)
    '10 Alfa Romeo MiTo 155
    '65 Porsche 911
    Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo
    www.TUKA.lt
    eddie_gt4 2007-03-05 06:23:52 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    jarik raše: (..) Ir siaip, tai as irgi pastebejau, kad celikos tarkim laikas iki 100 kazkaip idomiai paskaiciuotas, visur raso 8.2, o gaunam nuo automobiliu kuriu duomenyse raso 9.4, 9.6... (...)


    nu nu, cia kur taip raso? knockout
    ST182 MY'90 pgl. "popierius" iki 100 km/h begejasi per 8.4s, o ST182 MY'92, jei neklystu, per 8.6s (po facelift'o Celka lyg ir pasunkejo)

    ir siaip bukim biedni, bet teisingi - Celkos niekada nebuvo super drag'iniai aparatai tyliu
    kad ir ta pati ST202 su 175/170AG - 8.1s iki simto nera kazkas stebuklingo... tyliu

    p.s. tas pats liecia ir ST185 knockout
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    Sheikhas Klubo narys 2007-03-05 06:44:03 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Pagrindinis celicos minusas yra svoris.
    hedo 2007-03-05 07:25:17 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    OT:
    ant dietos celikas.

    toyota kazkaip isdykauja su masinom tai galios duoda, bet duoda ir svorio, tai svorio pamazina, bet ir galios nuima (cia apie 7 gen).
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    jarik Klubo narysModeratorius 2007-03-05 08:19:51 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    eddie_gt4 raše:
    jarik raše: (..) Ir siaip, tai as irgi pastebejau, kad celikos tarkim laikas iki 100 kazkaip idomiai paskaiciuotas, visur raso 8.2, o gaunam nuo automobiliu kuriu duomenyse raso 9.4, 9.6... (...)


    nu nu, cia kur taip raso? knockout
    ST182 MY'90 pgl. "popierius" iki 100 km/h begejasi per 8.4s, o ST182 MY'92, jei neklystu, per 8.6s (po facelift'o Celka lyg ir pasunkejo)

    ir siaip bukim biedni, bet teisingi - Celkos niekada nebuvo super drag'iniai aparatai tyliu
    kad ir ta pati ST202 su 175/170AG - 8.1s iki simto nera kazkas stebuklingo... tyliu

    p.s. tas pats liecia ir ST185 knockout


    Na ne tame esme, visa esme tame, kad tie duomenys kazkokie netikslus, arba skaiciuojami kitaip negu kitu gamintoju. bent jau man susidare tokia nuomone po to kai asmeniskai gariunuose gavau nuo bmw 320 0-100 10.6(!!!)Atidaryti naujame lange (siaip tai ejome apyligiai, tai gal ne tiek gavau, kiek netiketai gavosi lygios...) ir nuo 323f (duomenu isibegejimo neradau, bet su 129arkliais manau neturetu ten buti kazkas ypatingo). Aisku, galbut as nemoku begetis gerai, variklis buvo pavarges (pries kapitalke) na bet 2 sekundes... pavargęs
    eddie_gt4 2007-03-05 08:38:37 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    jarikai, atsipalaiduok :D
    auto-gamintojai dazniausiai (su retom isimtim, kaip. pvz., Subaru Impreza GT) nurodo "pagerintus" (arba idealius) begejimosi ir Vmax duomenis, kuriuos paprastam juzeriui kasdienemis salygomis pasiekti yra labai sunku...
    nes tam "idealiam" 0-100 km/h laikui pasiekti visos kitos salygos irgi turi buti "idealios" - bendras auto stovis, tinkami ratai (ne didesni ir ne sunkesni nei gamtintojo), gera kelio danga, geras (t.y. "negailestingas" :D ) startas ir t.t. ir pan.

    reik pavyzdziu?
    ST185 kataloginiai duomenys yra 6.9s iki simto... bet realiam gyvenime toki laika, imho, pasiekt butu laaabai sunku net ir su apynauje Celka... todel ir vaiksto po i-neta tokie "realus" ST185 laikai kaip ~7,5s ar net ~8s tyliu

    kitas pvz.: turiu as toki sena vokiska ADAC MY'91 kataloga... tai vat, tame kataloge yra kai kuriu auto "realus" testai... tai jei neklystu, ST182 MY'91 realus 0-100 km/h laikas ten ir yra nurodytas ~10s knockout
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    jarik Klubo narysModeratorius 2007-03-05 09:02:00 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    eddie_gt4 raše:
    kitas pvz.: turiu as toki sena vokiska ADAC MY'91 kataloga... tai vat, tame kataloge yra kai kuriu auto "realus" testai... tai jei neklystu, ST182 MY'91 realus 0-100 km/h laikas ten ir yra nurodytas ~10s knockout


    Vat ir mano itarimai tokie.... :/
    tik kodel tada tarkim bmw nurodo 'teisingus' duomenis? Kazko man japonai (kaip zmones) pradeda vis labiau nepatikti knockout
    eddie_gt4 2007-03-05 09:03:55 (0)  
    ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 Vilnius Žinučių forume: 3445
    is kur tu istraukei, kad BMW duomenis teisingi?
    beje, ko tai man atrodo, kad tavo nurodytas saltinis del BMW laiko biski "grybauja"... paziuresiu sivakar, ka mano senasis katalogas raso :D
    stock'in'fanas © by Sheikhas
    fleimmeisteris © by hedo
    jarik Klubo narysModeratorius 2007-03-05 09:06:39 (0)  
    ex. 5gen Celica Gti Vilnius Žinučių forume: 4876
    na jeigu sakai kad celikos laikas apie 10s realus, o bmw nurodytas 10.6 (toje zinuteje yra linkas i saltini) ir mes einas viens prie vieno, tai kokios seka logines isvados? :)