Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    galiniu ratu isvirtimas pakeitus amortizatorius

    Kategorija: Celica 6 karta

    Autorius: snoopy

    aparaturscikas 2009-05-05 20:42:00 (0)  
    Celica Kedainiai Žinučių forume: 1145
    pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas?
    Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas...
    Skype: aparatursikas
    Mail: aparatursikas@yahoo.com
    tel: +37060326989
    gytuks Klubo narys 2009-05-06 05:49:37 (0)  
    ex CS Vilnius Žinučių forume: 1062
    aparaturscikas parašė:
    pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas?

    nesu mates ten jokia dangteliaangelas
    Edvatronas Klubo narys 2009-05-06 05:50:54 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    aparaturscikas parašė:
    pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas?

    Nesu tikras del 5gen, bet siaip su tom verzlem tai ten suvedimas darosi... ;)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    aparaturscikas 2009-05-06 06:05:33 (0)  
    Celica Kedainiai Žinučių forume: 1145
    nesu mates ten jokia dangtelia

    pas gt4 gal kitaip?

    as ir nezinau kas ten yra, bet kad tas traukes paslankiot horizontaliai tikrai galima,.. tik ten kazkaip nevykusiai padaryta,. pas 6gen zymiai viskas paprasciau..
    Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas...
    Skype: aparatursikas
    Mail: aparatursikas@yahoo.com
    tel: +37060326989
    Sheikhas Klubo narys 2009-05-06 06:20:43 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Man kazkodel atrodo, kad minetais skersiniu traukiu varztais reguliuojasi TOE (ratu pasisukimas horizontalios asies atzvilgiu) ir jis jei gerai pamenu yra tik ant vienos traukes, o pas zmogu problema yra camberyje (ratu isvirtime vertikalios asies atzvilgiu), reikia deti camber plate :) amortiku virshuj. Bet visgi panasu kad amortikai trumpesni, jeigu ratai skeciasi...
    Edvatronas Klubo narys 2009-05-06 06:35:21 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Na tai ir sakau galiniu ratu suvedimas... o ne isvirtimas.. :)
    p.s. tu jau labai sudetingai parasei.. pavargęs
    Sheikhas parašė:
    Man kazkodel atrodo, kad minetais skersiniu traukiu varztais reguliuojasi TOE (ratu pasisukimas horizontalios asies atzvilgiu) ir jis jei gerai pamenu yra tik ant vienos traukes, o pas zmogu problema yra camberyje (ratu isvirtime vertikalios asies atzvilgiu), reikia deti camber plate :) amortiku virshuj. Bet visgi panasu kad amortikai trumpesni, jeigu ratai skeciasi...
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    snoopy 2009-05-06 08:21:51 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 27
    Sheikhas> del traukiu visiskai teisingai, reguliuojasi tik viena ir jomis reguliuojasi ratu pasukimas (TOE). Jei butu abi reguliuojamos, tai butu galima ir isvirtima sureguliuot (CAMBER), del amortizatoriu gali buti beda, bet vizualiai jie atrode vienodai, bent jau aiskiu skirtmu nebuvo, nes emem pagal pavyzdi. Na ziuresim reikia vel viska issiardyt.
    snoopy 2009-05-18 19:18:24 (0)  
    Vilnius Žinučių forume: 27
    taigi armotizatoriai del kazkokiu neaiskiu priezasciu buvo sustatyti nuo Avensio... sudejus nuo Celicos - viskas susistate i savo vietas
    andre 2009-05-18 20:54:50 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 86
    suvedimas reguliuojasi isscentrikais kurie yra arciau galo po dankteliu, isvirtima imanoma pakoreguoti su amortizatoriaus verzlem (ant stebules), jas atlaisvinus rata gali paversti i vidu arba isore. siandien dariausi suvedima, tai zinau ka sakau :)
    Aš niekada negalvojau apie ateitį - ji ir pati ateina pakankamai greitai. (Albertas Einšteinas)