Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celikos tvarkymo klausimai
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: Fanaz
| sonic | 2009-07-03 14:32:41 (0) |
nu gal...bet abejoju del susispaudimo.o del minkstumo - pas tave dabar tiesiog nera amortizatoriu gale,todel supasi(nes faktiskai ant spyruokliu sedi,o spyruokles neslopina beveik smugio - tik sugeria).sudejus naujus amortikus pakietes galas,na o logiskai mastant minkstesnes spyruokles perduos didesne smugio energijos dali i amortikus(minkstesnes spyruokles geriau sugers smugi,bet maziau slopins),ko pasekme - pastarieji siek tiek labiau kentes... dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-07-05 18:02:16 (0) |
Patarkit, kokį oro filtrą galima būtų dėti į standartinio vietą. Norėtųsi maksimalaus oro pralaidumo, minimalaus pasipriešinimo ir geresnio filtravimo nei pas kūginius. |
| sonic | 2009-07-05 19:39:31 (0) |
tai kuo tas netinka? dvilitrine sirdis |
| Darechka | 2009-07-05 19:42:42 (0) |
Dar pamirsai parasyti , kad pigus turi but Nusipitk koki K&N kuris dedasi i standartine dezute ir nesuk sau galvos.Fanaz parašė: Patarkit, kokį oro filtrą galima būtų dėti į standartinio vietą. Norėtųsi maksimalaus oro pralaidumo, minimalaus pasipriešinimo ir geresnio filtravimo nei pas kūginius. |
| Fanaz | 2009-07-05 20:30:34 (0) |
Persigalvojau, bent kolkas paliksiu. Sunku apsispręsti, kiekvienas vis kitaip šneka. Vieni sako kad su kūginiu užmušiu variklį, kiti kad tai mitas ir variklio resursas patrumpės tik nežymiai. Priešingai nei pas kitus, pas mane oro filtras po mėnesio važinėjimo praktiškai kaip kątik plautas, o pas kitus net juodas būna. Tai gal nėra taip viskas blogai? |
| sonic | 2009-07-06 06:39:50 (0) |
as tai galvoju kad veltui tave cia gasdina.koks skirtumas - filtras stovi stock dezej ar plikas?svarbu kad isfiltruoja daleles visokias.nebent jau visiskas s*das tas filtras,vietoj filtravimo medziagos prastas porolonas,tada tai nieko gero...nu bet cia tik mano nuomone,gal yra dar kitokiu kriteriju... dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-07-06 18:06:43 (0) |
Kilo man čia mintis tokia, iškelti variklį iš mašinos, pilnai sutvarkyti ir įkelti atgal. Norint įgyvendinti reikia: + Įrangos varikliui iškelti iš mašinos + Vietos (garažas) varikliui saugoti + saugios vietos mašinai be variklio palikti keletai dienų + Keletos darbščių rankų Reikalingi atlikti darbai: + Variklio vožtuvų "šaibų" reguliavimas (nemoku) + Variklio tarpinių pakeitimas (bus reikalinga pagalba) + Daugumos variklio laidų, šlangų ir pan. keitimas naujais (atliksiu pats) Kas pasirašo, turi noro, galimybių bei sąlygų ir nori padėti? Vieta: Vilnius. Būtų geriau kuo arčiau Pilaitės rajono, kad po darbo ar savaitgalį (kaip sutarsim) galima būtų žaistis. Sumokėčiau, tiesa ne serviso įkainiais, nes ne toks bagotas, bet skolingas neliksiu |
| sonic | 2009-07-06 18:42:25 (0) |
2 punktas turetu skambeti kiek kitaip: saugios vietos masinai be variklio palikti ilgam. jei jau ruosiesi visus laidus pasikeist naujais,tai uztruksi tikrai ne keleta dienu.garantuoju - sedesi prie laidu 2 savaites(cia jei uzsiiminejai kokia nors veikla,susijusia su laidais.kompai nesiskaito.) dvilitrine sirdis |
| Fanaz | 2009-07-09 06:19:59 (0) |
Savaitgalį skirsiu salono, durų bei liuko perrinkimui. Užkniso barškėjimai. Laukit klausimų "kaip surinkt.." |
| bubu | 2009-07-09 06:22:31 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | O gal manuala paziurek? |

Nusipitk koki K&N kuris dedasi i standartine dezute ir nesuk sau galvos.