Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
|
Edvatronas
|
2011-04-20 06:01:00 (0) |
Kad ta juostele dar laiko varztai is virsaus, o neatidarius kapoto ju neatsuksi. Firestart parašė: As buciau linkes bandyt pro apacia krapstyt. Nuemi variklio apsaugas ir ten turetu visai but vietos rankai ikist tarp buferio ir radiatoriaus jei gerai pamenu O jei jau bandant per "groteles", tai siulyciau smailas reples isigyt ir pabandyt atsukt tuos 3 samariezus kur prisuke deficitine juosta, tada du is priekio kampuose atsukt ir ja isvis isimt kad vietos butu. Sekmesrimas112 parašė: sveiki turiu bedelia nutruko kapoto trosas, istruko is pacios spynos kaip atidaryti kapota gal kas turite pasiulymu? Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Firestart | 2011-04-20 11:21:51 (0) |
Tai todel ir sakau kad isigyt smailas reples ir bandyt uz kantuku suemus pro plysi po biski sukt, samariezai paprastai nebuna smarkiai uzauge Va tokios reples butu neblogai: http://www.liudoirankiai.com/lt/reples-zirkles-pjovikliai/reples/lenktos-reples.html ![]() Edvatronas parašė: Kad ta juostele dar laiko varztai is virsaus, o neatidarius kapoto ju neatsuksi. |
| rimas112 | 2011-04-21 06:35:51 (0) |
dekui uz patarima atkrapstyti nejo, tad teko atsukti visai seip nesunkei, 2 varsteliai is apacios nuemus apsauga, vienas tarp kapoto ir decifitines juostos su ilgu prailgintoju ir maza terksliuke, o pacia juosta, sukeli kapota ir su maza terksliuke atsuki uzsidejas y galvute ystatoma atsuktuvo gala(manau supratot apie ka cia) jai kam reiks patariu daryti taip. |
| laimissss | 2011-04-21 11:44:20 (-1) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Žinučių forume: 25 | Sveiki uzsiregitravau cia pirma karta,nes zmones palike savo skaip.nlb linke juo bendrauti.o knaisiotis tarp kruvos siuksliu(niekam asmeniskai netaikau,siuksles-tai man neaktulus klausimai ir atsakymai) ir ieskoti butent ko man reikia,per neaisku kiek temu nlb tam turiu laiko...taigi susiduriau su tokia problema,nesutvarkyta masina atsiveziau i uk,nes skubiai reikejo,cia tasisymas brangesnis nei lt,taigi noriu ka imanoma apsitvarkyti pats taupymo delei. pradedam nuo to jog ziema kol saltas variklis,uzkurus masina apsukos sokineja nuo 1000 iki 2000,ar net 2500,kol isyla,kokius 10 min.poto (nevisada)vaziuojant ir ijungus laisva is karto krenta apsukos,kame reikalas gali buti,oro srauto daviklis? |
| Firestart | 2011-04-21 14:12:32 (0) |
Tai sokineja ar buna uzkile iki ~2000 ir panasiai? Jei lygiai stovi ir is leto krenta tai taip ir turi but, cia automatinis pacosas. Kai ilgai vaziuoji turi nukrist iki ~800 |
| laimissss | 2011-04-21 14:27:16 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Žinučių forume: 25 | ne tiesiog sokineja nuo 1000 ir iki 2500,kaip kad gaza spaudyciau ir atleidineciau,ir taip kol isyla variklis,automatiskai gazuojasi |
|
Edvatronas
|
2011-04-21 19:25:21 (0) |
Antifrizo netruksta? laimissss parašė: ne tiesiog sokineja nuo 1000 ir iki 2500,kaip kad gaza spaudyciau ir atleidineciau,ir taip kol isyla variklis,automatiskai gazuojasi Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| laimissss | 2011-04-21 19:52:17 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Žinučių forume: 25 | tiesa sakant truko,ipyliau bet neatsimenu ar poto taip daresi,ir ar isvis vazinejau,nes poto islekiau i uk,na vasara taip nesidaro tik tada kai gal prie kokiu -10 ar -15ziema,o vasara siaip buna kad apsukos krenta iki nulio kai riedi ant laisvo.dar pastebejau toki dalyka kaip kad pvz sukioji vaira kai masina stovi ir apsukos lb reaguoja,buna net kai varas inerciskai grazinasi i pradine padeti apsukos tai pat krenta iki kokio 100,ir net uzgesta,nesuprantu kas per nesamone |
|
gytuks
|
2011-04-22 05:09:58 (0) |
siūlyčiau dasipilt antifryzo ir pasitikrint šitą daiktą, ir viską kas susiję su juo ![]() |
| laimissss | 2011-04-22 09:19:56 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Žinučių forume: 25 | ok butinai,dekuj uz info |

O jei jau bandant per "groteles", tai siulyciau smailas reples isigyt ir pabandyt atsukt tuos 3 samariezus kur prisuke deficitine juosta, tada du is priekio kampuose atsukt ir ja isvis isimt kad vietos butu. Sekmes