Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
galiniu ratu isvirtimas pakeitus amortizatorius
Kategorija: Celica 6 karta
Autorius: snoopy
| aparaturscikas | 2009-05-05 20:42:00 (0) |
pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas? Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
|
gytuks
|
2009-05-06 05:49:37 (0) |
aparaturscikas parašė: pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas? nesu mates ten jokia dangtelia ![]() |
|
Edvatronas
|
2009-05-06 05:50:54 (0) |
aparaturscikas parašė: pas 5gen gale,kur traukes prie kebulo tvirtinasi,nuemus dangteli, buna verzles su sugraduotom saibom tokiom,per ten nesidaro isvertimas? Nesu tikras del 5gen, bet siaip su tom verzlem tai ten suvedimas darosi... Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| aparaturscikas | 2009-05-06 06:05:33 (0) |
nesu mates ten jokia dangtelia pas gt4 gal kitaip? as ir nezinau kas ten yra, bet kad tas traukes paslankiot horizontaliai tikrai galima,.. tik ten kazkaip nevykusiai padaryta,. pas 6gen zymiai viskas paprasciau.. Kuo daugiau dirbi prie tiuningo, tuo labiau patinka Stockas... Skype: aparatursikas Mail: aparatursikas@yahoo.com tel: +37060326989 |
|
Sheikhas
|
2009-05-06 06:20:43 (0) |
Man kazkodel atrodo, kad minetais skersiniu traukiu varztais reguliuojasi TOE (ratu pasisukimas horizontalios asies atzvilgiu) ir jis jei gerai pamenu yra tik ant vienos traukes, o pas zmogu problema yra camberyje (ratu isvirtime vertikalios asies atzvilgiu), reikia deti camber plate amortiku virshuj. Bet visgi panasu kad amortikai trumpesni, jeigu ratai skeciasi... |
|
Edvatronas
|
2009-05-06 06:35:21 (0) |
Na tai ir sakau galiniu ratu suvedimas... o ne isvirtimas.. p.s. tu jau labai sudetingai parasei.. Sheikhas parašė: Man kazkodel atrodo, kad minetais skersiniu traukiu varztais reguliuojasi TOE (ratu pasisukimas horizontalios asies atzvilgiu) ir jis jei gerai pamenu yra tik ant vienos traukes, o pas zmogu problema yra camberyje (ratu isvirtime vertikalios asies atzvilgiu), reikia deti camber plate amortiku virshuj. Bet visgi panasu kad amortikai trumpesni, jeigu ratai skeciasi...Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm... |
| snoopy | 2009-05-06 08:21:51 (0) |
| Vilnius Žinučių forume: 27 | Sheikhas> del traukiu visiskai teisingai, reguliuojasi tik viena ir jomis reguliuojasi ratu pasukimas (TOE). Jei butu abi reguliuojamos, tai butu galima ir isvirtima sureguliuot (CAMBER), del amortizatoriu gali buti beda, bet vizualiai jie atrode vienodai, bent jau aiskiu skirtmu nebuvo, nes emem pagal pavyzdi. Na ziuresim reikia vel viska issiardyt. |
| snoopy | 2009-05-18 19:18:24 (0) |
| Vilnius Žinučių forume: 27 | taigi armotizatoriai del kazkokiu neaiskiu priezasciu buvo sustatyti nuo Avensio... sudejus nuo Celicos - viskas susistate i savo vietas |
| andre | 2009-05-18 20:54:50 (0) |
suvedimas reguliuojasi isscentrikais kurie yra arciau galo po dankteliu, isvirtima imanoma pakoreguoti su amortizatoriaus verzlem (ant stebules), jas atlaisvinus rata gali paversti i vidu arba isore. siandien dariausi suvedima, tai zinau ka sakau Aš niekada negalvojau apie ateitį - ji ir pati ateina pakankamai greitai. (Albertas Einšteinas) |


amortiku virshuj. Bet visgi panasu kad amortikai trumpesni, jeigu ratai skeciasi...