Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
|
Edvatronas
|
2009-06-19 08:22:27 (0) |
As pas kvakio teva buvau nuvezes... neturiu tu juosteliu pamatavimui... buciau pats pasidares. Fanaz parašė: Edvatronas, jeigu ne paslaptis, kur čia darei? Detaliau Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2009-06-19 08:47:33 (0) |
Good. Aš pas jį kaiptik ir planuoju migruot, nes mano meistrelis jau planuoja atsisveikinti su darbu servise. Ačiū už patvirtintą rekomendaciją |
| Darechka | 2009-06-19 08:51:58 (0) |
Irgi teko lankytis pas Kvakio teva. Geras meistras. |
|
Sheikhas
|
2009-06-19 08:52:42 (0) |
tu gali, as galiu, kazkas gali, bet... yra tokiu kurie nelabai gali Edvatronas parašė: o... is kitos puses apsirankioti ir pats gali... net ir susireguliuoti pats gali.. |
| Fanaz | 2009-06-21 18:22:12 (0) |
Pas mane priekiniai ratai "išlenda" už arkų dėl savo pločio. Gal nekeičiant ratų/diskų galima būtų kažkaip pakietinti spyruokles, išlaikant tą patį jų aukštį, kad jų eiga būtų minimali ir jos nesusispaustų tiek, kad kaip dabar ant nelygumų padangos kampas smūgiuoja per arkos kraštą. Baigia arką išbaladot galutinai |
|
Edvatronas
|
2009-06-21 18:28:22 (0) |
tai kas cia pas tave per ratai? Koks ET? Ar rastafkes sudetos? Gal dar spyruokles zemintos? Nes kazkaip negirdejau tokiu bajeriu... Dar variantas deti gt4 sparnus... tik juos sunku gaut.. Fanaz parašė: Net ant nedidelio nelygumo/pakilimo priekiniai ratai atsiremia į arkas. Pagrindinė priežastis ta, kad ratai "išlenda" už arkų, o gamykliškai numatyta kad jie būtų jų viduje, kur jiems yra erdvės "kilti". Ar tai pagrindinė priežastis? Gal nekeičiant ratų/diskų galima būtų kažkaip "pakietinti" spyruokles, kad jų eiga būtų minimali ir jos nesusispaustų tiek kad kaip dabar ratų kampas smūgiuoja per arkos kraštą. Baigia arką išbaladot galutinai Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2009-06-21 18:31:22 (0) |
Ratai iš edžio, R15/225/55, kitų parametrų nežinau, spyruoklės nežemintos. Rato kampas per kokį porą centimetrų išlenda iš už arkos, kelio nelygumo metu rato (padangos) šonas smūgiuoja per arkos šoną (žemiausią tašką), kas baigia išdaužyt arką, gadina padangą ir ėda mano nervus. Kaip spręsti? Labiau "kelti" nenoriu, ir taip aukštai ten stovi. Tiesa, nepatvirtintais duomenimis pas mane priekyje gali stovėti spyruoklės nuo 4gen. priekio, jeigu tai kažką keičia. Labai minkštos kažkokios |
|
Edvatronas
|
2009-06-21 18:37:37 (0) |
gal tikrai kokios minkstos, ir gal amortikai pavarge? Nes as pamenu ant corrolos buvau uzdejes 215 berods tai net tiesiai stovedami islysdavo uz arku, bet per duobes nesiliesdavo niekas... Fanaz parašė: Ratai iš edžio, R15/225/55, kitų parametrų nežinau, spyruoklės nežemintos. Rato kampas per kokį porą centimetrų išlenda iš už arkos, kelio nelygumo metu rato (padangos) šonas smūgiuoja per arkos šoną (žemiausią tašką), kas baigia išdaužyt arką, gadina padangą ir ėda mano nervus. Kaip spręsti? Labiau "kelti" nenoriu, ir taip aukštai ten stovi. Tiesa, nepatvirtintais duomenimis pas mane priekyje gali stovėti spyruoklės nuo 4gen. priekio, jeigu tai kažką keičia. Labai minkštos kažkokios Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Fanaz | 2009-06-21 18:45:58 (0) |
Na, amortikai lyg ir pusėtini dar. Ar yra būdas išlaikant spyruoklės aukštį ją pakietinti? |
| kvakiz | 2009-06-21 22:57:40 (0) |
Fanaz parašė: Na, amortikai lyg ir pusėtini dar. Ar yra būdas išlaikant spyruoklės aukštį ją pakietinti? ne Man patinka trys dalykai: Driftas ir Papai |
