Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Performance: Basic Steps kiekvienam.

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: Dogg

    zycha Klubo narysModeratorius 2011-02-23 20:14:06 (1)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    “Losing 1kg of rotational weight (i.e. wheel weight) is the straightline performance equivalent to removing 10kg from your car”


    trumpai: 1kg lengvesni ratlankiai prilygsta -10kg automobilio masės.
    Tomas87 2012-07-02 16:37:35 (2)  
    Toyota Corolla 1.3 Vilnius / Kaunas / Alytus Žinučių forume: 18
    Tam, kad efektyviai tuninguoti variklį reikia visų pirma suprasti iš kur ta galia atsiranda. Todėl sugalvojau parašyti trumpą teorijos kursą.

    Didesnę variklio galią galima išgauti dviem būdais:
    1) Keliant variklio naudingumo koeficientą.
    2) Sudeginant daugiau kuro.

    Variklio naudingumo koeficientą galima pagerinti įvairiais būdais: sumažinus oro filtro varžą, lengvinant judančias variklio dalis, geriau (efektyviau) deginant kurą.

    Tam, kad sudegint daugiau kuro ir tokiu būdu gauti daugiau galios galima: keisti oro pertekliaus koeficientą (iš lieso kuro mišinio į persotintą), kelti maksimalius variklio sūkius (su sąlyga, kad kuro tiekimo ir oro padavimo sistemos susitvarkys su išaugusiais variklio poreikiais). Turbininiams varikliams: kelti turbinos slėgį ir naudoti intercooler'ius tuo pačiu paduodant daugiau kuro į cilindrus.


    Tik reikia prisiminti, kad automobilių gamintojai nėra kvailiai ir ne specialiai gamina mašinas su mažiau galios. Gamintojai dažniausiai gamina variklius su optimaliais parametrais. O išgauta didesnė galia paprastai reiškia trumpesnį variklio tarnavimo laiką ir kai kuriais atvejais: didesnes kuro sąnaudas.

    Gal kam netyčia šita informacija pasirodys naudinga.
    Dakotasracing 2012-07-02 17:44:33 (1)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 73
    Ora paduoti uždedant sportini filtra ir pakeičiant sklende (į didesnio diametro ~ 80-90mm)
    jei jau padareme ora reikia ir išmetimo , keisti kolektorių ir visa padaryti iš ~ 60mm (parinkti pagal variklį.
    jei turime ora laisvai paduodama išmetima laisvai išeinama tada reik daugiau kuro , statom rimtesnį kuro siurblį, ir kuro reguletoriių paduodame pradžiai ~ 3,8 bar.
    tada turetume keisti kompa , nes standartinis nesusitvarko su tokiais pokyčiais , reiktu nukelti ribotuva iki 8000-9000 apsisukimų . standartinis kompas nesiprogramuoja tai dedam sportini,

    ir tt:)
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-07-02 19:44:31 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    hm... kažkas sugalvojo senas temas prikelti? Tęskite tęskite... :P
    Tomas87 2012-07-02 22:59:23 (0)  
    Toyota Corolla 1.3 Vilnius / Kaunas / Alytus Žinučių forume: 18
    Dakotasracing, man tik įdomu pvz iš kur paimti išmetimo kolektorių modifikuotą, nes aftermarket dalių yra tikrai ne visiems automobiliams, o spec užsakymai yra velniškai brangūs.
    Firestart 2012-07-03 19:22:55 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Susivirint.

    Tomas87 parašė:
    Dakotasracing, man tik įdomu pvz iš kur paimti išmetimo kolektorių modifikuotą, nes aftermarket dalių yra tikrai ne visiems automobiliams, o spec užsakymai yra velniškai brangūs.
    r1o182 2012-07-03 20:24:09 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vilnius Žinučių forume: 61
    geriausias budas - swapas i 3S-GTE... bene pats pigiausias. Ir dar pripusti :D

    daryti tiuninga atmosfernikui - brangus ir sunkus darbas...

    oras/kuras - visa tai vaiku zaidimai. Didesnes forsunkes = sotus misinys = kosmines kuro sanaudos + greit padvesusios zvakes ir po kurio laiko liambda...ir t.t. krc ne ilgai gyvens.

    Rimtas tiuningas tai visu pirma aplengvinti ir "agresyvus" paskirstimo velenai, aplengvintas ir agresyvus alkuninis velenas, smagratis, paskirstimo veleno skivai. aplengvinti stumuokliai ir svaistikliai ir t.t. padidintas voztuvu atidarymo/uzdarymo laikas.

    Galu gale jus turesit automobili, kuris nefiga netrauks iki tam tikru RPM (apie 7-8k):D miestui tikrai netiks ;)
    Dakotasracing 2012-07-08 17:41:48 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 73
    Manau pakankamai pigus budas gauti kolektoriu , ji pasigaminti. Ir tikrai nebus nie kiek prastesnis ( gal net geriau) paimsi storesni vanzdi ilgiau laikys. :) tada turbut iskils klausimas kaip apskaiciuoti ir koki ji daryti , NIEKO nereikia burti ! Yra tam programeles suvedi visus variklio parametrus ir gauni tikslu atsakyma koks ilgis ,storis ir tt.