Prisiminiau kad buvo tokia tema. Buvo užkliuvęs toks vienas įdomus straipsnis:
"Atspėkite kas aš".
Iki šiol net nežinojau kad yra dar toks modelis kaip toyota mr-s. Tai yra toyota mr-2 tik skirtas japonų rinkai. Kam sunkiau su rusų k., tai jei trumpai, rašo kad kažką pasidaryti daug kas turi noro, bet pačius ryžtingiausius laukia labai daug kliučių.Šitas projektas jau ne kartą viršijo savo planuotą biudžetą. Nemažai išlaidų buvo skirta ne tik tam kad kažką perdaryti bet ir šiaip visokiems pataisymams. Pradžioje per šalčius nelaikė pakeliamųjų durų amortikai, nukrito duris, sulužo mechanizmas, naujo kaina buvo apie 1500eu, bet rado iš Suomijos kažką pigiau. Sugalvojo uždėti bodykitą kuris žymiai pakeisdavo visą išvaizdą, kaina buvo net 9000 $. Vietoj žadėtų 2 mėn, bodykito laukė 9mėn
Bet tai dar ne viskas, kai pradėjo montuoti bodykitą, reikėjo daug ką perdarinėt. Netiko skirti tvirtinimai, durys neužsidarydavo tad teko papildomai nemažai dar pripjauti, tad liko pastebimi tarpai tarp durų ir priekinių sparnų. Ir bodykitas daug išsipletė, priekyje 10cm gale 16cm, tad nauji ratai kuriuos planavo uždėt, paskendo. Kai viską ruošė ir dažė, kažkodėl nudažė su žemos kokybės dažais ir dar akrylu. Po kiek laiko atsirado dėmės, spalva išbluko, tad tie patys dažė vėl iš naujo jau su normaliais dažais, bet darė trigubai ilgiau negu žadėjo. Toliau variklis. Buvo keistas į 3s-gte 260-280hp nuo celicos. Visas komplektas kainavo apie 1500 eu + stabdžiai apie 300eu. Svapas užtruko ilgiau negu planavo, truko puse metų ir pareikalavo 5000eu nors pradžioje buvo žadėtos kitos sumos ir darbo trukmė. Ir tai dar ne viskas yra baigta. Dar planuojama pasidaryti saloną, aparatūrą ir šiaip sutvarkyti visokius trukumus. Šiuo metu visas biudžetas dar nebaigtos istorijos yra 17500eu. Nors ir visa suma buvo skiriama palaipsniui, bet jei savininkas žinotų viską iš anksto, ne už ką nesutiktų.
Tai vis dėl to ar verta buvo tiek skirti pinigų, tiek gadinti nervų tam kad turėti tokį projektą?