Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| Firestart | 2010-05-14 17:25:17 (0) |
Gali but guolis, o gal piktas meistrelis i padanga ka nors imete kai montavo? DiAx parašė: Pasikelus masina ir sukant galini vairuotojo puses rata kazkas dungsi, greiciau sukant dungsejimas greiteja. Suportas nuimtas, rankinis isluptas, sukasi lengvai, diskas tiesus. Is pradziu visai nieko nesigirdi, bet pasukus ilgiau atsidanda ir garseja garsas cia guoli reikia keisti ar as klystu? |
|
Edvatronas
|
2010-05-15 05:17:14 (0) |
Prie ko padanga??? Kai pakelta masina... O guolis siaip uzia... o ne dunksi... zek toliau... Firestart parašė: Gali but guolis, o gal piktas meistrelis i padanga ka nors imete kai montavo? DiAx parašė: Pasikelus masina ir sukant galini vairuotojo puses rata kazkas dungsi, greiciau sukant dungsejimas greiteja. Suportas nuimtas, rankinis isluptas, sukasi lengvai, diskas tiesus. Is pradziu visai nieko nesigirdi, bet pasukus ilgiau atsidanda ir garseja garsas cia guoli reikia keisti ar as klystu?Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| DiAx | 2010-05-15 06:42:23 (0) |
O tai kad ten daugiau nieko nera, viskas isimta. Sukant pacia stebule traska guolis girdziu. Edvatronas parašė: Prie ko padanga??? Kai pakelta masina... O guolis siaip uzia... o ne dunksi... zek toliau... |
| Toredo | 2010-05-15 07:38:13 (0) |
siaip gali but guolis, nes pas mane jis dungsi, o dabar ir trasket pradejo Edvatronas parašė: Prie ko padanga??? Kai pakelta masina... O guolis siaip uzia... o ne dunksi... zek toliau... Firestart parašė: Gali but guolis, o gal piktas meistrelis i padanga ka nors imete kai montavo? DiAx parašė: Pasikelus masina ir sukant galini vairuotojo puses rata kazkas dungsi, greiciau sukant dungsejimas greiteja. Suportas nuimtas, rankinis isluptas, sukasi lengvai, diskas tiesus. Is pradziu visai nieko nesigirdi, bet pasukus ilgiau atsidanda ir garseja garsas cia guoli reikia keisti ar as klystu?Today Tomorrow TOYOTA |
| DiAx | 2010-05-15 17:10:46 (0) |
Nu ka, pasikeiciau guoli - sukasi daug graziau, nebetraska ir nebeuzia bet vistiek dungsi Nesuprantu kas ten yra daugiau. Sudetos naujos rankinio kalades, vaziuojant ir uztraukus ant vieno dantuko rankini garsas dingsta, bet buvau isvis isemes rankini ir stabdziu pasukau rata garsas yra. Mistika kazkokia, nebezinau ir ko griebtis. Dabar vazineju rankini itempes, diskus siektiek liecia bet nesidauzo, nors net neisivaizuoju prie ko cia tas rankinis, gal kitos dalys apkrovos gauna, nors viskas pakeista |
| Firestart | 2010-05-16 01:03:31 (0) |
Rata patikrink, gumbas greiciausiai ant padangos man ir taip buvo.DiAx parašė: Nu ka, pasikeiciau guoli - sukasi daug graziau, nebetraska ir nebeuzia bet vistiek dungsi Nesuprantu kas ten yra daugiau. Sudetos naujos rankinio kalades, vaziuojant ir uztraukus ant vieno dantuko rankini garsas dingsta, bet buvau isvis isemes rankini ir stabdziu pasukau rata garsas yra. Mistika kazkokia, nebezinau ir ko griebtis. Dabar vazineju rankini itempes, diskus siektiek liecia bet nesidauzo, nors net neisivaizuoju prie ko cia tas rankinis, gal kitos dalys apkrovos gauna, nors viskas pakeista |
| Fanaz | 2010-05-16 13:07:49 (0) |
Pakomentuokit tokį dalyką. Kol variklis po nakties šaltas, pirmąsias penketą minučių trauka būna žvėriška, o paskui įkaitęs iki darbinės temperatūros tampa visiškai vangus, dingsta trauka. Klaidų ECU nerodo. Ar priežastimi gali būti kūginis oro filtras, kuriam trūksta vėsaus oro? Kokios dar galimos priežastys? |
| ndl | 2010-05-16 16:02:34 (0) |
Pas mane tas pats Beje, gal kas zinot, 5-10sec apsukos plaukioja po nakties. Galvoju jei laisvos eigos voztuvas ar kaip jis ten, tai pastoviai sokinetu, o dabar tik pirmas 10sec. Gal kas turit minciu? |
| Fanaz | 2010-05-16 16:33:09 (0) |
Primityviai tariant ECU nesupranta kodėl apsukos (ar kt.) yra kitokios nei jis tikisi. Sprendimas - nuresetinti ECU ir įkišti laidus E1-TE2 "jautriam diagnostiniam režimui", bei užsivesti ir ramiai pasivažinėti. Galbūt kąnors parodys. Man beje ECU kątik padovanojo 25 klaidą (per liesas mišinys) |
|
PylX
|
2010-05-17 04:39:02 (0) |
Del oro filtro karsto oro 70% nes jei uzkuri kai variklio skyriui temp ~10 leipsniu (ryte) pavazinejus ten paisdaro apie ~50 40laipsniu skirtumas minimum -10% galingumo o tai yra DAUG + kai saltas vaziuoja riebesniu misiniu, jei darytas ismetimas/paemimas jis geriau sudega Fanaz parašė: Pakomentuokit tokį dalyką. Kol variklis po nakties šaltas, pirmąsias penketą minučių trauka būna žvėriška, o paskui įkaitęs iki darbinės temperatūros tampa visiškai vangus, dingsta trauka. Klaidų ECU nerodo. Ar priežastimi gali būti kūginis oro filtras, kuriam trūksta vėsaus oro? Kokios dar galimos priežastys? >PAST: Celica:3x 5gen GTI, 5gen GT4, 6gen ST, 7gen GT. Honda Civic: 6gen LSI, 7gen Type-R, Lexus IS...i know that cars >NOW: SAAB 9-3 2.0T MapTune Stage 1 |

cia guoli reikia keisti ar as klystu?