Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
kiek kainuoja varyklis?
Kategorija: Celica 5 karta
Autorius: bugati
| Firestart | 2012-08-11 18:34:40 (0) |
Deja NE Pats buvau paberes dalim savo varikli ir yra ipjovos stumokliuose.Edvatronas parašė: deja 1.6 lanksto.. HEKTOR parašė: tai tada labai gerai, su celicom galima dirzams taupyti varyneti juos pastoviai iki pat galo Edvatronas parašė: 2.2 taip pat nelanksto.. |
| sigizzzzz | 2012-08-11 20:38:31 (0) |
nu va vel gincai, ar yra forume kazkas kam trukes dirzas sulankste voztuvus??? ir ar yra toks kam trukes dirzas voztuvu nesulankste??? servisuose meistrai visalaik sakys kad sulankste, bet realiai ar yra kam taip buve? neuztenka atsakymo- kazkas sake... gal isspresim si klausima viena kart. aciu Juodas |
|
Edvatronas
|
2012-08-11 21:16:20 (0) |
Na jo... kiek zinau 1.6 lanksto.. pasidomesiu dar... Man buvo netrukes, bet uzlinko parazitas, ko pasekoje dirzas islindo per dangteli... tai esme ta pati... ir niekas niekur nieko nesulankste.. Peace Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| sigizzzzz | 2012-08-11 22:24:29 (0) |
pala, tau netruko bet uzlinko parazitas, ir niekas niekur nieko nesulankste, kazko cia as nesuprantu, pamenu kaip berots shansas sake prie maksimaliai atidaarytu voztuvu prasuki varikli ir vistiek stumoklis voztuvo neliecia, gal jis apie savo turba kalbejo... Juodas |
|
Edvatronas
|
2012-08-12 11:16:54 (0) |
Ko nesupranti? Uzlinkes parazitas ir numestas velniop dirzas yra tas pats, kas trukes dirzas... Tiesiog vieni varikliai lanksto voztuvus, kiti ne... t.y. "interference engine" ir "non interference engine"... ir kaip pats sakai, t.y. rasai.. "prie maksimaliai atidarytu voztuvu prasuki varikli ir vistiek stumoklis voztuvo neliecia" vadinasi variklis yra "non interference engine" ir voztuvu nelanksto.. t.y. fiziskai stumoklis niekaip negali paliesti voztuvo, kas reiskia, kad trukus dirzui voztuvai lieka nesulankstyti.. tiesiog pastatai metkes, uzdedi nauja dirza ir vaziuoji.. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Firestart | 2012-08-12 15:14:50 (0) |
Taip, kad isvengti voztuvu uzlankstymo gamintojas stumuoklyje padaro 4 gan gilias ipjovas voztuvu vietose (kadangi voztuvu cilindre buna 4). As nuemes dirza kitam 1.6 varikliui buvau apsukes velena daugiau nei 360 laipsniu ir viskas prasisuko normaliai. Esme kad uzlaknkstyti GALI, kai truksta dirzas prie aukstu sukiu ir voztuvas tada atidaromas daugiau nei vaziuojant normaliu rezimu. Bet gal jau gana OT, sitoj temoj juk zmogus kainos klausia "varyklio" |
|
Edvatronas
|
2012-08-12 16:13:39 (0) |
va cia ir klysti.. jei fiziskai stumuoklis negali pasiekti voztuvo, tai kaip jis gali ji sulankstyti? ir visai siuo atveju nesvarbu rpm.. Firestart parašė: Taip, kad isvengti voztuvu uzlankstymo gamintojas stumuoklyje padaro 4 gan gilias ipjovas voztuvu vietose (kadangi voztuvu cilindre buna 4). As nuemes dirza kitam 1.6 varikliui buvau apsukes velena daugiau nei 360 laipsniu ir viskas prasisuko normaliai. Esme kad uzlaknkstyti GALI, kai truksta dirzas prie aukstu sukiu ir voztuvas tada atidaromas daugiau nei vaziuojant normaliu rezimu. Bet gal jau gana OT, sitoj temoj juk zmogus kainos klausia "varyklio" Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Firestart | 2012-08-12 17:04:01 (0) |
Turbut tamsta nelabai isivaizduoji kaip vyksta visas variklio darbo procesas is tiesu dirbant varikliui, o ne sukant ji ranka Kai suki varikli letai, tai taip, fiziskai jokio kontakto buti negali. Skirtingai buna kai yra aukstos rpm, tada veleneliai tiesiog "meto" voztuvus (atidaro ne tiek kiek spyruokle leidzia bet is inercijos atidaro daugiau). Tai vat trukus dirzuj "ismestas" voztuvas gali buti stukteltas ir palenktas bet cia retenybe.Edvatronas parašė: va cia ir klysti.. jei fiziskai stumuoklis negali pasiekti voztuvo, tai kaip jis gali ji sulankstyti? ir visai siuo atveju nesvarbu rpm.. |
|
Edvatronas
|
2012-08-12 18:01:47 (0) |
cia matau gaunasi OT.. bet matau pats nesupranti ka rasai.. jeigu fiziskai stumuoklis negali pasiekti voztuvo.. tai jis niekada jo nepasieks.. nesvarbu rpm.. nors ir 10 000 rpm.. p.s. variklio darbo procesa zinau.. Firestart parašė: Turbut tamsta nelabai isivaizduoji kaip vyksta visas variklio darbo procesas is tiesu dirbant varikliui, o ne sukant ji ranka Kai suki varikli letai, tai taip, fiziskai jokio kontakto buti negali. Skirtingai buna kai yra aukstos rpm, tada veleneliai tiesiog "meto" voztuvus (atidaro ne tiek kiek spyruokle leidzia bet is inercijos atidaro daugiau). Tai vat trukus dirzuj "ismestas" voztuvas gali buti stukteltas ir palenktas bet cia retenybe.Edvatronas parašė: va cia ir klysti.. jei fiziskai stumuoklis negali pasiekti voztuvo, tai kaip jis gali ji sulankstyti? ir visai siuo atveju nesvarbu rpm.. Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| Firestart | 2012-08-13 17:37:56 (0) |
As tai suprantu ka rasau, bet tamsta vistik nesupranta kad prie didelio greicio variklio dalys juda kitaip negu tiesiog sukant varikli ranka. Paskaiciuok. Jei variklis dirba prie 1000rpm/1min tai reiskia kad voztuvas atsidarineja 500 kartu per minute. Padalinam 500kartu is 60sek bus 8,33 karto per SEKUNDE. Padauginam is 6 jei butu 6000rpm (aukstos apsukos) gaunasi beveik 50 kartu per sekunde. Dabar tu pabandyk isivaizduoti ta procesa. Esme kad velenelis "trenkia" per voztuva didziuliu greiciu, ir tas is inercijos soka zemyn daugiau nei velenelis pasiekia ir automatiskai atsidaro daugiau. Tai vat tuo momentu ir gali uzlenkti jei truktu dirzas, nes voztuvai pas celica stovi skersai. Aiksiau jau paaiskinti neimanoma. Manau gana OT. Liekam prie savo nuomoniu ir tiek. Edvatronas parašė: cia matau gaunasi OT.. bet matau pats nesupranti ka rasai.. jeigu fiziskai stumuoklis negali pasiekti voztuvo.. tai jis niekada jo nepasieks.. nesvarbu rpm.. nors ir 10 000 rpm.. p.s. variklio darbo procesa zinau.. |

Pats buvau paberes dalim savo varikli ir yra ipjovos stumokliuose.
varyneti juos pastoviai iki pat galo
Peace