Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celica 1.8 variklis 7A-FE
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: toker
| ViR2 | 2008-05-12 12:22:00 (0) |
zhinoma, kad geriau esama susitvarkyt '10 Alfa Romeo MiTo 155 '65 Porsche 911 Ex Celica GTi, ex Supra MKIII Turbo www.TUKA.lt |
| Lenkas | 2008-05-12 12:25:30 (0) |
na ir as taip speliojau, tai reikia vaziuoti krapstytis ir gidyti mazule |
| Lenkas | 2008-05-14 08:32:06 (0) |
vel klausimas del mano varykliuko, isardziau as varyklio 2 apatinius padonus, isemiau ideklus, vienas buvo visiskai suestas ant 1 cil. 2,3,4 subraizyti, ant stocko nera nei braizymo zymiu nei ko tik ant 2 cil vos vos su nagu trindamas jauciasi, tad pamaniau kad slifuot jo nereikia nes ledas, ir toks keista dalyka pastebejau kad ideklai eina skirtingu ismeru netgi ir ant vieno cilindro, 19g ir 20g ant vieno cilindro, taigi ir aplamai is viso yra 3 19g ir 5 20g, acuroj pasiklausiau tai dave man 1 remonto ideklos o ten isvis 25g! taigi db nezinau kaip pamatuot ta skirtuma ir koki komplekta statyti ar 19g ar 20g, nes skirtingus vel nesamone statytis nes tesiogiai matosi kad jie per mazi todel ir subraizyti o kita kad tsatant ant vieno cilindro skirtingus ideklus tada jau yra disbalansas, cia jau grynai mano nuomone, patarkit ka man nusprest, aciu ![]() ![]() |
| Andrew | 2008-05-14 09:26:51 (0) |
Jeigu jau nagu jauciasi riske ant alkuninio, tai be slifavimo neapsieisi nes sekancius indeklus greitai sudroz... Slifok alkunini antram remontui ir bus viskas ok. PS. Pirma karta girdziu kad indeklus pagal gramus matuotu O del disbalanso tai gi ne sportine masina renki kad viskas iki gramo butu subalansuota... Ex. 6 gen Celica... JDM Subaru Impreza Sti daily ride Toyota Levin AE111 black-top |
| Lenkas | 2008-05-15 07:17:32 (0) |
ten ne gramai o ideklu kodai, tai gi 1 cilindro ideklai sudrozti, antro ir ir kitu ideklai tik subraizyti, o ant alkuninio vertikali riske jauciasi vos vos, bet gi su ja reiskias ir vazinejau, nu gerai, o kiek kainuotu nuimt ir nuslifuot alkunini? |
|
zycha
|
2008-05-15 08:05:38 (0) |
1. vezi alkunini pas meistrus, jie ismatuoja skirtumus kakliuku, pagrindiniu ir musima. 2. perki pagal ju rekomendacija atitinkamo remonto indeklus (visus vienodus) 3. jie tau slifuoja pagal juos alkunini. 4. patikrini bloko kakliuku tiesuma 5. vezi bloka, tikrini nelygumus, elipse. 6. kai viskas ok, gali surinkineti pats. dar pagal indeklu foto, sakyciau yra problemu su tepalo padavimu. Ziurek visus kanalus bloke, tepalo siurbli. |
| Lenkas | 2008-05-15 21:45:00 (0) |
buvo pamatuoti alkuninio kakliukai, visi vienodi 47 mm 98 mikronai, klausimas kaip is siu ismatavimu suzinoti kokio dydzio reikalingi ideklai? |
|
zycha
|
2008-05-16 05:01:56 (0) |
Lenkas raše: buvo pamatuoti alkuninio kakliukai, visi vienodi 47 mm 98 mikronai, klausimas kaip is siu ismatavimu suzinoti kokio dydzio reikalingi ideklai? remontiniai indeklai yra standartinai, +0.25mm, +0.5, +0.75. Meistras turi nuslifuoti alkunini -0.25mm nuo standarto + primesti tepalini tarpa. Sakau, vezk varikliu meistrui ir viska sutvarkys. Vilniuje, siaip 2 normalios vietos (ne super brangu): Naugarduko g. ir Senojoje Pilaiteje. As dariausi viska Pilaiteje. |
| Lenkas | 2008-05-16 09:52:21 (0) |
zycha, o kiek toks malonumas kainuotu? |
|
zycha
|
2008-05-16 10:16:58 (0) |
Lenkas raše: zycha, o kiek toks malonumas kainuotu? nepamenu tiksliai, alkuninio slifavimas apie 60lt. Tai buvo praeitais metais. |


O del disbalanso tai gi ne sportine masina renki kad viskas iki gramo butu subalansuota...