Įšilus varikliui ima aktyviai "plaukioti" variklio apsukos, prie laisvos eigos ~80 RPM rėžyje, prie aukštesnių sūkių iki ~150 RPM. ECU klaidų nėra.
Diagnostika parodė tokius įdomius dalykus:
- oro srauto matuoklės temperatūros daviklis rodo 25'C daugiau, nei turėtų
- short-term fuel trim kas keletą sekundžių vienodai banguoja nuo -2% iki +5%
Iš kur plaukiojimas, ar tik oro temp. daviklis galėtų jį sukelti? Tokiu atveju mišinys turėtų būti liesinamas, bet lambda zondas neturėtų to leisti. Kaip čia logika veikia?
Diagnostika parodė tokius įdomius dalykus:
- oro srauto matuoklės temperatūros daviklis rodo 25'C daugiau, nei turėtų
- short-term fuel trim kas keletą sekundžių vienodai banguoja nuo -2% iki +5%
Iš kur plaukiojimas, ar tik oro temp. daviklis galėtų jį sukelti? Tokiu atveju mišinys turėtų būti liesinamas, bet lambda zondas neturėtų to leisti. Kaip čia logika veikia?