Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Sukimo momentas ir Galia

    Kategorija: Tiuningo zona

    Autorius: PylX

    PylX Klubo narysModeratorius 2005-12-09 14:04:47 (1)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    Taigi apie sukimo momenta ir galia. Nes labai dažnai kalba apie juos ir sarisi tarp ju neteisingai. Visi mano, kad kuo daugiau galingumo tuo masina geriau trauks (tures geresni pagreiti) ir atvirksciai. Mano, kad ant stendo ismatuoja galinguma. Tai dabar viska pamirstam ir persigalvojam:)) Taigi dynostendu galima išmatuoti tiktai jėgos momentą (N•m), ir jį turint perskaiciuoti I galinguma (kW) velgi arklio galios (1ag = 0,74kW) yra ismislas nes niekas taip ir nežino kiek arklys realiai turi tos galios taigi kazkoks zmogelis padare prielaida kuri prilipo ir visi galinguma isivaizduoja kaip kaimene arkliu;) Taigi sukimo momentas: sukimo momento kreive parodo automobilio pagreiti. Kada bus jos didžiausias taškas tada ir pagreitis bus didžiausias. Taigi kaip matote kad galingumas neparodo masinos dinaminiu savybiu. Bet kam tada galingumas? Kuo didesnis galingumas tuo automobilis isvystis didesni maksimalu greiti. Yra ir kitu niuansu kam jis bet realiam supratimui i smulkmenas nesivelsiu. Jei gerai pamenu sukimo momento ir galingumo skaitines reiksmes turetu susilyginti prie 7130 (jei gerai pamenu).
    Is visos sios rastliavos gali kilti kalusimas kas geriau...tureti dideli sukimo momenta zemuose sukiuose ar aukstuose? Vienareiksmisko atsakymo nera sportiniam vaziavimui (velgi nevisada) geriau tureti sukimo momento pika aukstuose sukiuose nes tada geriau isnaudosi begius( nereiks permetinet prie zemu nes paprasciausej prie aukstu nebus traukos). Vazinejant mieste ir seip idealus variantas (mano akim) yra kuo tolygesne kreive visam sukiu diapozone, tada betkada nuspaustas iki galo pedalas suteiks vienodus pojucius(taigi nereikes zemint pavaros kanors lenkiant ir pan. Kaip visada cia galima prie konors prikibt bet...) Labai neblogas palyginimas butu dyzelinis ir benzininis variklis (imkim sportiskesni varianta kad ir 3sge). Taigi vaziuojant dyzeliu ir esant apsukoms ~2000 nuspaustas iki galo pedalas i sedyne daug geriau grus nei ant 3sge tas pats veiksmas, ir atvirksciai bus jei prie 4000 nes dyzelinis variklis kaip taisykle turi dideli sukimo momenta zemuose sukiuose. (velgi atsiras zmoniu kurie ieskos prie ko prikibt ir iska siskurnors koky nauja tdi ar ctdi varikli kuris siam palyginimuj netiks bet kalba eina apei paty paprasciausia dyzelini varikli ...kad ir 2ntro golfo:)) tai va atsibodo jau rasyt bet gal maziau klausimu kils ir gincu nes stengiaus faktus su teorija hibridint:) jei kru yra klaidu tai rasykit nes buna kartais kad galvoji 1na parasai visai kita:)
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    Tomas87 2012-07-10 10:59:06 (0)  
    Toyota Corolla 1.3 Vilnius / Kaunas / Alytus Žinučių forume: 18
    Čia galima būtų pridėti pora minčių. Pvz kaip skaičiuojama variklio galia. O skaičiuojama ji taip: sukimo momentas dauginamas iš variklio sūkių (tikslios formulės nepamenu, bet kažkas panašaus). Taigi, kuo didesni sūkiai (nors sukimo momentas tas pats ar net mažesnis), tuo didesnė variklio galia. Variklio galia parodo tai, kokį darbą variklis gali atlikti. Įsivaizduokime, kad dirba du kranai: vienas turi 200Nm darbiniam režime išvystantį variklį, bet tuo metu sukasi 1000aps./min. , o kitas variklis turi tik 100Nm, bet sukasi net 3000aps./min. Tai kuris variklis atliks daugiau darbo per tą patį laiką? Tas, kuris turi mažesnį sukimo momentą.

    Automobilio išsibėgėjimui įtakos turi ne tik sausi skaičiai. Pvz kodėl dyzeliniai automobiliai su varikliais su dukart didesniu max sukimo momentu neišsibėga daug greičiau už benzininius? Atsakymas paprastas: dyzelinių variklių darbinių sūkių diapozonas yra mažesnis. Jie išsikvepia, kai benzininiai vis dar traukia.

    Jei klystu - pataisykit.
    PylX Klubo narysModeratorius 2012-07-10 11:54:41 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    kokia prasme kelti 8 metu senomo temas? tuo labiau kazkokiom pievom...

    kas is to dyzelinio motoro didelio sukimo momento jiegu pavaru dezes perdavimas yra visiskai kitoks + momento kreives plotis yra siauresnis...

    simple:
    jei galingumas +- panasus, krieves +- eilines
    pvz:
    greitis: dyzelis 200km/h 4500 rpm benzinas 200km/h 7000rpm
    max sukimo momentas: dyzelis 350nm benzinas 250nm

    taigi dezer perdavimo kof. skirtumas ~0.6

    prie tokio pat greicio gaunasi 350*0.6=210nm tai benzininis greiciau begesis iki too 200 nei dyzelis ziurint labai grubiai todel minimaliai tas maksimalus sukimo momentas neparodo (kiek kazkuriuo metu tave tems).

    beto jau 100x isitikinau kad kasdienai rinktis reiketu tik turbo matora... kur sukimo momentas yra rampinis...ir nuo zemu sukiu...
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    Tomas87 2012-07-10 12:37:27 (0)  
    Toyota Corolla 1.3 Vilnius / Kaunas / Alytus Žinučių forume: 18
    Tema buvo pačiame viršuje, tai net nepažiūrėjau į datą. Be to, nebuvo nei vieno komentaro, tai...