Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Sportines sedynes dydis
Kategorija: Tiuningo zona
Autorius: Marchius
| Marchius | 2009-07-14 08:30:42 (0) |
O va apie tas ausis tai as galvoju... Realiai mieste matomuma riboja. |
|
zycha
|
2009-07-14 08:31:13 (0) |
Marchius parašė: Tai realiai renkuosi tarp naujos Bimarco Expert ir naudotos Sparco Circuit Pro Tvirtinimus teks burt... Bet cia jau ne mano darbas Siaip mano Celica kasdienai nenaudojama. Garazas dazniausiai atidaromas kai grafike yra varzybos ar treniruote. Pvz. ir dabar - nuo Gaizunu dar nebuvo uzvesta.jo, jei sedyne su "ausim", ![]() tai gali nepasukti galvos su šalmu ir šonų nematysi. Slalomui tikrai gali trukdyti. |
|
zycha
|
2009-07-14 08:33:24 (0) |
Sheikhas parašė: Blyn as irgi noriu geros ir uz 200Lt zycha, kur jas dalina ilgai žiūrinėjau skelbimus, o po pats daviau. Paėmiau 2 vnt Momo iš XRo Vieną pardaviau Birbirui.Kažkiap, liaudis turi sėdynių, bet tingi užsiimti pardavimu. Nors pilna mirga skelbimų "pirksiu sėdynę". |
| Marchius | 2009-07-14 08:34:12 (0) |
Bet jei tai ziedine sedyne, tai kaip sportininkai vaziuoja? Neisbandes turbut nesuzinosiu... Nors realiai ar tenka slalome per sonini langa ziuret? |
| bubu | 2009-07-14 08:40:43 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Na jau tikrai vibracijos ir kiti poveikiai silpnina sadynes korpusą todel geriau nauja be homo nei seną vos gyvą. Aš savo 2 naujas bimarco pirkau už 500 Lt. Būna skelbimuose. zycha parašė: Jei bus pasirinkimas, rinkis tą, kuri turėjo kad ir seną homologaciją. Man po 1mėn ieškojimų pavyko rasti maniškę už 200lt. Momo Corse tipo, su 2000m. homologacija. |
| Marchius | 2009-07-14 10:44:18 (0) |
Na tai idomu kiek realiai sedyne "sensta". |
|
zycha
|
2009-07-14 11:08:13 (0) |
bubu šneka, kad sena gali būti suskilusi, sutrūkinėjusi... nes gaminamos jos dažnai iš stiklo pluošto. Nu tai imi, ir patikrini |
| Marchius | 2009-07-14 11:09:16 (0) |
zycha parašė: bubu šneka, kad sena gali būti suskilusi, sutrūkinėjusi... nes gaminamos jos dažnai iš stiklo pluošto. Nu tai imi, ir patikrini Nu tai tiek dar suprantu |
| bubu | 2009-07-14 11:13:08 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Zycha kai smugio metu is tavo sedynes pasidarys trys vaikiskos tai tikrai pasigailesi. Juk smugio metu jos patiria tokias perkrovas, kad is akies nesuskilusi gali smarkiai suskilineti dėl nedideliu vidiniu iskilimu. Turiu galvoje, kad su homo sedynes paprastai naudojamos sporte ir jau maksimaliai su kietom masinom ir t.t. kur vibracija ir perkrovos daro savo. Juk nezinai kiek su vazineta. |
|
zycha
|
2009-07-14 11:18:32 (0) |
bubu parašė: Zycha kai smugio metu is tavo sedynes pasidarys trys vaikiskos tai tikrai pasigailesi. Juk smugio metu jos patiria tokias perkrovas, kad is akies nesuskilusi gali smarkiai suskilineti dėl nedideliu vidiniu iskilimu. Turiu galvoje, kad su homo sedynes paprastai naudojamos sporte ir jau maksimaliai su kietom masinom ir t.t. kur vibracija ir perkrovos daro savo. Juk nezinai kiek su vazineta. jo.. todėl jos ir yra pritaikytos kietoms mašinoms ir atsparios + yra išbandytos. O kai sėdynė nepraeina testų ar net nedaroma, kad praeitų testus... ir montuojama į kietą mašiną. Aš labiau garantuotas už turėjusią homologaciją sėdyne. Neveltui ir LASF reikalavimuose (rekomendacijose) rašoma, kad sėdynė/diržai turėtų homologaciją, kad ir negaliojančią. Mano sėdynė gal ir suskils į tris vaikiškas, bet tavo gali subyrėti kaip stiklas. Bet čia tik mano pamąstymai. |

Siaip mano Celica kasdienai nenaudojama. Garazas dazniausiai atidaromas kai grafike yra varzybos ar treniruote. Pvz. ir dabar - nuo Gaizunu dar nebuvo uzvesta.
Vieną pardaviau Birbirui.