Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Fanaz 2011-01-12 19:39:35 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Turiu variklį su dėže ant pardavimo. Dėl būklės mažai ką galiu pakomentuoti, nes stovėjo mašinoje kurią pirkau ir parsivariau tik iki garažo.
    HEKTOR 2011-01-13 06:56:13 (0)  
    Klaipeda Žinučių forume: 750
    kolkas nemanau kad viso variklio man reikia :) pats variklis gerai eina .. tik kad ta problema reikes patasyti ..:) ir isvis parduoti masina, jau siandien ant Nestes piliausi uz 4.40 :O
    tomaz686 2011-01-13 21:41:23 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Kartena Žinučių forume: 28
    Sveiki, gal žinot kas gali būti automobiliui, jei ant laisvų pagazavus apsukos iš lėto leidžiasi iki maždaug 1000?
    b145t3r 2011-01-13 23:46:25 (0)  
    Toyota MR2 Turbo Prague Žinučių forume: 454
    tomaz686 parašė:
    Sveiki, gal žinot kas gali būti automobiliui, jei ant laisvų pagazavus apsukos iš lėto leidžiasi iki maždaug 1000?


    gal gazo trosas sunkiai vaiksto?
    www.powerlab.cz
    tomaz686 2011-01-14 09:18:52 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Kartena Žinučių forume: 28
    Su gazo trosu viskas tvarko, pasukiojus akseleratoriaus rankenele kur po kapotu yra irgi taip pat letai nusileidzia apsukos.
    Fanaz 2011-01-14 09:44:20 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Elementariai pereini per grandinę:
    1. Patikrini akseleratoriaus padėties daviklį ir su plokštelėm sureguliuoji idealiai pagal instrukciją.
    2. Susireguliuoji laisvos eigos apsukas (dažniausia - pilnai užsukti sklendę)
    3. Susireguliuoti troselio "varžtelį" ant oro įsiurbimo kolektoriaus sklendės
    4. Patikrini ar kur nesiurbia oro per oro įsiurbimo kolektoriaus sujungimus
    5. Nusiskaitai ECU klaidas užtrumpindamas E1 ir TE1 diagnostinėje jungtyje
    6. Tvarkingai nuresetinti ECU. Variklis darb. temp., išimi "EFI" saugiklį kuris prie akumuliatoriaus, palaikai 2 minutes, užkuri, leidi pora minučių padirbti, ramiai pravažiuoji bent kelis šimtus metrų, užgesini.
    Fanaz 2011-01-16 17:40:18 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Patarkit: pagal katalogą GT-i būna įvairių granatų, su 23, 24, 25 ir 27 vidiniais dantim.
    Važiuot ir skaičiuot dantis ant pusašio, ar katalogas meluoja? :)
    Shtulas 2011-01-17 16:01:08 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Vilnius Žinučių forume: 205
    Labai tikėtina, kad nemeluoja arba meluoja mažai. Geriausia būtų pasiskaičiuot visus dantukus, galbūt laimėsi nevažinėjimą atgal į šopą :)
    www.bek.lt
    frezas 2011-01-17 16:12:33 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Plungė Žinučių forume: 236
    katalogas nemeluoja.geriau susikaiciuok. buvau nusipirkes granata 25 dantu.isardziau netiko...suskaiciavau dantis tai tiko 27 dantu.

    Fanaz parašė:
    Patarkit: pagal katalogą GT-i būna įvairių granatų, su 23, 24, 25 ir 27 vidiniais dantim.
    Važiuot ir skaičiuot dantis ant pusašio, ar katalogas meluoja? :)
    Fanaz 2011-01-17 16:14:19 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Kadangi buvo ABS'inis variantas, 25 vidiniai dantys. Penktukėms tokios granatos kainuoja oi kaip brangiai, užtai šeštukėms - dvigubai pigiau. Ir kaip sako tata internetas, tarpusavyje visiškai suderinamos.