Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
ar tikrai 6gen celicos dalys tokios brangios?
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: zns
| Gincius | 2007-10-26 17:00:55 (0) |
As nesiginciju O gryztant prie temos tai negalima sakyti kad celicos eksplotacija brangi del jose pasitaikanciu SS vaziuokliu,plius masina masinai nelygi,vienas pravazineje 2-3 metus ir niekas nesugenda,kitas nusiperka ant ribos masina ir tada atsiranda panasus straipsniai "Lenktynes-yra gyvenimas,visa kita tik laukimas" Kartingo lenktyniu serija www.kart-live.lt |
| Dogg | 2007-10-26 18:56:50 (0) |
Blyn Kas liecia GT (EU) SS Edition - tai ten yra reikalu... Sankaba (burtu karalyste), pusasio pakabinamas guolis..., nu ir dar prie visko SS pakaba.Kas liecia SS pakaba - pacios pakabos pvz sarnyru restauravimas (vienos puses) Apie 240 lt (6 sarnyra), ir su restauruotais sarnyrais vaziuoji apie 50-60K km... Jei pirkt orginala - kaina visu detaliu butu daugiau negu 1500lt ir vaziuotum 80K km... taip kad nera jau ta pakaba labai baisi... ![]() Subaru Legacy Wagon Diesel JDM Celica 99' SSIII 3SGE Beams - PARDUOTA - bet neuzmirsta! |
| Zarg | 2007-10-27 08:01:44 (0) |
Nu jo, straipsnis keistokas. Daugiau apie SS pakaba nei apie pacia Celica. Na bet zmogus issake savo nuomone, kuria perskaicius tiesiog susidaro nuomone, kad jeigu planuoji pirkti Celica, patikrink, kad ji nebutu SS Edition. |
| exquo | 2007-10-27 09:48:46 (0) |
Nieko atbaidancio tame straipsnye neparase, tiesiog nusipirko masina su tam tikra modifikacija, del kurios kilo visokiu problemu. manuciau iki objektyvumo ir visisko nuomones susidarymo jam reikejo ir nisana pasiimti ir paprasta ne SS Celica, tada bbutu galima sugretinti, o dabar tik paprastas nuomones isreiskimas tam tikra sitacija. na o nenukrypstant nuo temos labai daug, tai dalys yra ganetinai brangios, bet paprasciausiai ju nelabai reikia Toyota yra toyota... |
| linasser | 2007-10-27 12:19:22 (0) |
Kad tik tokios bėdos toj celicoj būtų, tai ir aš imčiau. Dabar kaip tik ieškau sau celicos pan. nuo 96m. Pats važinėju cu carina 96m, tai parsivarius rate kažkas užė-pagalvojau, kad guolis, o autotojoj paprašė 1200lt už jį vieną. Biskį brangoka, kai rusų puslapiuose tas guolis nuo 90-200lt eina. Bet pasirodė, kad padanga su guzu-ir nereikėjo to guolio 7a-fe lean burn (dujos) skype: serutkev |
| zns | 2007-10-28 13:24:39 (0) |
girdejau vakar posaky viena nuwaziuosi su toyota 400k km gal koks guolis ir prades uzt klausinejau tai visi sako kad toyotos yra labai patvarios masinos tai pagalvojus logiskai gal dalys ir brangesnes bet jos laiko labai ilgai as tik bijau vieno jeigu ju nera lt tai tada reikia zinot kur jas gaut? o dar norejau paklaust nes kaskas minejo perkant celica ziuret kad ji nebutu ss edition as ziuriu y 2l gt 129kw celicas,speju ji ss edition ar nea? ir kuo skiresi st200 nuo at 200 kubatura? didelis aciu uz atsakymus greitis veza kol neveza greitoji |
|
uoGa
|
2007-10-28 15:44:05 (0) |
o grizhtant prie temos AnoX tikraj manes nepazhisti, tad geriau ir nekomentuok. jau n kartu cia apshneketa kad vajruoju ne kajp ejline blondine, toli grazhu, tajp kad Romasius, Gincius ir kiti zhino kajp vazioju jej vajruochew kajp dauguma merginu, tikraj cia nesirejksciau su kwajlajs komentarajs ne i tema. zip zip zip zns, dristu manyti kad cia nieko naujo nepasakej su tuo posakiu ir tejginiu, kad toyotos patvarios mashinos ♥vuoGa♥ |
| zns | 2007-10-28 22:45:37 (0) |
as ir nesakau kad naujiena bet as isgirdau neseniai p.s. apie toyotas mazai ka zinau kolkas todel ir nezinojau kad geros masinytes greitis veza kol neveza greitoji |
|
egis01
|
2007-10-29 11:10:39 (0) |
linasser raše: Kad tik tokios bėdos toj celicoj būtų, tai ir aš imčiau. Dabar kaip tik ieškau sau celicos pan. nuo 96m. Pats važinėju cu carina 96m, tai parsivarius rate kažkas užė-pagalvojau, kad guolis, o autotojoj paprašė 1200lt už jį vieną. Biskį brangoka, kai rusų puslapiuose tas guolis nuo 90-200lt eina. Bet pasirodė, kad padanga su guzu-ir nereikėjo to guolio mano vienas pazystamas irgi turejo karina (94) tai jam taip pat buvo kazkas su ratu kad ūžė tai tie iš autotojos pakeitė guoli o pasirodo kad ne guolyje buvo esmė. Mašina ne prabanga. Prabanga - priemonės, reikalingos, kad ji važiuotų. |
| G3D45 | 2007-10-30 18:59:51 (0) |
Robas raše: gražiai žurnaliūga sutirštino spalvas!!! kaip laimingas BUVES 6 gen. SS sąvininkas galiu drąsiai teigti, kad pusė straipsnio MELAS nėra problemu su detalėm, nu jokių problemu nėra Nu kaip buvęs nelaimingas SS sąvininkas, galiu drąsiai teigti, kad tų problemų buvo ir ne viena Argumentuok Toyota Celica GT Superstrut (ST202) (sold...) BMW 328i Sportliche Fahrwerksabstimmung (E46) |

O gryztant prie temos tai negalima sakyti kad celicos eksplotacija brangi del jose pasitaikanciu SS vaziuokliu,plius masina masinai nelygi,vienas pravazineje 2-3 metus ir niekas nesugenda,kitas nusiperka ant ribos masina ir tada atsiranda panasus straipsniai

o dar norejau paklaust nes kaskas minejo perkant celica ziuret kad ji nebutu ss edition as ziuriu y 2l gt 129kw celicas,speju ji ss edition ar nea? ir kuo skiresi st200 nuo at 200 kubatura? didelis aciu uz atsakymus
Romasius, Gincius ir kiti zhino kajp vazioju