Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Celica
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: tadastoppp
| Birbirbir | 2009-03-16 09:53:35 (0) |
tau sako kad pasirasysi o tu vistiek vaziuoji...cia kai ateina pavarsaris ir nori kazkur lekt turbut tai ir itakoja skubotus sprendimus periferija |
| TRIUMF | 2009-03-16 10:56:03 (0) |
is vilniaus i kauna pastoviu 100km/h suvalge ~6L/100km. Vasara su kondyske ~6.8-7. Spaudziant daugiau ir srebs daugiau. Vasara man mieste 8-9 pagal tai kaip vazineji, siaip aisku galima ir 10 sunaudot. Siuo metu man suvalgo ~9. Kai labai salta buvo, tai su pasildymais masinos buvo apie 11 ir tik viena karta suvalge 12, tai galvojau jau kazkas negerai, bet po sekancio uzpylimo gryzo i vezias. tadastoppp parašė: Kiek jusu celicos kuro ryja? apie sita kiek skaitau,tai visur tipo 11-12 mieste. |
| Toredo | 2009-03-16 11:59:53 (0) |
Kazkaip mazai tau ryja. Gal dar maziau nei gamintojas nurodo? Today Tomorrow TOYOTA |
| TRIUMF | 2009-03-16 12:04:09 (0) |
nezinau, bet kadangi pilu visada iki pilno bako, kol jau matosi benzas, tai manau kad pakankamai tiksliai paskaiciuoju visada. Siaip jau buvo kalbeta apie mano sanaudas, daug kas netikejo, o kiti sake kad ir jiem panasiai valgo. Tikslo meluot neturiu Beje, kamsciuose nelabai tenka stovet, tai sanaudu vilniuj ir kaune manau neverta lygint |
| TRIUMF | 2009-03-16 12:06:11 (0) |
Sekmes vairuojant! Siaip bent is savo nedideles patirties (nepilnus metus vairuoju celica) galiu pasakyt kad tikrai patikima masina Kolkas tik tepalus teko pasikeist tadastoppp parašė: Dekui jums uz pagalba. Buvom servise, viskas sake idealu (tikrino ratus,vaziuokle,deze,kompresija variklio ir ismetima) Kas liecia motora sake, jog kaip is gamyklos isriedejus. Reikia tik ratus subalansuot. Klausiau del tu detaliu - sake nebus itin dideliu problemu. Dar karta dekui uz Jusu nuomones. |
| Toredo | 2009-03-16 12:28:51 (0) |
Vilniui kamsciu beveik nera, bet trasoj pas tave kazkaip mazai naudoja Today Tomorrow TOYOTA |
|
Romeo07
|
2009-03-20 09:32:01 (0) |
tadastoppp parašė: Sveiki, toks klausimelis iskilo.. kaip zinot kada ijungtas sportinis,kada ekonominis rezimas? nes kiek bandau niekaip nesuprantu...kad butu ekonominis tas mygtukas turi but ispaustas ar islindes? Kitas klausimas - kodel kai vaziuoju temperatura rodo beveik nukritusia (faktiskai nepakilus nuo apacios), o kai sustoju ir palieku masina uzkurta, temperatura pakyla iki ~ skales vidurio... Dekui Del antro klausimo tai keisk termostata. Email: almantas.suk@gmail.com Skype: almantas835 |
| sonic | 2009-03-20 09:37:15 (0) |
as tai manau kad nereikia keist termostato.trasoj ir pas mane nukrenta zemiau vidurio,o mieste uzkyla.manyciau tai normalu-visgi vaziuojant didesnis oro srautas pro radiatoriu praeina nei stovint kamsciuose. dvilitrine sirdis |
| logutis | 2009-03-20 09:54:00 (0) |
Pas manes tas pats buvo, temperatura vaziuojant pakankamai zema budavo, po termostato keitimo temperatura laikosi mazdaug ties viduriu kaip ir priklauso |
|
Sheikhas
|
2009-03-20 09:55:58 (0) |
temperatūra turi būti visą laiką vienam lygyje (kai pasiekia darbinę). Nepriklausomai kamštyje, trasoje ar stovi. Tai ir yra vadinama darbinė temperatūra, kuri optimaliausia varikliui. Jeigu pas kažką rodyklė šokinėja, reiškiasi turite problemų aušinimo sistemoje. Dažniausiai grybauja termostatas Apie rėžimus, tikriausiai AT turima galvoje. Taigi jeigu pabandyti mastyti pasitelkiant daugiau negu 3 smegenų lasteles vienu metu sportinis rėžimas turėtų būti ĮJUNGIAMAS tam tikrais atvejais, t.t. mygtukas turėtų būti įspaudžiamas.Bet tai argi sunku pabandyti: ybedi veizolus į tachometrą spaudi tapkę iki dugno ir subine pajauti vieną rėžimą, paskui perjungi knopkę, pakartoji procedūrą ir subinės receptoriuose užsilogina kiti duomenys, nuleidi garą, sukalkuliuoji ir turi rezultatus |

Beje, kamsciuose nelabai tenka stovet, tai sanaudu vilniuj ir kaune manau neverta lygint
sportinis rėžimas turėtų būti ĮJUNGIAMAS tam tikrais atvejais, t.t. mygtukas turėtų būti įspaudžiamas.