Įdomūs dalykai dedasi, amerikonai atrado pora gerų vietų kaip galima nesunkiai pakelti galią GT-S (2ZZ-GE) variklio. Kuriamas naujas (šiuo metu) įsiurbimo kolektorius, kuris parodo nemažą galios prieaugį. Su standartiniu ECU +15hp (į ratus), su PowerFC iki +50hp "lift" įjungimo metu. Taip pat nėra "pravalo" po 6000RPM.
Sumarizuojant, darant grynai N/A variklį sudėjus visus šiuo metu žinomus mod'us ir naująjį kolektorių galima pasiekti 240WHP, arba, kažkur 260AG variklio galią.
O kaip jis sukasi... reakcija kaip britvos
http://www.youtube.com/watch?v=8ZwGgBBzr2Y
Nu neblogai kaip iš 1.8 motoriuko
Sumarizuojant, darant grynai N/A variklį sudėjus visus šiuo metu žinomus mod'us ir naująjį kolektorių galima pasiekti 240WHP, arba, kažkur 260AG variklio galią.
O kaip jis sukasi... reakcija kaip britvos
http://www.youtube.com/watch?v=8ZwGgBBzr2Y
Nu neblogai kaip iš 1.8 motoriuko