Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
5 gen ABS
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Tonka
| TechniX | 2010-03-25 17:46:28 (0) |
visa ziema atvazinejau budavo kad 120 per sniega vilniuje ir neprireike nei kart abs.. |
|
gytuks
|
2010-03-25 18:42:31 (0) |
džiaukis, kad neprireikė staigiai stabdyt ir keist trajektoriją.. visa ziema atvazinejau budavo kad 120 per sniega vilniuje ir neprireike nei kart abs.. ![]() |
|
gytuks
|
2010-03-25 19:11:29 (0) |
Edvatronas parašė: aisq, kad 1 rata atjungia, tas kuris uzsiblokaves. prašom išsamiau ![]() |
|
Sheikhas
|
2010-03-25 19:22:12 (0) |
sh tas ABS, as greitu laiku planuoju savo ishmetinet... |
|
gytuks
|
2010-03-25 19:32:04 (0) |
Sheikhas parašė: sh tas ABS, as greitu laiku planuoju savo ishmetinet... kartais š.., kartais visai nieka o jums ponas, kai celica beveik tik track day car tuo labiau ![]() |
|
Sheikhas
|
2010-03-25 19:44:22 (0) |
track day'uose, aplamai trukdo, kalbu apie kasdiena. Tiesiog tas abs'as jau 20m senumo, technologijos jau gerokai pazenge i prieki, siuolaikiniai ir veikia kitaip. Vien del abs'o gatvese kelis kartus vos isvengiau bumt... bet cia gal priklauso nuo vairavimo stiliaus. Man asmenishkai jis tik trukdo. |
| Romasius | 2010-03-25 19:52:08 (0) |
Edvatronai kiek zinau tu esi neteisus.Nes musu senutese 5gen stovi vieni pirmuju ABS,kurie praslydus vienam ratui,stabdyma mazina visiems.Beje cia ne vien celicose taip yra,o daugumoje panasiu metu masinu.Tiksliai nemenu,bet turi buti netik Abs,bet ir EDS ar kazkas tokio,kad veiktu kiekvienas ratas atskirai.Sita reikala esu kelis sykius ekstremaliom salygom isbandes.Nes vis tekdavo isvaziuoti is tokios siauros gatveles i Kalvariju gatve.Ir toj gatvelej prie pat isvaziavimo visada budavo viena uzsalusi balute.Todel kelis sykius tik milimetrais nepalindau po troleibusu,nes vienas ratas pataiko ant tos apledejusios balutes,ir vsio-nebestabdo ne vienas ratas. Uzpakalis LAAAABAI uzsiraukia tokiu atveju. P.S.jau apie du metai vazineju isemes ABS saugikli,ir kazkaip nebeskauda galvos. Tel.nr.bite-865617005. Skype:romasiui |
| TechniX | 2010-03-25 22:05:36 (0) |
Teisingai Romasius padarei.. mano nuomone turi buti kuo maziau tarp vairo ir kelio.. kuo maziau elektronikos ir pagalbu, tuo maloniau vairuoti masina.. geriau uz abs yra stabdyt begiais, tik negalima per stipriai paspausti pedalo.. nu jauciasi kada jau prades slyst tie ratai.. buvau ir i priespriesine isskrides per viena golfa, bet tada nebutu abs esp ar dar koks sh padejes.. |
|
Edvatronas
|
2010-03-26 06:19:46 (0) |
Nu ka zinau... http://www.celicatech.com/imagearchive/bgbonline/90alltrac/BR/BR3.htm ![]() Aktuatorius kiekvienam ratui turi atskira solenoida ar kaip ji ten. Romasius parašė: Edvatronai kiek zinau tu esi neteisus.Nes musu senutese 5gen stovi vieni pirmuju ABS,kurie praslydus vienam ratui,stabdyma mazina visiems.Beje cia ne vien celicose taip yra,o daugumoje panasiu metu masinu.Tiksliai nemenu,bet turi buti netik Abs,bet ir EDS ar kazkas tokio,kad veiktu kiekvienas ratas atskirai.Sita reikala esu kelis sykius ekstremaliom salygom isbandes.Nes vis tekdavo isvaziuoti is tokios siauros gatveles i Kalvariju gatve.Ir toj gatvelej prie pat isvaziavimo visada budavo viena uzsalusi balute.Todel kelis sykius tik milimetrais nepalindau po troleibusu,nes vienas ratas pataiko ant tos apledejusios balutes,ir vsio-nebestabdo ne vienas ratas. Uzpakalis LAAAABAI uzsiraukia tokiu atveju. P.S.jau apie du metai vazineju isemes ABS saugikli,ir kazkaip nebeskauda galvos. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
|
Sheikhas
|
2010-03-26 07:43:51 (0) |
Teisingai Edva sako, pagal schema, kiekvienas ratas turi atskira valdyma. Bet matyt elektronika neatidirba ... |


Uzpakalis LAAAABAI uzsiraukia tokiu atveju.