Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Modlist: zycha@GT-S
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: zycha
ViR2 | 2008-05-15 10:42:27 (0) |
911 Kaunas Žinučių forume: 2880 | DOT zhymejimas yra pagal charakteristikas, vadinas yra vietu kur neperspjauna '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
zycha | 2008-05-15 11:00:53 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | ViR2 raše: DOT zhymejimas yra pagal charakteristikas, vadinas yra vietu kur neperspjauna tas tiesa. Bet persoka taip populairu Motul 5.1 .Kadangi man stock turi buti DOT3, tai uzpyliau pagerinta, kad tik laikytu aukstesne temperatura. WET boiling 198C Melyna spalva duoda privaluma, kad keiciant pilnai skysti, tu matai, slangeleje, kada jis pasikeicia - is gelsvo pereina i melyna. Po to galima daryti atvirksciai. (yra analogas Gold) Pasiziurekite palyginima. http://www.volvoclub.org.uk/faq/BrakeFluidComparison.html Pirkau is BalticAutoParts. 1L/60lt. Pas mane dar liko 0,5L gal |
ViR2 | 2008-05-15 11:56:50 (0) |
911 Kaunas Žinučių forume: 2880 | europinese kartais ne DOT4 standarte? '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
hedo | 2008-05-15 12:00:20 (0) |
ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313 | OT zycha raše: eddie_gt4 raše: a ko ne DOT5.1? patiko, kad sitas "perspjauna" DOT5.1 + yra melynos spalvos. " bla bla bla... In so many words, DOT 5.1 fluids are simply DOT 4-type fluids which meet DOT 5 performance requirements. Because of this, they typically can be mixed with DOT 3 or DOT 4 fluids without concern. In some circles, they are even referred to as ‘DOT 4 Plus’ or ‘Super DOT 4’ fluids because they are more similar to a conventional DOT 4 fluid by chemistry than they are to a conventional DOT 5 fluid. In fact, DOT 5.1 is essentially comprised of Borate Esters. saltinis tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
zycha | 2008-05-22 12:37:52 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | little update: uzsakyta Clutchmasters FX100 sankabos komplektas (street) + Fidanza aliuminio smagratis. |
Gytis | 2008-05-22 13:01:22 (0) |
Celica Vilnius Žinučių forume: 719 | blembas |
Sheikhas | 2008-05-22 16:01:39 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6685 | prabangiai.... |
zycha | 2008-07-11 08:57:31 (0) |
ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988 | ech, po ilgu ilgo gavimo, Fidanzos neparsiunte.... na ir dzn... paskaites dar daugiau, pasiziurejes i savo vaziavimus, nutariau lengvinto smagracio nestatyti. Kita savaite reiks lupti lauk greciu deze ir statyti sankaba. |
Džigitas | 2008-07-11 09:20:30 (0) |
ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538 | Toks kalusimas. ar tau keiciant smagrati nereikes issibalansuot visos svaistiklines variklio dalies? kaip ten yra su tais aliuminiais smagraciais? nes jei dedi tarkim kazkoki kita (nuo kitos auto) tada reikia varikli leist padaliam, vezt balansuot viska kartu su alkuniniu ir tt. shop.automanas.lt nissan 200 sx S13 - darbui celica AT-160 celica ST-162- perdirbama |
Edvatronas | 2008-07-11 09:37:27 (0) |
ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796 | Džigitas raše: Toks kalusimas. ar tau keiciant smagrati nereikes issibalansuot visos svaistiklines variklio dalies? kaip ten yra su tais aliuminiais smagraciais? nes jei dedi tarkim kazkoki kita (nuo kitos auto) tada reikia varikli leist padaliam, vezt balansuot viska kartu su alkuniniu ir tt. Nemanau... be to smagracio nebestatys... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |