< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Tiuningo zona » N/A 2ZZ-GE 300AG

zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-03-03 09:15:43 // Žinučių:5988
0 
Įdomūs dalykai dedasi, amerikonai atrado pora gerų vietų kaip galima nesunkiai pakelti galią GT-S (2ZZ-GE) variklio. Kuriamas naujas (šiuo metu) įsiurbimo kolektorius, kuris parodo nemažą galios prieaugį. Su standartiniu ECU +15hp (į ratus), su PowerFC iki +50hp "lift" įjungimo metu. Taip pat nėra "pravalo" po 6000RPM.
Sumarizuojant, darant grynai N/A variklį sudėjus visus šiuo metu žinomus mod'us ir naująjį kolektorių galima pasiekti 240WHP, arba, kažkur 260AG variklio galią. :P

O kaip jis sukasi... reakcija kaip britvos :)
http://www.youtube.com/watch?v=8ZwGgBBzr2Y

Nu neblogai kaip iš 1.8 motoriuko :P
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2009-03-03 09:37:02 // Žinučių:6685
0 
britva kazhkokia, man kazkaip net nerealiai skamba 240whp... kaip ilgam, koks resursas.
ndl // ST-182 (GTi 2.0) // // 2009-03-03 09:45:35 // Žinučių:1076
0 
Tai kad rašo +30WHP su stock ECU.
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-03-03 09:51:03 // Žinučių:5988
0 
Sheikhas parašė:
britva kazhkokia, man kazkaip net nerealiai skamba 240whp... kaip ilgam, koks resursas.


na, esmė, kad labai kardinalių pakeitimų nėra, kad mažėtų resursas. Kodėl neraelu? Vis dar galvoji, kad 7gen varikliai "popieriniai"? :)
2ZZ serija su F/I be vidurių pakeitimo spaudžia ~300..400ag, su stūmoklinės grupės pakeitimais ~700ag.
xups // ST-162 2.0 GT // Panevėžys // 2009-03-03 14:41:12 // Žinučių:289
0 
seip viskas padaroma, tik kad su Nm nelabai kas su tokiu varikliu. ir vaziuot reikia kaip su britva 3.5-4.5k rpm min palaikyt
subaru-kasdienai
toyota-iseiginem
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-03-03 15:02:41 // Žinučių:5988
0 
xups parašė:
seip viskas padaroma, tik kad su Nm nelabai kas su tokiu varikliu. ir vaziuot reikia kaip su britva 3.5-4.5k rpm min palaikyt


tas tiesa, jei reikia tempti 2T priekabą prikrautą runkelių. :D
Mieste važinėju be problemų 5 bėgiu 50..60kmh, kai apsukos 2000rpm ar net mažiau.
eddie_gt4 // ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 // Vilnius // 2009-03-03 15:24:40 // Žinučių:3445
0 
zycha parašė:
xups parašė:
seip viskas padaroma, tik kad su Nm nelabai kas su tokiu varikliu. ir vaziuot reikia kaip su britva 3.5-4.5k rpm min palaikyt


tas tiesa, jei reikia tempti 2T priekabą prikrautą runkelių. :D
Mieste važinėju be problemų 5 bėgiu 50..60kmh, kai apsukos 2000rpm ar net mažiau.

idomu tik, kiek tokiom salygom tavo matoras arkliu ir "niutonu" generuoja? knockout :D
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-03-03 15:47:11 // Žinučių:5988
0 
eddie_gt4 parašė:
idomu tik, kiek tokiom salygom tavo matoras arkliu ir "niutonu" generuoja? knockout :D

A koks skirtumas? Tiek generuoja, kiek reikia važiavimui. Jei būtų nepakankama trauka, jungčiau žemesnį bėgį.
Aš tik noriu pasakyti, kad ne niutonuose esmė, o galios/masės santykis. Jei 7gen prie 2000rpm turi tarkim 80Nm ir to pakanka stumti savo masę, o GT4 ar WRX reikia 180Nm kad taip pat stumti... it's your problem :D
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2009-03-03 16:02:23 // Žinučių:5988
0 
Tarp kitko. MR-S (Celica GT) N/A 1ZZ-FE su stūmoklinės dalies pakeitimais 185whp, 207Nm... (stock 118whp) kažkur apie 200ag varikliukas. Kyla pavojus 2ZZ :)
NosTeaM // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vln // 2009-03-03 16:12:09 // Žinučių:3170
0 
na idomiai cia idomiai :) siaip smagus tox garselis :) ir apsukos speju smagiau kyla isibegint :) o kiek tas N/A wisas reikalas atseina?
7gen GTS ir 4gen GT

el.pastas:nos999team@yahoo.com
skype:nosteam1626
www.public.fotki.com/NosTeaM
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com