Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Tai kokie visgi 3s-ge 0-100 laikai?
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: ViR2
| ViR2 | 2006-01-03 20:50:03 (0) |
nu, gali but ;) '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| tomykas | 2008-10-07 13:29:28 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | aklasis raše: nu nifiga kaip tik g-meteris neturi.Nes ten jokie parametrai laikui skaiciuojant nesiveda (jei noresi galingumo tada reikes mases). G-meteris "supranta" kada tu pajudejai ir skaiciuoja laika. Jis viduje berods turi gyvsidabrio pagrindo daviklius kurie matuoja perkrovas. http://www.biteplius.lt/lt/2forum.showPosts/503745.241-=(1896821474 biski daugiau info gal bus apsukos isiveda... reikia tiksliai pataikyt nustatinejant PS. sorri nemaciau, kad sena tema EX '91 Celica GT-i |
| eddie_gt4 | 2008-10-07 14:08:06 (0) |
tomykas raše: (...) sorri nemaciau, kad sena tema archeologas, nekitaip dar karteli "katalogine" info apie europines Celkas su 3S-GE motorais: EDM mk.4 (MY'89) GT/GT-i - 8,8s iki 100km/h ir Vmax 200km/h EDM mk.5 GT-i (MY'91) - 8,4s iki 100km/h ir Vmax 220km/h EDM mk.6 GT (MY'94) - 8,1s iki 100km/h ir Vmax 225km/h stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| andrius | 2008-10-07 15:34:12 (0) |
edi, o kaip del st185 tikro laiko? europines ir jdm, koks skirtumas? |
| eddie_gt4 | 2008-10-07 16:07:05 (0) |
andrius raše: edi, o kaip del st185 tikro laiko? europines ir jdm, koks skirtumas? jei tiket originalia Tajotos brosiura, EDM ST185 iki 100km/h begejas per 7,9s (ST185 CS/RC/Grp.A - iki 60mph (96km/h) per 7,6s, info is CS press releas'o), JDM ST185 - per 6,9s iki 100km/h (info apie JDM - is i-neto) pas JDM ST185 "trumpesne" deze + biski daugiau arkliu, tad ir begejasi ji kiek geriau stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| Dogg | 2008-10-07 19:12:15 (0) |
Kaip nebutu keista - manoji Beams (matuota Su apex RSM) iki 100 begejosi per 6.8. Beto kaip palyginimui salia vaziavo GT-Four (ta kuria Edi tu zinai, kur i Varsuva isvaziavo, kur tu vertejavai ) ir kaip nebutu keista Beams nuo GT-Four neatsiliko NEI per metra (ir taip iki 4 begio...)![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| eddie_gt4 | 2008-10-07 19:15:47 (0) |
Dogg raše: (...) ir kaip nebutu keista Beams nuo GT-Four neatsiliko NEI per metra (ir taip iki 4 begio...) matyt sausa buvo stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
|
Romeo07
|
2008-10-08 03:40:35 (0) |
Jei neklaidina manes atmintis pas Beams panasiai arkliu ane? Varomi tiktai priekiniai tai reiskia kad maziau svorio. Tai beamsui gal tik is vietos sunkiau o toliau tai galvociau kad jis net pranasuma turi pries GT-Foura Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| Dogg | 2008-10-08 06:22:31 (0) |
Romeo07 raše: Jei neklaidina manes atmintis pas Beams panasiai arkliu ane? Varomi tiktai priekiniai tai reiskia kad maziau svorio. Tai beamsui gal tik is vietos sunkiau o toliau tai galvociau kad jis net pranasuma turi pries GT-Foura Beams (mano konkreciai - po modifikaciju - 207ag ant veleno - nors gamykliskai raso kad 198ag - taciau su visisku standartu prisukau 184ag) Kas liecia slapia ar ne (Edi ) Beams gi su blokiruote Beje - kai istikruju bandem kaip Beams Vs GT-Four - buvo rolling start - tada GT-four iskarto igaudavo apie 2-3 metru pranasuma - o toliau jau budavo tas pats. Cia GT-Four visiskai Stock buvo.![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| eddie_gt4 | 2008-10-08 06:28:51 (0) |
Dogg raše: Romeo07 raše: Jei neklaidina manes atmintis pas Beams panasiai arkliu ane? Varomi tiktai priekiniai tai reiskia kad maziau svorio. Tai beamsui gal tik is vietos sunkiau o toliau tai galvociau kad jis net pranasuma turi pries GT-Foura Beams (mano konkreciai - po modifikaciju - 207ag ant veleno - nors gamykliskai raso kad 198ag - taciau su visisku standartu prisukau 184ag) Kas liecia slapia ar ne (Edi ) Beams gi su blokiruote Beje - kai istikruju bandem kaip Beams Vs GT-Four - buvo rolling start - tada GT-four iskarto igaudavo apie 2-3 metru pranasuma - o toliau jau budavo tas pats. Cia GT-Four visiskai Stock buvo.nenoriu as cia gincytis, bet su GT-Four'u is vietos greit startuot dar moket reikia... kitaip tariant, dar ir nuo vairuotojo labai priklauso p.s. manau gyva ST205 teisingose rankose Beams'a itrauktu per nosies skylute ir net nesuprastu, kas ivyko p.p.s. savo akim maciau, kaip ST205 dare '06 STI (su tikrai nepesciu vairuotoju) ant drages... nori pasakyt, kad Beamsas vaziuoja taip pat kaip '06 STI? stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

kaip tik g-meteris neturi.
