Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Prastai krauna generatorius.Kokios problemos?

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: noregular

    Edvatronas Klubo narys 2012-08-09 20:31:30 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kai blogos apvijos irgi kaista, man kai buvo corollai nukepus apvija, testeris puikiai parode... O ka reiskia "Atjungus laidą į akumuliatorių" atjungtas laidas nuo genero ar nuimta klema nuo akumo?
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Vitaminaszzz 2012-08-22 22:25:16 (0)  
    ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
    Prie to pacio karocia jai ant laisvu ijungiu sviesas priesrukinius vejeli valituvus avarini nu dauk elektronikos pas mane labai silpnai krauna generatorius gasl galite pasakit kas galetu buti ?
    PylX Klubo narysModeratorius 2012-08-23 09:21:05 (0)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    Keik vijas 98% kad jos :)

    Fanaz parašė:
    Kad nekurt naujos, prikeliu seną temą

    Toyota Corolla AE101 generatorius (lygiai tas pats kuris ir ant AT200 Celikos eina) sustreikavo. Nusipirkus korolą pastejom jog dirbant varikliui generatorius nenormaliai stipriai kaista, nors nei nuotėkių, nei aparatūros mašinoje nėra, t.y. nėra iš kur atsirasti apkrovai. Po ilgos kelionės sekantį rytą kuriant mašiną parodė kad generatorius "išėjo". Atjungus laidą į akumuliatorių vietoje ~14V ant laisvos eigos rodo 1V, o stipriai užgazavus šokteli iki beveik 5V. Bandžiau ardyti, dėti daugelį dalių nuo 5gen Celikos generatoriaus (panašūs, skiriasi tik išorės dizainas), bet jokių pokyčių, lygiai tas pats. Nekeičiau tik pačių "vijų", bet testeriu pamatavus lyg ir viskas gerai su jom. Valdymo kontaktuose įtampa atsiranda kaip ir priklauso. Kas čia per mistika?
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    PylX Klubo narysModeratorius 2012-08-23 09:24:10 (1)  
    ST-185 (GT-FOUR 2.0t) Kaunas Žinučių forume: 2849
    smegenu galetu trukti...

    ka reiskia labai daug elektronikos ? ka reiskai labai silpnai krauna (V) ? Padidinus apsukas kaip krauna (V) ? Seip neturi ka veikt ar kazkoki simptomai kad nekrauna/nedakrauna yra?


    Vitaminaszzz parašė:
    Prie to pacio karocia jai ant laisvu ijungiu sviesas priesrukinius vejeli valituvus avarini nu dauk elektronikos pas mane labai silpnai krauna generatorius gasl galite pasakit kas galetu buti ?
    >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars:)
    >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1
    Domazzzzz 2013-07-30 20:22:45 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius - Alytus Žinučių forume: 99
    Prikelsiu temą :) žodžiu atsitiko taip, kad irgi sustreikavo generatorius, pradėjo nieko nebekrauti, meistras išardęs parodė, kad buvo išsilydžiusi diodų plokštelė, bei numiręs įtampos reguliatorius. Viską pakeičiau, generatorius krauna. Tačiau labai kaista, užtenka 20-30 s padirbti varikliui ir generatoriaus nei pirštu paliest neina toje vietose kur yra apvijos. Bet atjungus fyškę iš generatoriaus ir palikus dirbti tik ant akumuliatoriaus generatorius išlieka šaltas. Ir toje fyškėje kuri ateina į generatorių iš automobilio yra 3 pliusai, testeris parodė jog 2 iš jų ateina gerai, o vienas šiek tiek per silpnai. Na ir prijungus fyškę prie generatoriaus gana stirpiai prigesta variklis. Klausimas tas:

    Ar čia bėda automobilio laiduose?
    Ar bėda vis dar tame pačiame generatoriuje? Apvijose?

    Nors vieni meistrai sako kad apvijos sveikos ir bėda laiduose, kiti atvirkščiai... Kokios nuomonės ? :)

    Toyota Celica 2.0 GTi
    Edvatronas Klubo narys 2013-07-31 08:07:44 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    bent pas mane ant corollos buvo lygiai kaip rasai... ant generatoriaus neina rankos uzdet, o pajungus fiske, net variklis prislobdavo, tiesa kazkiek kraut jis krove, bet mazai... Generu meistras pamataves ant akumo su kazkokiu ale testeriu, pasake, kad diodu tiltelis, bet ji pakeitus niekas nepasikeite, o buvo nutrukusi 1 apvija, lengva patikrint, tereikia issiardyt generatoriu ir su testeriu praskambinti apvijas, kadangi ten apvijos storos, beveik nerodo jokios varzos, o va vienai buvo ate... Nzn gal pas tave kas ir kitaip... bet sakau pas mane lygiai lygiai tokie patys simptomai buvo.. pakeiciau apvijas ir viskas ok... arba pasiziurek kita genera is sroto...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2013-07-31 14:51:34 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Kaip minėjo Edva, dažniausia problema su apvijomis, tada tenka keisti visą generatorių arba ieškoti sugedusio, su kita problema. Kiek rečiau būna bėdų su diodų tilteliais, jų atliekamų dar turiu.

    Beje, irgi turėjau tokią problemą su Corolla. Kaisdavo nežmoniškai, bet važiavo dar gan ilgai, kol vieną dieną tiesiog nusprogo.