Kutveliokas raše:
nu tokis pat [padbaiozymas ir pas mane
buvo taigi as kaime tvarkausi tai kainos nedidukes o vilniuje daryti tai manau ogogogo
dar nedazyta ir be stiklo priekinio jau stovi tik remontas ir dalys 6500lt (su masinos kaina - 3000) taigi
Man ir nebuvo minties, kad neremontuoti mašinos, bet detalės/darbai brangios(us) tai suma gavosi solidi.
Šiuo metu turiu puikios praktikos, kuri parodo, kad draudimo sistemai lietuvoje dar labai daug vietos tobuleti: jau visa menesi skambineju:juos judinu draudikus: nes jie nieko nedaro, o jei daro tai labai atmestinai, nesu informuojamas apie priimamus sprendimus (Draudimo kompanija: berods, Baltic polis). Lakstau po servisą, mašiną vežioju ir pan. Mano supratimu, tai MANO draudimo kompanija turėtų pasiimti mašiną ir jau ja pasirūpnti.
Kaip galima vertinti mašinos rinkos kainą man net nepaskambinus ir nepaklausus, nei kokia įranga mašinoj (signalizacija [600Lt]/audio [500Lt]), nei kokios naujos detales įdėtos (akumas ir pan) + slenksčiai, + 2 lietų ratlankių komplektia,tamsinti langai - nieko neklausia. Negi aš db turėsiu viską pardavinėti atskirai - krūva krūva nepatogumų.
Išvada:
stengtis nepakiūti į avariją, kitaip sakant stengtis galvoti kaip važiuoji ne tik pats, bet ir kiti, o jei jau pakliuvai (net jei irnekaltas) tai turėsi išlaidų.
Verta draustis kasko: mažiau rūpeščių, sugaišto laiko.