Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Reikia pagalbos del CAI pajungimo
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: Techno
| Techno | 2009-07-21 20:13:19 (0) |
Siandien pasijungiau, 1 ir 2 vakuumines slangutes reikia sujungti, nes kitu atveju tiksi elektrinis vakuumo vozhtuvas. Tevas daug maz paaiskino, kad tos vakuumines slangeles ir voztuvelis reikalingi degimui, misinio riebumui nustatyti tipo paankstina, pavelina... ar kazhkas panasaus. 3 slangute uzhkishau, o 4 i vamzdi. Pries dedamas ishvaliau oro srauto matuokle, todel nebedega variklio gedimo lempute. |
|
zycha
|
2009-07-22 08:45:38 (0) |
Techno parašė: Siandien pasijungiau, 1 ir 2 vakuumines slangutes reikia sujungti, nes kitu atveju tiksi elektrinis vakuumo vozhtuvas. Tevas daug maz paaiskino, kad tos vakuumines slangeles ir voztuvelis reikalingi degimui, misinio riebumui nustatyti tipo paankstina, pavelina... ar kazhkas panasaus. 3 slangute uzhkishau, o 4 i vamzdi. Pries dedamas ishvaliau oro srauto matuokle, todel nebedega variklio gedimo lempute. kompą nuresetinai? Nedega... palauk.. dar gali užsidegti. Ji ne iš karto užsidega, gali po savaičių tik. O gali ir neužsidegti. Čia yra problema su Gen1 AEM CAI. Gen2 ši problema kažkiek pašalinta, nors girdėjau kad ir su Gen2 AEM CAI žmonėms užsidega CHECK. Šiaip- laimės dalykas. O problema tame, kad CAI diametras yra didesnis nei stock intake, taip pat MAFS aplinka kitokia montavimo. Dėl to kompas gauna kitokį signalą. CHECK atrodo būna.. tipo kad per liesas mišinys, kiek pamenu. Šią problemą galima pašalinti darant miksą stock filtro ir CAI, toje vietoje, kuro montuojamas MAFS arba tuninti ECU. |
| Techno | 2009-07-22 10:53:05 (0) |
Man rodos jei slangutes teisingai sujungi, tai neturetu niekas degti. MAFS tikslas matuoti koki oro kieki variklis gauna ir nezinau kaip jis reaguoja i aplinka. Na kai ishriedesiu i gatve parashysiu apie cai efektyvuma, tikiuosi problemu nebus. Manualas apie MAFS: http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf |
|
zycha
|
2009-07-22 12:01:51 (0) |
Techno parašė: Man rodos jei slangutes teisingai sujungi, tai neturetu niekas degti. MAFS tikslas matuoti koki oro kieki variklis gauna ir nezinau kaip jis reaguoja i aplinka. Na kai ishriedesiu i gatve parashysiu apie cai efektyvuma, tikiuosi problemu nebus. Manualas apie MAFS: http://www.autoshop101.com/forms/h34.pdf manau tu supranti fiziką, kad padidinus vamzdžio diametrą keičiasi praeinančio oro greitis arba kiekis. Šio atveju, pasikeičia oro greitis (ką tikina MAFS), kadangi padidinai vamzdžio diamatrą. Todėl MAFS į ECU siunčia neteisingą signalą realiai, kad oro yra mažai, todėl kompas paduoda mažiau benzino. Tačiau, oro kiekis realiai tai tas pats! Ir tai pastebi liambda zondas.. liesas mišinys sako jis. (nes oro kiekis nepakito, o benzino sumažėjo). taip pat su CAI dar gali pasitaikyti, kad trūkčioja, veikia nestabiliai, pavėluota reakcija į gazą. |
|
PylX
|
2009-07-29 09:41:15 (0) |
Problema ne pajungime o paciam principe mafs apskritai jei stovi MAFS geriau su inteiku neprasidet, gali deze "patobulint" drop in filtra isimest. o jei prasidedi statyt/derint kompa... gal net pereit prie map`o. o tai tik del intake neapsimoka ne per kur. retoriskai... ir apskritai biki ne i tema bet kodel nepereina prie map. kuo mafs geriau uz paprasta vakumo matavima :S papildomu problemu(pinigu) debeselis >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
|
zycha
|
2009-07-29 10:07:30 (0) |
PylX parašė: Problema ne pajungime o paciam principe mafs apskritai jei stovi MAFS geriau su inteiku neprasidet, gali deze "patobulint" drop in filtra isimest. o jei prasidedi statyt/derint kompa... gal net pereit prie map`o. o tai tik del intake neapsimoka ne per kur. retoriskai... ir apskritai biki ne i tema bet kodel nepereina prie map. kuo mafs geriau uz paprasta vakumo matavima :S papildomu problemu(pinigu) debeselis įdomu, kodėl Toyota perėjo nuo MAP prie MAF? Ir kiti gamintojai, panašu, taip pat. Gal dėl tikslumo? plius emisijos reikalavimai? |
|
PylX
|
2009-07-29 13:05:06 (0) |
zycha parašė: PylX parašė: Problema ne pajungime o paciam principe mafs apskritai jei stovi MAFS geriau su inteiku neprasidet, gali deze "patobulint" drop in filtra isimest. o jei prasidedi statyt/derint kompa... gal net pereit prie map`o. o tai tik del intake neapsimoka ne per kur. retoriskai... ir apskritai biki ne i tema bet kodel nepereina prie map. kuo mafs geriau uz paprasta vakumo matavima :S papildomu problemu(pinigu) debeselis įdomu, kodėl Toyota perėjo nuo MAP prie MAF? Ir kiti gamintojai, panašu, taip pat. Gal dėl tikslumo? plius emisijos reikalavimai? As cia seip retoriskai paklausiau, nes seip tai gana dazna problema su mafs + valymai ir t.t gal kazka dar naujo sugalvos. is kitos puses zinot tikslu oro kieki budu kaip ir nera (praktisku) galetu dubliuot abu daviklius... zodziu baigiu OT >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
