Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Tepalas į greičių dėžę
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: FIRST
| TechniX | 2010-03-23 16:07:07 (0) |
kaip nuorinti? gal ir pats rasciau bet nesu nagrinejes tos sankabos sistemos ir nezinau, tad greiciau butu jei pamokele maza pravestumet |
|
Edvatronas
|
2010-03-24 06:55:29 (1) |
Orinasi taip pat kaip stabdziai - vienas minko sankaba, kitas prie cilindriuko atsuka/uzsuka nuorinimo varzteli ar kaip ten jis vadinas. cilindriukas yra ant dezes arciau priekio ir virsuje. Dar kadangi mazas bakelis sankabos skyscio - reikia nuolat ziureti ir dapilineti. TechniX parašė: kaip nuorinti? gal ir pats rasciau bet nesu nagrinejes tos sankabos sistemos ir nezinau, tad greiciau butu jei pamokele maza pravestumet Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| TechniX | 2010-03-24 07:38:08 (0) |
ryt varysiu i kemi, tai nemokamai patikrai, gal reiks paprasyt, kad paziuretu jei ne, tai bandysiu ieskot to cilindriuko.. variklio apsauga reiks nuiminet, taip? |
|
Edvatronas
|
2010-03-24 09:01:38 (0) |
ne, is virsaus priejimas. Pas mane biski skirias, nes turba stovi, tai tixliau negaliu pasakyt, t.y. parasyt. TechniX parašė: ryt varysiu i kemi, tai nemokamai patikrai, gal reiks paprasyt, kad paziuretu jei ne, tai bandysiu ieskot to cilindriuko.. variklio apsauga reiks nuiminet, taip?Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| sonic | 2010-03-24 18:15:53 (0) |
priejimas is virsaus. dvilitrine sirdis |
| darecas | 2010-03-24 19:38:53 (0) |
sintetika reik pilt (75w90), 80w90 jau per daug, su -20c, 80w90 reik kokias 5min laikyt sankaba imynus kol isils, kad masina neutraliu begiu nevaziotu.. celica - visiem gyvenimo atvejams! e-mail: darecas@gmail.com skype: dariukas_115 mob:860793208 |
| TechniX | 2010-03-24 22:40:58 (0) |
jo, pas mane ta problema, kad uzvedus masina ji nori vaziuoti, jei ant begio palieku per nakti.. |
| Fanaz | 2011-10-25 13:36:11 (0) |
Prikelsiu seną temą. Padėkit apsispręsti ką pilti į paprastos GT greičių dėžę. Asmeninė patirtis: - 5gen. GT-i po greičių dėžės perrinkimo buvo supiltas brangus 75W-90 sintetinis tepaliukas. Bėgiai jungdavosi labai sunkiai, kartais išvis nepavykdavo iš pirmo karto perjungti. Pakeitus į Dexron III viskas susitvarkė, bėgiai jungdavosi lengvai, garsų nebuvo. - 6gen. GT bėgiai jungėsi gražiai, tyliai. Profilaktiškai buvo pakeistas tepalas. Senasis buvo anglies spalvos, tirštas, kokio tipo neaišku. Supiltas Dexron III. Reakcija kardinaliai priešingai nei su GT-i. Bėgiai ėmė jungtis sunkiai, su "pradžeržgimais" kaip su mirusiais sinchronizatoriais ant visų bėgių, ne visada pavyksta įmesti bėgį iš pirmo karto. Ryšium su tuo kad dėžės identiškos o rezultatai priešingi, ką po galais pilt? |
| Domsy | 2011-10-25 13:46:29 (0) |
XADO. Po tepalu keitimo, neturetu niekas pablogeti.(Jei patys agregatai yra gero stovio) LEXUS IS250 Ex.Toyota Celica |
| Fanaz | 2011-10-25 14:47:01 (0) |
Mototoja: Tinka tik 75W90 (sintetinė) transmisinė alyva, gamintojas nėra svarbu. ATF netinka (tepale nėra atitinkamų priedų kurie reikalingi tokio tipo transmisijai). Internetas: Don't use a 75W-90 - its too thick. Go to Castrol SMX-S (75W-85) or Redline MTL, or even Amsoil "synchromesh" MTF. You will be surprised what a difference it makes. Servisai: Dexron III ir nieko daugiau! Kuo tikėt? |

jei ne, tai bandysiu ieskot to cilindriuko..