Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
ST-202 GT 2.0 125 Tepalas
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: Zapaske
| Firestart | 2014-04-03 15:53:51 (0) |
Siaip jei variklis rija tepala tai rija ir tas klampumas nelabai ka reiskia siuo atveju. Pvz mano senas motoras rijo tepala nors ir po kapitalinio, su naujais ziedais ir salnikeliais, visas sandariai suvarziotas. O rijo speju del elipsiskumo cilindruose, ir nieko cia neprigalvosi. Naujas kita vertus, nors tik metais jaunesnis, matomai ne tiek sudroztas ir nuo pakeitimo skystu sintetiniu tepalu (mobil1 3000 5w40) nereikia dapilinet. Jeigu rija tepala pastoviai ir ne po mazai, ko gero rekomenduociau mineralini, nes jis bent pigus. Tiesa, tie kas galvojat kad jeigu rija tepala ir as vis dapilu, del to man nereikia keisti tepalu kas 10-15 tukstanciu, galvokit is naujo.. rija tai tepala, o dzindros kurias surenka ir kurios nusistovi apacioje tai lieka variklyje |
|
Edvatronas
|
2014-04-03 18:32:44 (0) |
Siaip kai keiti ziedus reiktu cilindrus bent honinguoti, arba isvis keisti gilzes, jei per daug issideveje. Firestart parašė: Siaip jei variklis rija tepala tai rija ir tas klampumas nelabai ka reiskia siuo atveju. Pvz mano senas motoras rijo tepala nors ir po kapitalinio, su naujais ziedais ir salnikeliais, visas sandariai suvarziotas. O rijo speju del elipsiskumo cilindruose, ir nieko cia neprigalvosi. Naujas kita vertus, nors tik metais jaunesnis, matomai ne tiek sudroztas ir nuo pakeitimo skystu sintetiniu tepalu (mobil1 3000 5w40) nereikia dapilinet. Jeigu rija tepala pastoviai ir ne po mazai, ko gero rekomenduociau mineralini, nes jis bent pigus. Tiesa, tie kas galvojat kad jeigu rija tepala ir as vis dapilu, del to man nereikia keisti tepalu kas 10-15 tukstanciu, galvokit is naujo.. rija tai tepala, o dzindros kurias surenka ir kurios nusistovi apacioje tai lieka variklyje Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| MaslLT | 2014-04-04 03:19:03 (0) |
O tau honingavo cilindrus? Ar tik ziedus pakeite ? Ir gal tam varikli voztuvu kreipenciosios buvo labai isidevejusios? Firestart parašė: Siaip jei variklis rija tepala tai rija ir tas klampumas nelabai ka reiskia siuo atveju. Pvz mano senas motoras rijo tepala nors ir po kapitalinio, su naujais ziedais ir salnikeliais, visas sandariai suvarziotas. O rijo speju del elipsiskumo cilindruose, ir nieko cia neprigalvosi. Naujas kita vertus, nors tik metais jaunesnis, matomai ne tiek sudroztas ir nuo pakeitimo skystu sintetiniu tepalu (mobil1 3000 5w40) nereikia dapilinet. Jeigu rija tepala pastoviai ir ne po mazai, ko gero rekomenduociau mineralini, nes jis bent pigus. Tiesa, tie kas galvojat kad jeigu rija tepala ir as vis dapilu, del to man nereikia keisti tepalu kas 10-15 tukstanciu, galvokit is naujo.. rija tai tepala, o dzindros kurias surenka ir kurios nusistovi apacioje tai lieka variklyje https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
| Firestart | 2014-04-04 13:01:23 (0) |
Nieko as nehoningavau. Tiesiog namu salygomis persirinkau ir tiek pakeisdamas ziedus, salnykelius ir tt. Nauja irgi namu salygomis lygiai taip pat persirinkau, uzdejau galva nuo seno variklio, nes naujam variklyje buvo prapusta tarpine tarp 2-3 cilindru ir vizualiai isesta galva. Esme kad visus komponentus naudojau is seno variklio, tik bloka is to naujo paemiau ir viskas ciki jau antri metai (nusispjaunant tris kartus per kairi peti, pabeldziant tris kartus i medi ir nusaunant juoda kate kol nespejo per kelia perbegti) |
| SimasGT | 2014-04-24 12:06:10 (0) |
| ST-202 (GT 2.0) Vilnius Žinučių forume: 23 | Ar gali but kad is pavaru dezes tepalo ipilimo angos, atsukus varzta bega tepalas del to kad variklis nera saltas? Nes pas mane matosi apacioj truputi tepaliuko, tai logiskai jo truputi turetu ir trukti, bet atsukau ipilimo varzta ir ziuriu tepalas bega.. |
| Ciunia | 2014-04-24 14:12:36 (0) |
Taip ir turi but. |
| Firestart | 2014-04-25 09:36:16 (0) |
Arba kazkas tiesiog ipyle to tepalo per daug. |
