Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Celikos tvarkymo klausimai

    Kategorija: Celica 5 karta

    Autorius: Fanaz

    Edvatronas Klubo narys 2009-06-18 07:13:29 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Nu jei radiatorius pilnas, ir bakelis pilnas, tai is bakelio gali su kriause nusiurbti iki reikiamo lygio.... arba labai nesiparinti... isbegs tas perteklius.

    Fanaz parašė:
    Tai ką tada daryt, jeigu pats sugeneravau pertėklių? Nuorint radiatorių kažkokiu būdu? :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-06-18 07:41:22 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Reiks atsukti patikrinti radiatorių :(
    ndl 2009-06-18 08:01:21 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1076
    Radiatorius ir turetu but' pilnas...Sklidinai :) O perteklius isbegs per slangute is issipletimo bakelio. Nesuk galvos. Jau geriau antifrizo per daug nei per mazai :)

    Fanaz parašė:
    Reiks atsukti patikrinti radiatorių :(
    Fanaz 2009-06-18 11:54:45 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Šiandien išėmiau tą oro vamzdžio dalį nuo priekinės lempos bei apačios iki ex-oro filtro, bei permečiau temperatūros daviklį "kur vėsiau". Mažoji ATSIGAVO tiesiog, prie sėdynės vyriškai klijuoja skanu

    Klausimas: variklio temperatūros rodmenys niekada neviršyja vidurio, nors akivaizdu, kad kaikuriom sąlygom jos turi kisti. Antifryzo vamzdžiai kaip minimum 100'C, visada išsipūtę iki kietumo, antifryzo lygis lyg ir ok. Klausimas - čia normalu, ar temperatūros rodmenys meluoja ir kažkas sugedę? Nors rodoma temperatūra nekinta ir atitinka normalią, vos ne nuolat įsijungia ventiliatorius, šlangos nuo jo nelabai minkštėja. Nepatinka tai man :(
    ndl 2009-06-18 12:17:43 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1076
    Gal oro biski yra. Pasikurk salta masina, atidaryk radiatoriu, maigyk zarnas ir dapilinek i radiatoriu antifriza :)
    Fanaz 2009-06-18 12:22:53 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Bet tai kodėl tada meluoja temperatūros rodmenys, rodo kad viskas per vidurį? Juk jeigu įsijungia ventiliatorius, vadinasi temperatūra pakilo virš optimalios, o tas nė krust.
    Edvatronas Klubo narys 2009-06-18 12:27:42 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kiek pastebejau tai mazas skirtumas tarp optimalios kaip rasai ir tos temp kai isijungia ventiliatorius...
    Pas mane panasiai, vaziuoji vaziuoji.... prisiparkuoji, sustoji, ir isijungia ventiliatorius, o temperaturos rodykle arba nepajuda, arba pajuda nykstamai mazai, kad plika akimi be slankmacio nesimato....

    Fanaz parašė:
    Bet tai kodėl tada meluoja temperatūros rodmenys, rodo kad viskas per vidurį? Juk jeigu įsijungia ventiliatorius, vadinasi temperatūra pakilo virš optimalios, o tas nė krust.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-06-18 12:52:41 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    O kaip su vamzdžiais, kuriais keliauja antifryzas? Jie visą laiką turi būti išsiputę? :)
    Edvatronas Klubo narys 2009-06-18 12:56:38 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kaip suprast issipute?
    Ir vamzdziai ar zarnos? Nes issiputusio vamzdzio matyt nesu mates...

    Fanaz parašė:
    O kaip su vamzdžiais, kuriais keliauja antifryzas? Jie visą laiką turi būti išsiputę? :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Fanaz 2009-06-18 13:00:38 (0)  
    Corolla T-Sport Vilnius Žinučių forume: 2432
    Turiu omeny žarnas. Visą laiką karštos, bei sunkokai maigosi. Pabandysiu antifryzo dapilt į radiatorių, tik įtariu tada man iš bakelio išvarys viską, ką aš ten sklidinai pripylęs.