Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Del ECU
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Edwe
| gizmo | 2008-12-26 21:19:18 (0) |
ir tu modeliu nelabai shemos yra. bet jau mazai abejones kad viskas ten 12V. nors nezinau prie kokiu koju tas piggis jungiasi |
|
zycha
|
2008-12-26 22:13:51 (0) |
Negi nemokate google naudotis? Sunku įvesti "3s+ge+ecu+pinout" |
| Edwe | 2008-12-27 11:49:37 (0) |
zycha aciu uz patarima susirades as jau pinout db del tos itampos suku galva gizmo jungesi prie babinos, purkstuku, map sensoriaus , lemdos, poto prie to kur nuskaito alkuninio veleno apsisukimus, nzn kaip jo pavadint, ir dar prie boost valve. |
| gizmo | 2008-12-27 16:19:49 (0) |
o is kur tu istraukei kad pas tave piggy 5V? paprastai masinoms skirti daiktai buna 12V. aisku nematant to piggyback sunku kazka pasakyt. bet siaip dauguma davikliu dirba rezime 0...12V. |
| Edwe | 2008-12-28 09:58:19 (0) |
va toks konkreciai mano http://www.ecumaster.com/det2.html ir parasyta aprasime kad jis veike ant 5v itampos ir jai yra 12v visai kitaip ten junkti reike, ir drisciau su tavim nesutikti nes pvz lemda yra 12v ir 5v ir pvz jai jungi a/f ratio meter tai kiek teko matyti ir 5v , map ar maf daviklei ir 5v tai vat. |
| gizmo | 2008-12-28 22:52:48 (0) |
na tingiu ziurineti celicos shemas. bet lambdu buna ir iki 1V dirbanciu, bet del purkstuku tai nzn ar pavyks ten kas su 5V. nors istiesu tai galetum papostint prie ko kas ir kaip ten jungias butu aiskiau |
| Edwe | 2008-12-29 10:31:39 (0) |
nezinau kaip cia foto ikelti per ta url nieko man neisejo tai pas save i profili sukeliau foto , ir ten yra dar viena schemute jai purkstukai visgi ant 12v dirba kaip juos pajunkti o junges tai pajami isejimo signala is ecu tada i piggio iejima ir is piggio isejimo i davikli, ar i purkstukus ar pan |
|
zycha
|
2008-12-29 11:19:38 (0) |
kažką čia jau buriate. Standartinė liambda arba o2 (oxygen) sensorius duoda signalą 0-1V ribose. >0.45V yra riebus, <0.45 yra liesas mišinys. Signalas nėra pastovus, o pulsuojantis, todėl su volmetru galima tik apytiksliai matyti. Geriau tam panaudoti OBD diagnostiką. Liamda, veikianti 5V ribose vadinama Wideband ir kol kas naudojama tik tuningui arba randama jau kai kuriuose naujuose automobiliuose. Jei naudojamas piggyback arba pilnas stand-alone ECU, tai dažnai naudojamas kartu ir wideband sensorius, kadangi leidžia žymiai plačiau-tiksliau nustatinėti air/fuel ratio. |
| Edwe | 2008-12-29 20:51:32 (0) |
nu cia tas tai neesminis dalykas ta lemda idomiau kaip su purkstukais ir kitais dalykais ant kokios itampos dirba. Bet ir tai va db turiu boschine lemda ir ant jos parasyta 12v tai kaip tai suprasti ? ir seip dar vienas durnas klausimas kuo skiresi lemda 3 ir 5 laidu ka jie duoda ? profili imeciau lemdos foto. |
|
gytuks
|
2008-12-30 05:36:27 (0) |
seip jau taip lemdos laikyt negalima, jei dar zadi ja naudot ![]() |

susirades as jau pinout db del tos itampos suku galva
tai pas save i profili sukeliau foto , ir ten yra dar viena schemute jai purkstukai visgi ant 12v dirba kaip juos pajunkti
o junges tai pajami isejimo signala is ecu tada i piggio iejima ir is piggio isejimo i davikli, ar i purkstukus ar pan
idomiau kaip su purkstukais ir kitais dalykais ant kokios itampos dirba. Bet ir tai va db turiu boschine lemda ir ant jos parasyta 12v tai kaip tai suprasti ? ir seip dar vienas durnas klausimas kuo skiresi lemda 3 ir 5 laidu ka jie duoda ?
