Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Galios matavimas

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: jarik

    Grigarasas 2008-10-25 20:35:30 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Na pas mane TVIS yra visada atidarytas, tad del to torque kreive yra ne tokia banguota. Ar tai geriau ar blogiau, sunku pasakyti, reiktu susitvarkyti ir dar karta prasukti ant stendo, butu geriau palyginti. Tik butu idomu suzinoti kaip ta torqa butu galima dar padidinti. Butu gerai kad jis ir zemesniuose sukiuose butu aukstesnis ir virs 4000 aps nekristu taip sparciai zemyn :(
    Domsy 2008-10-25 21:37:40 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    GRazus grafikai. Cia stock?
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    Edvatronas Klubo narys 2008-10-26 06:46:31 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Sheikhas raše:
    Taigi, Grigaraso dyno grafikai:

    Kaip ir minejau, dragerio stendas su Dasteko soft'u neaisku ka rodo.
    Palginimui mano kazkada darytas matavimas ant GZ stendo:

    Matosi kada turbina pradeda pusti, kada TVIS suveikia, kada galios ir torko pikai ir pan.
    O Dasteko kreiveje bent jau man (kuris tikrai nespecialistas tokiu kreiviu skaityme) tikrai nieko to ka isvardinau nesimato. Kreive kaip pas atmosferke, ir i virsu iki begalbes, netikiu, kad stockine turba gali pusti tik didejancia progresija iki 6krpm ir nera jokios pabaigos :)

    Cia virsutines kreives su paankstintu degimu? O TVIS suveikia prie 4500 rpm?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Sheikhas Klubo narys 2008-10-26 08:25:39 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    taip, T-VIS tam ir reikalingas kad turetum didesni torka prie zemu apsuku.
    Ziurint i Dasteko galios kreive, atrodo kad nera pabaigos, ko toliau nesukot :) pagal grafika prie 6.5krpm turetu buti kaip min 245ag, o prie 7krpm jau ir ~270ag :D pas mane pikas prie 5.3krpm ir basta nekaltas
    Grigarasas 2008-10-27 07:51:17 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Sheikhas raše:
    taip, T-VIS tam ir reikalingas kad turetum didesni torka prie zemu apsuku.
    Ziurint i Dasteko galios kreive, atrodo kad nera pabaigos, ko toliau nesukot :) pagal grafika prie 6.5krpm turetu buti kaip min 245ag, o prie 7krpm jau ir ~270ag :D pas mane pikas prie 5.3krpm ir basta nekaltas

    Beje jei atidziau pasiziuretum i kreives, tai pamatytum kad pas mane torkas adidesnis prie zemesniu sukiu nei pas tave. kazkaip keistai visa tai atrodo. Ypac matosi skirtumas prie 2500 ir 3000 rpm. Tai kaip ta gali paaiskinti T-VIS. Aisku pas tave torkas ilgiau issilaiko aukstas, bet ir seip pas tave jis didesnis. tad teigti kad T-VIS kazka gero daro kaip ir ankstoka :)
    Sheikhas Klubo narys 2008-10-27 08:11:30 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Kadangi as tikrai nesu patyres kreiviu aiskintojas, noreciau paklausyti TIKRO dynochartu EGZPERTO, kuris man galetu kazka pasakyti is tu dasteko kreiviu, t.y ties kokiu tashku uzsipucia turbina, kur ji pasieki max darba ir kur jis pasibaigia.
    Be to GZ grafike matosi galios nuostoliai ir AG bei NM kreives atvaizduotos atminusavus nuostolius. Ar dastekas tai rodo, nematau.
    Jeigu mano kreive butu be transmisijos nuostoliu, butu visai kitokia. Kitas dalykas, kad ta mano pateikta kreive irgi neetalonas, nes kaip jau nekarta minejau buvo daryta su tragishko stovio voztuvais (padarius leakdowna, sandarumas buvo iki 50%).
    Nieko nesakau apie matuota automobili, tiesiog kiek maciau Dasteko kreiviu, visos man kazkokios negyvos , gal tiesiog todel, kad as nieko nesuprantu, todel ir noreciau suzinoti daugiau.
    Grigarasas 2008-10-27 08:14:36 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Vilnius-Panevėžys Žinučių forume: 270
    Panasu kad didziausi ekspertai tuo klausimu tai mes patys :)
    MarcaZ 2008-10-27 08:41:08 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Radviliskis-Vilnius Žinučių forume: 211
    Sheikhai - T-VIS yra analogiska ACIS sistemai taip? Taigi ACIS torque'o prideda aukstesniuose sukiuose, konkreciu atveju, 5gen gti, nuo 5000rpm atsidaro tas voztuvas...tai ir T-VIS taip pat daro...Kol apsukos zemos torque'as bus didesnis su uzdarytu t-vis voztuvu, o kai apsukos dideles, tarkim nuo 5000rpm, tas voztuvas atsidaro ir prideda kazkiek traukos...
    867455689
    Sheikhas Klubo narys 2008-10-27 09:29:10 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Kiek as zinau TVIS yra tam, kad prie zemu sukiu butu didesnis NM, t.y. kad nebutina sukti motora vaziuojant gatvemis. virs 4xxxrpm atsidaro visos gerkles. Tada jau nieko nereikia pridedineti, kai tapke dugnas.
    Domsy 2008-10-27 09:39:22 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Traukos prideda. Is salia esancios masinos.

    Prie zemu sukiu kolektoriuje maziau sklendziu atidaryta, ko pasekoje oro srauto greitis kolektoriuje yra didesnis delko ir torko kreive aukstesne. O jei sklende neatsidaro tai torko pikas(lyginant su atidaryta) buna ant tos ribos kur turetu atsidaryti TVIS (sakykim 5000) poto pradeda krist.

    Tai jei pas Grigarasa (kaip sake) neveikia TVIS tai torko apacioj jis neturetu turet.

    Is grafiko tai nepasakytum kad ir pas sheikha veike TVIS.

    Bet kaip ir sake egzpertai turetu pakalbet.

    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica