Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
auto zeminimas
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: mantikas
| aparaturscikas | 2010-03-16 15:36:57 (0) |
na juodos ta prasme. paziurejus i tavo foto, tai sakyciau kad tavo masina jau zeminta,. o eibacho irgi juodos pasilenk ir paziurek ar kokios 4 vijos viena ant kitos sugulusios, jei taip, tai bus zemintos spyruokles,.Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
| waco | 2010-03-16 15:40:27 (0) |
na reiks paziuret |
| BullDozeR | 2010-03-16 16:29:04 (0) |
zycha parašė: o šiaip klausimas, o ką, tepaliniai vis dar gaminami? Spėju, kad kokių 10..15m jau nebe. Nebent rusai į žiagus dar gamino.10-15m? prieš kažkur 1,5-2 metus į F buvo įmesti nauji tekstaroj pirkti tepaliniai, KYB gamintojas, norėjau dujinių bet tuo metu neturėjo tai teko paimt tą ką turėjo nes į ilgą kelionę reikėjo važiuoti.Tiesa, ne visai gerai ir tiksliai dar prieš tai parašiau, ne taip kad aplamai jų neturėjau, bet neturėjau galimybės kaip jų kietumą palyginti su tepaliniais. Nes jei pakeiti numirusius į naujus kokius nors ar tokius ar tokius, tai toks ten bus ir palyginimas. O jei naujus ten pvz tepalinius įmeti, o paskui naujus dujinius įmeti tada palygini. Todėl ir klausiau waco pagal ką jis ten nusprendė apie kietumą GreddyMR2 parašė: Na jau net ir pas mane dujiniai O del kietumo, tai man atrodo nepriklauso dujiniai ar tepaliniai. Gali buti minksti ar kieti ir tie, ir tie. Jei nori nesuzeminus sukietinti, pirk dujinius reguliuojamus ir nustatyk ant kieciausios padeties. Bet paprastoj parduotuvėj (ten visokios acuros tekstaros ir pan.) ar būna tokių daiktų? waco parašė: na reiks paziuret į kl. apie kietumo sprendimą taip ir neatsakei, bet iš esmės nesvarbu ![]() |
| aparaturscikas | 2010-03-16 16:46:01 (0) |
siaip 6gen stock, jau gamikliniai dujiniai,. ir spyruokles lyginant su 5gen minkstesnes,..o tepaliniu ir daba visos pardes uzverstos,. nes nieks i audukes, ar golfukus, neperka dvigubai brangesniu dujiniu o skirtumas ir man idomus, tarp dujinio jau pamirusio, bei dujinio naujo? vieni pakeite sako nieko nepajutau,. kitiem sukieteja,. na man cia idomu,. nes kaip tik ruosiuos pasikeist visus keturis amortikus,. Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
| BullDozeR | 2010-03-16 16:51:34 (0) |
Tas ir yra kad nemažai skaičiau ir kitus forumus ir niekur vieningos nuomonės irgi kaip ir nebuvo ![]() |
| TaiJo | 2010-03-16 17:53:02 (0) |
o tai kodel isardzius stock priekini amortika 6 gen, bent pas mane isbego tepalas? aparaturscikas parašė: siaip 6gen stock, jau gamikliniai dujiniai,. ir spyruokles lyginant su 5gen minkstesnes,..o tepaliniu ir daba visos pardes uzverstos,. nes nieks i audukes, ar golfukus, neperka dvigubai brangesniu dujiniu o skirtumas ir man idomus, tarp dujinio jau pamirusio, bei dujinio naujo? vieni pakeite sako nieko nepajutau,. kitiem sukieteja,. na man cia idomu,. nes kaip tik ruosiuos pasikeist visus keturis amortikus,. ![]() |
|
Sheikhas
|
2010-03-16 18:02:35 (0) |
dujinis, tai nereishkia kad jame nera tepalo. Tiesiog siek tiek kitoks veikimo principas. |
| aparaturscikas | 2010-03-16 18:05:34 (0) |
tai dujinis ir yra tas pac tepalinis amortikas, tik su duju uspildu,kurios slegia tepala,taip mazinamas "tepalo uzburbuliavimas", del kurio pablogeja amortizatoriaus, darbo charakteristika,.. siaip tais ant amortiko iskaltos net raides GAS FILLED, Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
|
Sheikhas
|
2010-03-16 18:08:34 (1) |
teisingai aparaturscikas sako, paguglinau: Važiuojant prastais keliais ar gana dideliais greičiais, tepaliniuose amortizatoriuose esantis tepalas ilgainiui ima putoti. Tada dėl susidariusių tepalo putų prastėja amotizatorių darbas ir jie nebeužtikrina reikiamo ratų sukibimo su keliu, nekalbant jau apie važiavimo komfortą. Taip pat ne vienam teko asmeniškai įsitikinti, kaip spaudžiant šalčiui, tepaliniai amortizatoriai atrodo kaip “negyvi”. Priežastis – užšalęs juose esantis tepalas. Dujiniai amortizatoriai padeda išvengti analogiškų problemų. Juose esančios specialios dujos, suspaustos iki 6-8 atmosferų, iki minimumo sumažina tepalo putojimą. Beje, daug aukštesnius reikalavimus atitinkančiuose sportiniuose dujiniuose amortizatoriuose dujos suspaudžiamos net iki 25-30 atmosferų. Šiuo atveju tepalas išvis nebeputoja, o amortizatoriai maksimalia jėga spaudžia automobilį prie kelio dangos, tokiu būdu padedantys užtikrinti ir maksimalų jo sukibimą. |
| waco | 2010-03-16 20:15:37 (0) |
na zodziu BullDozeR greitu laiku atsikraustysiu i vln,kada bus meetas atleksiu,paziuresim kame ten esme,ar amortikai,ar spyruokles "kaltos" del kietumo,nenoriu gincytis ,nes pats tiksliai nezinau va radau kas per amortikai tiksliai http://www.streetperformance.com/part/bilstein/strut/1414685-f4-vne-4956-bk.html![]() |

pasilenk ir paziurek ar kokios 4 vijos viena ant kitos sugulusios, jei taip, tai bus zemintos spyruokles,.
prieš kažkur 1,5-2 metus į F buvo įmesti nauji tekstaroj pirkti tepaliniai, KYB gamintojas, norėjau dujinių bet tuo metu neturėjo tai teko paimt tą ką turėjo nes į ilgą kelionę reikėjo važiuoti.
