Jeigu apskritai paemus ir siekiant tikslo (galios padidinimo), tai pasakysiu taip: Yra ir pigesniu budu galiai padidinti. Reiktu pradeti nuo pigiausio, tai yra oro filtro, po to kogero ismetimas. Sie du elementai nebrangiai gali prideti keleta arkliu priklausomai nuo to, kiek pries tai buvo. Dar yra pigus budas traukai pagerinti, tai svorio mazinimas. Pirminis mazinimas, isemant visokius nereikalingus barachlo, sedynes, atsarginius ratus ir tt yra beveik nemokamas. Po to ratai. Ratai kainuoja brangiai, bet kiekvienas kilogramas nuo rato yra mazdaug 5 kg nuo svorio. Dar zmones nuo variklio panaikina/pakeicia parazitinius agregatus (tuos kurie sukasi nuo variklio dirzo ir vagia galia). Tai koks tikslas eiti nuo antro galo nei visi? Zinoma jei jau pries tai buve zingsniai igyvendinti, tada taip. Bet tada reikia neuzsiiminet visokiais piggiais, o statyti aftermarketini programuojama kompa ir uzmapinti (sunkiausias darbas).
Firestart parašė:
Jeigu apskritai paemus ir siekiant tikslo (galios padidinimo), tai pasakysiu taip: Yra ir pigesniu budu galiai padidinti. Reiktu pradeti nuo pigiausio, tai yra oro filtro, po to kogero ismetimas. Sie du elementai nebrangiai gali prideti keleta arkliu priklausomai nuo to, kiek pries tai buvo. Dar yra pigus budas traukai pagerinti, tai svorio mazinimas. Pirminis mazinimas, isemant visokius nereikalingus barachlo, sedynes, atsarginius ratus ir tt yra beveik nemokamas. Po to ratai. Ratai kainuoja brangiai, bet kiekvienas kilogramas nuo rato yra mazdaug 5 kg nuo svorio. Dar zmones nuo variklio panaikina/pakeicia parazitinius agregatus (tuos kurie sukasi nuo variklio dirzo ir vagia galia). Tai koks tikslas eiti nuo antro galo nei visi? Zinoma jei jau pries tai buve zingsniai igyvendinti, tada taip. Bet tada reikia neuzsiiminet visokiais piggiais, o statyti aftermarketini programuojama kompa ir uzmapinti (sunkiausias darbas).
Jeigu apskritai paemus ir siekiant tikslo (galios padidinimo), tai pasakysiu taip: Yra ir pigesniu budu galiai padidinti. Reiktu pradeti nuo pigiausio, tai yra oro filtro, po to kogero ismetimas. Sie du elementai nebrangiai gali prideti keleta arkliu priklausomai nuo to, kiek pries tai buvo. Dar yra pigus budas traukai pagerinti, tai svorio mazinimas. Pirminis mazinimas, isemant visokius nereikalingus barachlo, sedynes, atsarginius ratus ir tt yra beveik nemokamas. Po to ratai. Ratai kainuoja brangiai, bet kiekvienas kilogramas nuo rato yra mazdaug 5 kg nuo svorio. Dar zmones nuo variklio panaikina/pakeicia parazitinius agregatus (tuos kurie sukasi nuo variklio dirzo ir vagia galia). Tai koks tikslas eiti nuo antro galo nei visi? Zinoma jei jau pries tai buve zingsniai igyvendinti, tada taip. Bet tada reikia neuzsiiminet visokiais piggiais, o statyti aftermarketini programuojama kompa ir uzmapinti (sunkiausias darbas).
Viska ka cia parasei, tai nedidina variklio galios, o tiesiog leidzia isnaudoti geriau esama variklio potenciala (sport filtras, ismetimas galios neprideda, tiesiog leidzia isnaudoti esama variklio galia). Tokios modifikacijos kaip paprastas svorio mazinimas, ratu keitimas i lengvesnius pagerins tik automobilio stabiluma, isibegima, trumpins stabdymo kelia. Bet variklio galios nekels! Ir siaip NA varikliu tobulinimas kaip kazkas yra pasirases savo parase tai brangus budas vaziuoti letai. Ka pats celicai (7gen) noreciau pasidaryti tai ITB, jei darant namie ir su piggy backu, bandymu budu galima pasidaryti grazu variklio garsa ir truputi geresne reakcija i akseleratoriu. O pats pigiausias budas pajudeti nuo sankryzos greiciau nei anksciau - uzsideti geras padangas
LEXUS IS250
Ex.Toyota Celica
Ex.Toyota Celica