Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
7 gen turbo darymas
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Sensey
| bubu | 2009-04-19 18:24:11 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Lotus paime variklis i 7 celicos. Elise eina paprastas o Exide S modelyje su uzdeta turbina. Yra net atskiras tokiu lenktyniu cempas. Taip kad variklis tikrai atlaikys, naudus bus priklausomai ka idesi, o malonumo sukurus savo projekta jau niekas is taves neatims |
| sieras | 2009-04-19 18:28:50 (0) |
shazo parašė: Kiek newcelica.org skaičiau ir kiek pamenu, dažniau deda į GT, o ne GT-S o ydomu kodel? ir bubu kury cia varikly paime vvti ar vvtli? Parduodu 7gen dalimis. 860096740 |
| Birbirbir | 2009-04-19 18:36:45 (0) |
sutinku su gredy kad visi tokie dalykai yra savo malonumui ir jie niekados neatsipirks o tie kas tuo uzsiema nemanu kad darydami sau masto apie atsipirkima... apie atsipirkima galima galvot tuo atveju kai kiek Kw gausi idejas viena ar kita pribombaske ir apsimoka tau ar ne det lt del tiek ir tiek prieauglio periferija |
|
zycha
|
2009-04-19 18:41:16 (0) |
Sensey parašė: Nu tada aisku , sakot i 7 gen turb kist neapsimoka ... Spėju,kad apie turbo tu nelabai ką supranti, tik esi girdėjęs, kad tai krūta, cool ir pan... aš manau, tu nori kad tau visą tai kažkas nuo A iki Z padarytų už tavo pinigus ir susiviliojai tokį cool dalyką gauti taip pigiai, pasižiūrėjes į ebay? Sorry.. sprendžiu taip apie tave, nes užduodi klausimą kaip pirmokas Ką reiškia apsimoka? Čia finansinis, moralinis, ar kažkokios saviraiškos klausimas? |
|
zycha
|
2009-04-19 18:42:58 (0) |
Automobilis- pati blogiausia investcija! |
|
zycha
|
2009-04-19 18:50:23 (0) |
sieras parašė: shazo parašė: Kiek newcelica.org skaičiau ir kiek pamenu, dažniau deda į GT, o ne GT-S o ydomu kodel? ir bubu kury cia varikly paime vvti ar vvtli? Lotus Elise stovi tas pats GT-S variklis VVTL-i. Lotus Exige S turi VVTL-i su kompresoriumi. Išvysto 240ag. Bubu pataisys mane, jei kur suklydau GT variklis imamas todėl, kad jis turi gilzes, dėl to laiko daugiau boost'o. Jei GT-S gilzuoti, bus dar geriau |
| bubu | 2009-04-20 04:14:57 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Yra ir blogesniu nevaryk zycha parašė: Automobilis- pati blogiausia investcija! |
| bubu | 2009-04-20 04:19:03 (0) |
| Žinučių forume: 1854 | Lotus Exige GT4 turi 270 arkliusBet ten nestandartiniai variklio viduriai sudeti. Only for RACE zycha parašė: sieras parašė: shazo parašė: Kiek newcelica.org skaičiau ir kiek pamenu, dažniau deda į GT, o ne GT-S o ydomu kodel? ir bubu kury cia varikly paime vvti ar vvtli? Lotus Elise stovi tas pats GT-S variklis VVTL-i. Lotus Exige S turi VVTL-i su kompresoriumi. Išvysto 240ag. Bubu pataisys mane, jei kur suklydau GT variklis imamas todėl, kad jis turi gilzes, dėl to laiko daugiau boost'o. Jei GT-S gilzuoti, bus dar geriau |
|
NosTeaM
|
2009-04-23 14:59:57 (0) |
USA ir EU celicu ecu kazkaip skyrias,nes kai kl srotuose sake ikad yra skirtumas,kazkaip ribotuwas ir dar kazkas nlb atitinka ECU...o ka reiskia tawo tas pigu kompas?senom celicom ECU 100lt kazkur,o naujai 7gen tai automatiskai manau be 500 ar daugiau jo nepajamsi 7gen GTS ir 4gen GT el.pastas:nos999team@yahoo.com skype:nosteam1626 www.public.fotki.com/NosTeaM |
|
zycha
|
2009-04-23 15:07:16 (0) |
NosTeaM parašė: USA ir EU celicu ecu kazkaip skyrias,nes kai kl srotuose sake ikad yra skirtumas,kazkaip ribotuwas ir dar kazkas nlb atitinka ECU...o ka reiskia tawo tas pigu kompas?senom celicom ECU 100lt kazkur,o naujai 7gen tai automatiskai manau be 500 ar daugiau jo nepajamsi nuo EU tiktų kompas, bet problema su EU, kad turi imobilizatorių ar panašiai. Reiktų vesti visus laidus, keisti spynelę, raktus su chipais, montuoti imtuvą ir t.t. Neverta... |
