Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Variklio Swap 1.8 i 2.0

    Kategorija: Celica 6 karta

    Autorius: Andrew

    Andrew 2006-08-18 13:02:59 (0)  
    Impreza Sti Vilnius Žinučių forume: 69
    Kiek domejausi variklis su kompu ir deze apie 1200lt. Statysiu pats, patirties sioje srityje turiu... dar su varikliu zaisiu, nedideli tuninga :) nzn jei i 3k pavyktu itilp butu afigennai :D O norisi kazko galingesnio, nes tie 85kw vos ratus mano 17' tempia :( o dar planuoju isore darytis... aisq 3sgte butu unreal, bet tikrai kainuos apie 8k!!! o dar paskui prasides bedos, luzines pussasiai, deze bires....
    Ex. 6 gen Celica...
    JDM Subaru Impreza Sti daily ride
    Toyota Levin AE111 black-top
    milZinas Klubo narysModeratorius 2006-08-18 13:39:43 (0)  
    SSIII - Snaige Vilnius Žinučių forume: 1691
    Buvau uzklausias to pas Dogg, bo galvojau gal verta 1.8 su variklio defektu uz 5-7k lt paimti ir kisti 2.0, taciau jo atsakymas manes nenudziugino...
    Cituoju tai ka atrase Dogg:
    2006-07-16 12:14:49 dogg Ats.: 6gen variklio keitimas
    milZinas rase:
    "Vis mastau apie 6gen celica ir kyla toks klausimas, gal apsimoketu imti 1.8 varijanta su variklio defektu uz kokius 7-8k pinigu ir vietoj to dvigo deti 2.0l? Kaip manai, kiek tai galetu atsistoti? Galvoju gal variklis + kompas + pravodke is angliskos tiktu?
    Zodziu kaip manai apsimoketu ar ne? ir ar eitu tilpti i kokius 5-6k su variklio keitimu(dalys+darbas)?
    "

    dogg atrase:
    "Nu...Kaip cia pasakius, zinotum daugiau apie 6genus nekiles toks klausimas butu :) Pirma: ST (1.8) Mataras stovi 90' Vertikaliai, GT (2.0) mataras stovi beveik 60' kampu pavirtes link vairuotojo. Sonines pagalves variklio skiriasi, ir 1.8 celica desnes puses variklio pagalve yra visiskai ne toj vietoj kur 2.0 litru cielkos turetu but. Tai va cia pradziai - reikia perdaryti pakabinima variklio. Sekantis niuansas - 3SGE ir 7AFE yra skirtingos linijos varkliai ir ju blokai skiriasi, taip kad 1.8 dezes naudot negales, reikes 2.0 dezes. kadangi 2.0 deze yra kitokia - pusasius teks burt is 2.0 vidines granatatos + 1.8 isorine granata kad tiktu i vaziuokle. Sekantis dalykas - provodke - totalus kosmaras butu, nes nera ten labai paprasta, net tektu Re-wirint viskas, kad mataro provodke isi,lietu i saugiklynes 1.8, ir t.t. zodziu - jei pasiruoshes kankintis - tai gali bandyt :D Bet manau paprasciau nusipirkt tiesiog 2.0 cielka tiesiai..."
    Computer addicts never die... They just go offline...
    +37O698O82I4
    Andrew 2006-08-18 13:47:25 (0)  
    Impreza Sti Vilnius Žinučių forume: 69
    joo... :(
    Ex. 6 gen Celica...
    JDM Subaru Impreza Sti daily ride
    Toyota Levin AE111 black-top
    Andrew 2006-08-18 13:53:57 (0)  
    Impreza Sti Vilnius Žinučių forume: 69
    reiktu su dogg pasneketi...
    Ex. 6 gen Celica...
    JDM Subaru Impreza Sti daily ride
    Toyota Levin AE111 black-top
    Dogg 2006-08-20 23:23:00 (0)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    Andrew raše:
    Kiek domejausi variklis su kompu ir deze apie 1200lt. Statysiu pats, patirties sioje srityje turiu... dar su varikliu zaisiu, nedideli tuninga :) nzn jei i 3k pavyktu itilp butu afigennai :D O norisi kazko galingesnio, nes tie 85kw vos ratus mano 17' tempia :( o dar planuoju isore darytis... aisq 3sgte butu unreal, bet tikrai kainuos apie 8k!!! o dar paskui prasides bedos, luzines pussasiai, deze bires....


    Jei Swapint ruoshiesi - Swapink 3SGTE. Neapsimoka zaist su 3SGE ir kist litus - vistiek tolko jokio ir nevalins..

    O jei nori lengvo kelio is 7AFE isspaust kazka tokio - Turbo ir psio. Investuosi jei taip minimaliai optimaliai apie 6-8K lt - turesi standartini setupa - ir realiai apie 200ag su standartiniai vidurtiais mataro.

    Ish patirties:
    Maniskes EX 7AFE mataras buvo pavasary ishardytas po 18000km su turbu visiskai negailint vazinetas.. 220ag ir 289nm buvo. Matara kazkokiu ipatingu nusidevejimo zymiu nebuvo rasta - tiek svaistikliai, tiek stumai tiek velenas viskas buvo labai jau normos ribose. Vienintelis daigtas - ziedai kas buvo pasibaige jau.

    Taip kad jei daryt turbo kit'a cielkai ir pust apie 0.8 baro - turesi apie 180 ag ir bus pilnos akys... nes sukimo momentas bus jau stipriai virsh 200 nm.

    Cia yra vienas ish lengviausiu budu kaip ishgaut is 7A kazka tokio ko visiem norisi.

    Jeigu ka - pas mane dabar kaip tik stovi maniske buvusi Turbavykas, ir dar stoves kokia 2 savaiciu, nes uzlinko turbas po pirmo prasukimo ant stendo po shiokiu tokiu patodulinimu :D bet prie 0.6 baro prisuko 190Ag. Planas bus 260 :D Ziuresim ka gali tas Ekonoboxinis variklis :D

    Zodziu jei kils kokiu minciu ar sheip info reiks
    867170000 Romas ;)



    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!
    Andrew 2006-08-21 16:48:25 (0)  
    Impreza Sti Vilnius Žinučių forume: 69
    Gal ir neblogas variantas :) O kaip originalus kompas reagoja i toki oro srauta? Ar butinai reiks keist kompa?
    Ex. 6 gen Celica...
    JDM Subaru Impreza Sti daily ride
    Toyota Levin AE111 black-top
    Dogg 2006-08-23 12:53:50 (0)  
    GT86 Kaunas / Prienai Žinučių forume: 815
    Andrew raše:
    Gal ir neblogas variantas :) O kaip originalus kompas reagoja i toki oro srauta? Ar butinai reiks keist kompa?


    Kompa palieki standarta, kabini Emanage Piggyback kompa nat jo, ir apgaudineji MAP sensoriu :D Ir viskas ciki. SU Emanage gali reguliuot Degimo zemelapius (mapus) kuro / oro srauto zemelapius ir t.t. Koreguot purkstuku varza ir dar visokios xernios, zodziu pigiausias variantas :D


    Subaru Legacy Wagon Diesel
    JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta!