Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| Fanaz | 2012-07-20 08:43:37 (0) |
5 bėgiu taipogi važiuoju nuo 60, jeigu pastoviu greičiu, tai ir nuo 50. Kuro sąnaudos vienos mažiausių, o gal ir mažiausios klube. Analogiškai buvo ir su 5gen'u. Keletas patarimų iš asmeninės patirties - Greitai ir energingai pajudėti bei kuo greičiau pasiekti optimalų greitį - Pasiekus optimalų greitį jo nekeisti. Važiuoti 4 pav. - 40-50km/h, 5 pav. - 50+ km/h - Esant būtinybei greitėti, junkite žemesnę pavarą. Pavyzdžiui važiuoti 5 bėgiu prie 50km/h dar galima, o greitėti griežtai ne, junkite trečią - Negreitėti ir nelėtėti jei nėra kritiškai būtina - Optimalus greitis mieste ~80km/h, užmiestyje ~100km/h - Niekada neriedėti "ant sankabos" ar laisvu bėgiu - Stabdyti bėgiais, pedalu stabdyti tik prieš pat sustojimą kai apsukos nukrenta iki 1000 aps./min. - Stabdymo bėgiais tašką pasirinkti taip, kad sustotumėte idealiai ten kur planavote nenaudodami stabdžių iki paskutinės akimirkos arba nenaudodami išvis - Mokėti pravažiuoti per visą miestą stabdžio pedalą nuspaudžiant ne daugiau nei 2-3 kartus Kodėl - Stabdžio pedalo naudojimas tai kuro švaistymas, nes lėtinate per greitai judantį automobilį kuriam pagreitėti sunaudojote daug kuro. Teisingas optimalaus greičio palaikymas leis to išvengti. - Daugiausia kuro išdeginama išsidirbinėjant, t.y. nuolat greitėjant, stabdant, greitėjant, stabdant, sėdint kam nors ant "šiknos", lenkianti ir pan. To daryti išvis nereikėtų. Įsivaizduokite kad važiuojate traukinyje Vilnius-Kaunas, be tarpinių stotelių ir jums reikia visos kelionės metu beveik nekeičiant greičio pasiekti galutinį tikslą. |
| Vitaminaszzz | 2012-07-20 09:22:29 (0) |
Interguru nakti ant laisvo uzkeliau iki 7.6k rpm ir jis nesuveike max tikpo ant tachometro yra 8k rpm pabijojau paspaust kad nieko neatsitiktu.Seip pas mane redline prasideda nuo 6.4k apsuku. O ce 5 begiu 60 istraukiau kazkas furume rase kad tep vazineju per teises nemoke situ daliku dabar zinosiu kad begis metamas nuo 2.5k rpm . aciu interguru ir Fanaz uz pagalba spaudziu ranka abiem E o kas butu jai iki max uzkelciau 8k rpm . radau kame bedos ant duju nemusa ribotuvas musa tik ant benzo |
| Vitaminaszzz | 2012-09-15 18:44:23 (0) |
sveiki viriukai turiu klausimeli . Kad isimti granata ir pakeisti gumas reikia atleisti nuo vairo trauke ir sarnira ar taip granata issitrauks? |
| Fanaz | 2012-09-15 19:14:10 (0) |
Išsitrauks |
| Firestart | 2012-09-15 20:53:09 (0) |
Reikia atsukt sarnyra (geriausia is apacios 3 varztai), tada issitrauks. Vairo traukes geriau nesukt. |
| Fanaz | 2012-09-16 06:17:22 (0) |
Nereikia atsukinėti nieko, išskyrus pačios granatos veržlę. Išėmimas paprastas, tereikia susukti vairą ir guminiu plaktuku pakalti kad išeitų. Procedūra ir minutės neužtrunka |
| Vitaminaszzz | 2012-09-16 12:13:50 (0) |
dekui jum abiem |
| Firestart | 2012-09-16 15:39:29 (0) |
Nu nezinau, as tikrai daug kartu isiminejau, tai galiu pasakyt kad man eigos nepakanka kad istraukt is stupicos pilnai. Is dantracio issitraukia, bet nepakankamai kad isimt. Vaira visada susuku i priesinga puse nei tvarkau. Fanaz parašė: Nereikia atsukinėti nieko, išskyrus pačios granatos veržlę. Išėmimas paprastas, tereikia susukti vairą ir guminiu plaktuku pakalti kad išeitų. Procedūra ir minutės neužtrunka |
| SabNOS | 2012-10-02 18:12:37 (0) |
bedele: barska priekis kai staigiai sukioji vaira ar vaziuojant per duobes paziurejau po apacia o ten vairo traukes guma(nezinau kaip tikliau apibudint) plysus ir leidzia kaip suprantu vairo stiprintuvo skysti. taigi kokiu reik daliu ir ka reik keisti? neskaitaitant gumos plysusios |
| Ciunia | 2012-10-02 18:36:55 (0) |
SabNOS parašė: ir ka reik keisti? Vairo kolonele keist arba restauruoti, matyt "salnikui" amen. |

E o kas butu jai iki max uzkelciau 8k rpm . radau kame bedos ant duju nemusa ribotuvas musa tik ant benzo