Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Kapotas celikai ir is ST-I I GT-I

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: Isjunges_Tel

    Justacijus 2005-11-13 00:23:19 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 384
    ka galiu pasakyti - jei pilu 98 tai is ventuso, ten gaunu nuolaida didziausia. ir taip paskaiciavus kad nors 98 ir brangesnis apie 20ct bet gaunasi kad uz ta pacia suma tiek pat nuvarau kilu. Man lyg biski jauciasi kad ant laisvu apsuku graziau dirba su 98. nu gal traukia kazkiek geriau bet nelabai ten turetu jaustis. manuale celicos parasyta kad naudoti 95 unleaded OR 95/98. tai unleaded shtatuose taip iseina o europoj 95/98. Bet grupiokas papasakojo kaip i savo motoroleri pyle 98 benza - sake ejo kaip ispistas, nu nerealiai ten jis veike, bet per puse metu numire. tai vat ir dabar ir spresk kaip ten yra, nors mazeikiu nafta teigia kad su 98 benzu nesugadinsi variklio - kaip tik geriau jis ten sudega ir tt. bet kas del ekonomijos - nelabai islosi kai jis 20ct brangesnis :).
    ______________________________
    Ex AT180 driver
    NightWalker Klubo narys 2005-11-13 12:59:00 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Šiauliai, vilno Žinučių forume: 1421
    nu galima bandyti maisyti 95 su 98, pazystamas sake y savo lance integrale masydavo, nes biski vien 98 pilti budavo prabanga o ant 95 nelabai noriai variklis dirba.
    Drive me like you have stole me...
    Banzai Racing Team.

    -Vakar isgerem 4.8l degtines.
    -Tai cia kaip gera darbinia turia variklis.
    PylX Klubo narysModeratorius 2005-11-13 14:12:32 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    o ce teisingas zmogus darys varikly :)
    kas del keitimo yra too varikliu nu galima rast kaina eina ~2000 uz padoru (vadinkim)
    bet a stavo atzvilgiu nekisciau i tai saibu nes variklis + keitimas (variklis automatiskai sunkesnis ji idesi ir traukos bus kaip pas paprasta gti , kazkas del vaziuokles sake kad gti kitokia... tai jos tokios pats taip kad galima ir kazka daugiau ispest?(neprarandant kelyje stovejimo) .

    as tau siulau ant tavo sti padaryt zveriuka :) det turbina kompa ir pan. masinos svoris nezymiai pakis o ag normalej prisides ko pasekoje kad ir 160 isspausi tavo eis gerokai geriau nei gti.

    aisq uzdet turbina bus brangiau nei gti varikli idiet bet galimybes visai kitos:)

    seip yra galimybe gaut daliu pigiau nei ce(gerokai)
    brukstelk i pylx@takas.lt jei domina kanors galesim paziuret,

    o jei galvoji gti imt atrodo mar10 pardavineja jau senokai 3sge
    is kitos puses gal geriau tada iskarto i 3sgte keist :)

    dar is 1nos puses galima tavo standartinio kaza be turbinos mastyt. paemimo ismetimo kolektorius, zvaigzdes, kompas, paslifuot, darbini turi padidint ir t.t

    klausimas tik kiek pinigu galvoji i tai investuout :)
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    Justacijus 2005-11-13 14:49:29 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 384
    va teisingai sako pylx, siaip dar galetum pagalvoti apie toki varianta - 4A-FE savo varikli keisk i 4A-GE. pastarasis ejo i 4gartos celicas, ir stocke 2 kartos berods variklis turejo 120 arkliu. 3kartos variklis turi apie 100kw. beje sitie varikliai vieni geriausiu is toyotos gamyklos, ir naudojami kazkokiose formulese. o pagal visokias dokumentacijas - 4A-FE yra 4AGE variklis su ekonomine FE galva. tai tau neturetu daug bedu buti. toliau jau gali dar svajoti nes yra ir 4A-GZE - tas pac variklius su turba. berods 140kw.

    cia kazkiek apie ta varikli
    http://shell.deru.com/~sgn1/AW11/4age.htm
    ______________________________
    Ex AT180 driver