Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Fanaz 2012-07-20 08:43:37 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    5 bėgiu taipogi važiuoju nuo 60, jeigu pastoviu greičiu, tai ir nuo 50. Kuro sąnaudos vienos mažiausių, o gal ir mažiausios klube. Analogiškai buvo ir su 5gen'u.


    Keletas patarimų iš asmeninės patirties

    - Greitai ir energingai pajudėti bei kuo greičiau pasiekti optimalų greitį
    - Pasiekus optimalų greitį jo nekeisti. Važiuoti 4 pav. - 40-50km/h, 5 pav. - 50+ km/h
    - Esant būtinybei greitėti, junkite žemesnę pavarą. Pavyzdžiui važiuoti 5 bėgiu prie 50km/h dar galima, o greitėti griežtai ne, junkite trečią
    - Negreitėti ir nelėtėti jei nėra kritiškai būtina
    - Optimalus greitis mieste ~80km/h, užmiestyje ~100km/h
    - Niekada neriedėti "ant sankabos" ar laisvu bėgiu
    - Stabdyti bėgiais, pedalu stabdyti tik prieš pat sustojimą kai apsukos nukrenta iki 1000 aps./min.
    - Stabdymo bėgiais tašką pasirinkti taip, kad sustotumėte idealiai ten kur planavote nenaudodami stabdžių iki paskutinės akimirkos arba nenaudodami išvis
    - Mokėti pravažiuoti per visą miestą stabdžio pedalą nuspaudžiant ne daugiau nei 2-3 kartus


    Kodėl

    - Stabdžio pedalo naudojimas tai kuro švaistymas, nes lėtinate per greitai judantį automobilį kuriam pagreitėti sunaudojote daug kuro. Teisingas optimalaus greičio palaikymas leis to išvengti.
    - Daugiausia kuro išdeginama išsidirbinėjant, t.y. nuolat greitėjant, stabdant, greitėjant, stabdant, sėdint kam nors ant "šiknos", lenkianti ir pan. To daryti išvis nereikėtų. Įsivaizduokite kad važiuojate traukinyje Vilnius-Kaunas, be tarpinių stotelių ir jums reikia visos kelionės metu beveik nekeičiant greičio pasiekti galutinį tikslą.
    Vitaminaszzz 2012-07-20 09:22:29 (0)  
    ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
    Interguru nakti ant laisvo uzkeliau iki 7.6k rpm ir jis nesuveike max tikpo ant tachometro yra 8k rpm pabijojau paspaust kad nieko neatsitiktu.Seip pas mane redline prasideda nuo 6.4k apsuku. O ce 5 begiu 60 istraukiau kazkas furume rase kad tep vazineju per teises nemoke situ daliku dabar zinosiu kad begis metamas nuo 2.5k rpm . aciu interguru ir Fanaz uz pagalba spaudziu ranka abiem :) E o kas butu jai iki max uzkelciau 8k rpm . radau kame bedos ant duju nemusa ribotuvas musa tik ant benzo :)
    Vitaminaszzz 2012-09-15 18:44:23 (0)  
    ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
    sveiki viriukai turiu klausimeli . Kad isimti granata ir pakeisti gumas reikia atleisti nuo vairo trauke ir sarnira ar taip granata issitrauks?
    Fanaz 2012-09-15 19:14:10 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Išsitrauks
    Firestart 2012-09-15 20:53:09 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Reikia atsukt sarnyra (geriausia is apacios 3 varztai), tada issitrauks. Vairo traukes geriau nesukt.
    Fanaz 2012-09-16 06:17:22 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Nereikia atsukinėti nieko, išskyrus pačios granatos veržlę. Išėmimas paprastas, tereikia susukti vairą ir guminiu plaktuku pakalti kad išeitų. Procedūra ir minutės neužtrunka :)
    Vitaminaszzz 2012-09-16 12:13:50 (0)  
    ST-184 (GTS 2.2) Kėdainiai Žinučių forume: 117
    dekui jum abiem :)
    Firestart 2012-09-16 15:39:29 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Nu nezinau, as tikrai daug kartu isiminejau, tai galiu pasakyt kad man eigos nepakanka kad istraukt is stupicos pilnai. Is dantracio issitraukia, bet nepakankamai kad isimt. Vaira visada susuku i priesinga puse nei tvarkau.

    Fanaz parašė:
    Nereikia atsukinėti nieko, išskyrus pačios granatos veržlę. Išėmimas paprastas, tereikia susukti vairą ir guminiu plaktuku pakalti kad išeitų. Procedūra ir minutės neužtrunka :)
    SabNOS 2012-10-02 18:12:37 (0)  
    Ford escort 1,6 doch 16v Varėna Žinučių forume: 107
    bedele: barska priekis kai staigiai sukioji vaira ar vaziuojant per duobes :) paziurejau po apacia o ten vairo traukes guma(nezinau kaip tikliau apibudint) plysus ir leidzia kaip suprantu vairo stiprintuvo skysti. taigi kokiu reik daliu ir ka reik keisti? neskaitaitant gumos plysusios :D
    Ciunia 2012-10-02 18:36:55 (0)  
    AT-200 (ST 1.8) Vilnius Žinučių forume: 283
    SabNOS parašė:
    ir ka reik keisti?

    Vairo kolonele keist arba restauruoti, matyt "salnikui" amen.