Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
|
Edvatronas
|
2010-04-05 18:21:10 (0) |
tam, kad maziau diltu ir geriau valintu... andrius_GT parašė: na nezinau, jei masina sportui nenaudojama kam i tokia seniena pilti pilnai sintetinius? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2010-04-06 05:54:32 (0) |
Padėkite diagnozuoti. Užkuriu, užsikuria greitai ir gražiai, po sekundės apsukos krenta ir užgęsta. Užkuriu, laikau akseleratorių gan stipriai nuspaustą, variklis dirba kiek pasipurtydamas. Akseleratorių atleidus ankščiau nei po ~3min. po užvedimo gęsta. Palaikius ~3-4 minutes ir atleidus apsukos krenta iki 600, kaistant varikliui lėtai nušliaužia iki 800. Šiltas variklis kuriasi iš pusės apsisukimo, negęsta. ECU klaidų nerodo. Įtariau šaltos eigos purkšuką, bet man pasakė kad jis aktyvus tik užvedant variklį, vėliau ne. Taigi jį atmečiau. Būčiau galvojęs kad šaltos/laisvos eigos sklendė, bet ji reguliuojama tiek mechaniškai, tiek elektroniškai. Turint omenyje kad ant šilto variklio atleidus akseleratorių apsukos gražiai atsistoja ties 800, šios sklendės nesklandumus kaip ir galima būtų atmesti? Taipogi pareguliavus jos mechaninę dalį (pasukus į kairę, t.y. savotiškai padavus daugiau oro bei pailginus jos užsidarymą varikliui kaistant) niekas nepasikeitė. Iš kitos pusės atsukus laisvos eigos "varžtą" iki galo variklis užsikuria, bet dirba ties ~1000 RPM, o sušilus pakyla iki beveik ~2000 RPM. Taigi taip lieka ir neaišku, kur problema. Burkite |
|
zycha
|
2010-04-06 06:32:20 (0) |
tau kaip diena, tai bėda... |
| Fanaz | 2010-04-06 10:01:21 (0) |
Išsiaiškinau kad kalta yra šaltos eigos "sklendė" (t.y. jos mechaninė dalis). Matomai gal spyruoklė išsitampius, ar pan. Po eilinio praplovimo ir perrinkimo situacija nežymiai pasitaisė, bet visvien užvedus tenka šiek tiek palaikyti akseleratoriaus pedalą, o apsukų virš 900 nė nematyti. Gal kas ant pardavimo turite visą oro įsiurbimo kolektoriaus sklendę kartu su apatine (I.A.C.) dalimi? Bo pas mane ir viršuje "problemos", norėčiau pasikeisti iškart. |
|
PylX
|
2010-04-06 10:04:26 (0) |
Tai kad nera cia ka burti: IdleVALVE parejo/uzsikiso(labiau tiketina) nes tik per ja kompas valdo laisvas apsukas. >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |
| Fanaz | 2010-04-16 19:25:36 (0) |
Pavardinkite galvos tarpinės pramušimo požymius. Žiemą pasikeičiau visą antifryzą, viskas buvo švaru. Prieš nepilną savaitę pasikeičiau alyvą, ir tą patį vakarą po radiatoriaus kamščiu pastebėjau nemažą nuosėdų kiekį, primenančių maurus iš kokios balos, tokia žalsvaibalta tyrelė. Išvaliau. Šiandien patikrinau, vėl tos pačios nuosėdos, tik dar didesniu kiekiu. Antifryzo kiekis lyg ir normalus, nepasakyčiau kad būtų akivaizdžiai sumažėjęs. Alyvoje pakitimų irgi nepastebėjau. Kajuk? Kokios išlaidos manęs laukia? |
|
Edvatronas
|
2010-04-17 05:58:17 (0) |
Siaip pozymis i pramusima... Matomai papuola tepalas i antifriza... Islaidos priklauso nuo to ka darysi ir pats ar ne. Kainos - oem tarpine 320 Lt. Galima deti Victor Reinz (prekiauja tanagra berods) ~100 Lt. Galvos slifavimas - 60 Lt Galvos tikrinimas - 40 Lt (manau cia neverta taupyt). Galvos plovimas - 20 Lt Voztuvu frezavimas (jei darysi)- 16 Lt/vnt (po ko reikes juos dar reguliuot). Na ir dar visa kita smulkme, bet suma summmaru vistiek gaunasi Lt nemazai; Tarpines po ismetimo koliku Tarpines po isiurbimo koliku Nauji salnikai Tarpines po dangteliu (nebent nauja pas tave) Nauji tepalai (nebent graziai nusileisi esamus) Naujas antifrizas (kadangi senas ar taip ar taip su tepalu). Dar koks tubelis hermetiko - 23 Lt As dar pirkau ale klijus su variu ~30 Lt Dar pirkau tepala su variu (varztam uzsukinet) ~30 Lt Skaiciuok pats + darbas jei darai ne pats. Fanaz parašė: Pavardinkite galvos tarpinės pramušimo požymius. Žiemą pasikeičiau visą antifryzą, viskas buvo švaru. Prieš nepilną savaitę pasikeičiau alyvą, ir tą patį vakarą po radiatoriaus kamščiu pastebėjau nemažą nuosėdų kiekį, primenančių maurus iš kokios balos, tokia žalsvaibalta tyrelė. Išvaliau. Šiandien patikrinau, vėl tos pačios nuosėdos, tik dar didesniu kiekiu. Antifryzo kiekis lyg ir normalus, nepasakyčiau kad būtų akivaizdžiai sumažėjęs. Alyvoje pakitimų irgi nepastebėjau. Kajuk? Kokios išlaidos manęs laukia? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2010-04-17 06:20:37 (0) |
Taip ir maniau kad kajuk bus, atliekamo pusės tūkstančio tikrai neturiu Kiek realu pravažiuoti netvarkant? Ar statyti mašiną iki geresnių laikų? |
| Toredo | 2010-04-17 07:31:30 (0) |
Draugas puse metu atvazinejo su pramusta, dapilinejo vandens, bet tai nera sveika varikliui. Today Tomorrow TOYOTA |
| Fanaz | 2010-04-17 17:40:31 (0) |
Pasiskaičiavau po minimumu: Tarpinė, yra idėjų ieškoti metalinės, gal kas pirkot? ~150lt Galvos darbai (šlifavimas, plovimas, tikrinimas) ~120 lt Kita smulkmė, kurią užmatys eigoj - tarkim 100lt Alyvą nupylus, antifryzo bambalį atsargoj dar apie 3.5L turiu, tai čia nedaug litų. Darbai pas meistrus - kiek čia gali būti? 300? Viso 650-700lt? |
