Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Rimtesnes, sportiskesnes stabdziu kaladeles i 5gen celica?
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: MarcaZ
|
zycha
|
2008-11-06 08:57:24 (0) |
Birbirbir raše: tai va pasiskambinau i alterna ds2500 gamint gamina bet tik seis metais netureciau (po nauju metu gauciau) uz prieki praso 370... kur dar galima butu pasiteiraut tokio dalyko? ebay? |
| Birbirbir | 2008-11-06 09:25:11 (0) |
xtra neranda pagal katalogus o dzichevicius neatsiliepia nuvariau i ferodo psl pagal katalogus tik priemier tipo kaladeles randa bet alternoj sake kad yra...wtf? periferija |
| Birbirbir | 2008-11-06 11:10:31 (0) |
xtra rado bet kiek ziurejau pagal ferodo katalogus tai priemier kaladeles cs'ui ir gt4 atskirose grafose suzimetos (kaip suprantu tai reiskia kazkoki skirtuma) ar nebus taip kad skirsis ds2500 kaip ir priemier nes xtra rado tik gt4? periferija |
|
Sheikhas
|
2008-11-06 16:59:54 (0) |
galui man atrodo DS'u negamina, o ir kam reikia, sudek premier'us ir bus gana (vis tiek galas negauna dideliu apkrovu), o priekin DS'us. Daugelis gamintoju siulo priekin rimtesnes, galui paprastesnes. |
| Polis | 2011-03-07 01:10:44 (0) |
Kadangi labai daug panasiu temu sukurta tai galvoju kad cia geriausia butu parasyti kokius atsiliepimus galetumet pasakyti apie stabadziu kaladeles Greenstuff? Mintex? Ferodo? ar Brembo? stabdziu diskai nebus keiciami nes buvo keisti visi 4 (stock), i trasa uzsukti irgi nenusimato, noretusi kad butu maziau dulkiu ir aisku pagerinti stabdziu kokybe neperlenkiant lazdos gal dar vertetu ir slangeles pasikeisti? masina yra daly car su kuria judama apie 300km/i sav. Pasiknises eebay radau kad kainos tai greenstuff beveik 2x brangiau negu likusios. |
|
zycha
|
2011-03-07 06:57:06 (0) |
Polis parašė: Kadangi labai daug panasiu temu sukurta tai galvoju kad cia geriausia butu parasyti kokius atsiliepimus galetumet pasakyti apie stabadziu kaladeles Greenstuff? Mintex? Ferodo? ar Brembo? stabdziu diskai nebus keiciami nes buvo keisti visi 4 (stock), i trasa uzsukti irgi nenusimato, noretusi kad butu maziau dulkiu ir aisku pagerinti stabdziu kokybe neperlenkiant lazdos gal dar vertetu ir slangeles pasikeisti? masina yra daly car su kuria judama apie 300km/i sav. Pasiknises eebay radau kad kainos tai greenstuff beveik 2x brangiau negu likusios. Į savo dėk standartines, pakaitalus OEMo kaip Ferodo Premier, Mintex, Textar arba OEM Toyota. Iš pigesnių rekomenduočiau Kashiyama (Nipparts), turėtų kainuoti ~20 svarų, jos laiko neblogai net sportiniu režimu. Visa kitą, pvz Greenstuff tu neišnaudosi, jos skirtos ne daily-car jau, tai kam mokėti brangiau? |
|
gytuks
|
2011-03-07 12:34:59 (0) |
Kyla mintis apie rimtesnes kaladėles, tai norėčiau paklausti. Pakeitus OEM kaladėles į ferodo ds2500, redstuff, yellowstuff t.t. kas pasikeitė? Ar stabdymas pasidarė aštresnis, stipresnis, mažesne jėga reikia spausti stabdžio pedalą? Ar tiktais kaladėlės neperkaista(nedingsta stabdymo efektyvumas) taip greit? ![]() |
|
zycha
|
2011-03-07 13:22:06 (0) |
gytuks parašė: Kyla mintis apie rimtesnes kaladėles, tai norėčiau paklausti. Pakeitus OEM kaladėles į ferodo ds2500, redstuff, yellowstuff t.t. kas pasikeitė? Ar stabdymas pasidarė aštresnis, stipresnis, mažesne jėga reikia spausti stabdžio pedalą? Ar tiktais kaladėlės neperkaista(nedingsta stabdymo efektyvumas) taip greit? iš esmės, visos šiuolaikinės kaladėlės kurios nėra "offroad/competition use only" veikia normaliai ir paprastu režimu. Žinoma, visų pagrindinė savybė tai- kiek laiko temperatūros. Todėl jei važinėjate kaip daily-car biški kartais paspaudžiant, ar tikslinga mesti 400-600lt. už kaladėlės vietoje kokių 100lt? O tas jausmas.. nu skiriasi biški, iki 15% bet tai tiek pat kaip persėdus nuo savo auto, ant kokios tėvų bulkos. 15-30min mieste ir pripranti, kada "kabina". Turėjau OEM, Kashyiama, NTB ceramic, mixus tų ir anų...dabar Yellowstuff. P.S. Sportui nerekomenduoju statyti kaladėlių skirtingų priekyje ir gale, nes gali galą "sugriebti" anksčiau nei priekį kokios labai minkštos, o tada efektas kai biški truktelėti rankinį. Tada reikia stabdžių jėgos reguliatoriaus jau. Asmeninė patirtis, kai priekyje buvo keramika, o gale minkšta kashyiama. |
|
gytuks
|
2011-03-07 13:36:55 (0) |
zycha parašė: [ O tas jausmas.. nu skiriasi biški, iki 15% bet tai tiek pat kaip persėdus nuo savo auto, ant kokios tėvų bulkos. 15-30min mieste ir pripranti, kada "kabina". Turėjau OEM, Kashyiama, NTB ceramic, mixus tų ir anų...dabar Yellowstuff. nežinau, gal man vienam taip, bet GT4 trūksta man stabdžių stiprumo, aštrumo stabdant, todėl ir klausiu dėl skirtumo pakeitus kaladėles. kokie asmeniniai kaladėlių įvertinimai ?![]() |
| Shadow | 2011-03-07 14:05:26 (0) |
Vakar susidėjau į priekį naujus diskus su Ferodo DS Performance. Nuvažavau dar tik apie 30km, tai nelabai dar galiu lyginti skirtumo, nes dar neprisitrynė, bet jau stabdo panašiai kaip su senom, tai, manau, kai prisitrins, geriau griebs EX: 6gen ST |

nuvariau i ferodo psl pagal katalogus tik priemier tipo kaladeles randa bet alternoj sake kad yra...wtf? 
?