Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    5 gen ABS

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Tonka

    TechniX 2010-03-25 17:46:28 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    visa ziema atvazinejau budavo kad 120 per sniega vilniuje ir neprireike nei kart abs..
    gytuks Klubo narys 2010-03-25 18:42:31 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    džiaukis, kad neprireikė staigiai stabdyt ir keist trajektoriją..
    visa ziema atvazinejau budavo kad 120 per sniega vilniuje ir neprireike nei kart abs..
    gytuks Klubo narys 2010-03-25 19:11:29 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Edvatronas parašė:
    aisq, kad 1 rata atjungia, tas kuris uzsiblokaves.

    prašom išsamiau:)
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-25 19:22:12 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    sh tas ABS, as greitu laiku planuoju savo ishmetinet...
    gytuks Klubo narys 2010-03-25 19:32:04 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    Sheikhas parašė:
    sh tas ABS, as greitu laiku planuoju savo ishmetinet...

    kartais š.., kartais visai nieka :) o jums ponas, kai celica beveik tik track day car tuo labiau :)
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-25 19:44:22 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    track day'uose, aplamai trukdo, kalbu apie kasdiena. Tiesiog tas abs'as jau 20m senumo, technologijos jau gerokai pazenge i prieki, siuolaikiniai ir veikia kitaip. Vien del abs'o gatvese kelis kartus vos isvengiau bumt... bet cia gal priklauso nuo vairavimo stiliaus. Man asmenishkai jis tik trukdo.
    Romasius 2010-03-25 19:52:08 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 906
    Edvatronai kiek zinau tu esi neteisus.Nes musu senutese 5gen stovi vieni pirmuju ABS,kurie praslydus vienam ratui,stabdyma mazina visiems.Beje cia ne vien celicose taip yra,o daugumoje panasiu metu masinu.Tiksliai nemenu,bet turi buti netik Abs,bet ir EDS ar kazkas tokio,kad veiktu kiekvienas ratas atskirai.Sita reikala esu kelis sykius ekstremaliom salygom isbandes.Nes vis tekdavo isvaziuoti is tokios siauros gatveles i Kalvariju gatve.Ir toj gatvelej prie pat isvaziavimo visada budavo viena uzsalusi balute.Todel kelis sykius tik milimetrais nepalindau po troleibusu,nes vienas ratas pataiko ant tos apledejusios balutes,ir vsio-nebestabdo ne vienas ratas.tyliu Uzpakalis LAAAABAI uzsiraukia tokiu atveju. :D
    P.S.jau apie du metai vazineju isemes ABS saugikli,ir kazkaip nebeskauda galvos.
    Tel.nr.bite-865617005.
    Skype:romasiui
    TechniX 2010-03-25 22:05:36 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 249
    Teisingai Romasius padarei.. mano nuomone turi buti kuo maziau tarp vairo ir kelio.. kuo maziau elektronikos ir pagalbu, tuo maloniau vairuoti masina.. :)

    geriau uz abs yra stabdyt begiais, tik negalima per stipriai paspausti pedalo.. nu jauciasi kada jau prades slyst tie ratai.. buvau ir i priespriesine isskrides per viena golfa, bet tada nebutu abs esp ar dar koks sh padejes..
    Edvatronas Klubo narys 2010-03-26 06:19:46 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Nu ka zinau... http://www.celicatech.com/imagearchive/bgbonline/90alltrac/BR/BR3.htmAtidaryti naujame lange

    Aktuatorius kiekvienam ratui turi atskira solenoida ar kaip ji ten.

    Romasius parašė:
    Edvatronai kiek zinau tu esi neteisus.Nes musu senutese 5gen stovi vieni pirmuju ABS,kurie praslydus vienam ratui,stabdyma mazina visiems.Beje cia ne vien celicose taip yra,o daugumoje panasiu metu masinu.Tiksliai nemenu,bet turi buti netik Abs,bet ir EDS ar kazkas tokio,kad veiktu kiekvienas ratas atskirai.Sita reikala esu kelis sykius ekstremaliom salygom isbandes.Nes vis tekdavo isvaziuoti is tokios siauros gatveles i Kalvariju gatve.Ir toj gatvelej prie pat isvaziavimo visada budavo viena uzsalusi balute.Todel kelis sykius tik milimetrais nepalindau po troleibusu,nes vienas ratas pataiko ant tos apledejusios balutes,ir vsio-nebestabdo ne vienas ratas.tyliu Uzpakalis LAAAABAI uzsiraukia tokiu atveju. :D
    P.S.jau apie du metai vazineju isemes ABS saugikli,ir kazkaip nebeskauda galvos.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Sheikhas Klubo narys 2010-03-26 07:43:51 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Teisingai Edva sako, pagal schema, kiekvienas ratas turi atskira valdyma. Bet matyt elektronika neatidirba ...