Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
7gen stabdziai
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Julius
| Audrius01 | 2006-02-28 21:54:01 (0) |
tai tame ir esme kad GTS variklis yra kazkodel "priglusintas" truputi ir turi 180ag o TS kaip ir sakei 192ag. kazkada bandem su draugu padraginti kurio geriau eina: jo GTS (truputi padaryta) ar mano TS. Tai TS greitumas tikrai akivaizdus buvo kiek kartu ir bebandem . o del stabdziu disku ir kaladeliu tai tikriausiai tas pats. |
| Julius | 2006-02-28 21:56:47 (0) |
Paziurejau linke kur atrodo zycha buvo parases, tai stabdziai tokie patys. Va idomu butu sustoti su TS ir paziureti kaip kas vaziuoja ir ant dyno stendo pabandyti [OO==[][]==OO] |
| Audrius01 | 2006-02-28 21:59:10 (0) |
nu tikrai idomu butu dar karta gal teks kada ? jei sumastysim Kaunieciai pro Vilniu prasukti i koki meet'a ar pan. o del ribotuvo tai pas GTS kiek atsimenu tai redline nuo 7800 ar 7900? tuo tarpu kai pas TS nuo 8200. ar ne? |
| Julius | 2006-02-28 22:00:22 (0) |
Biski apsirikau pas GTS 180 prie 7600rpm O koks skirtumas nuo kur redline'as jei ribotuvas pas abi jungiasi nuo 8350rpm Beje kelintu metu tavo draugo GTS buvo? [OO==[][]==OO] |
| Audrius01 | 2006-02-28 22:03:08 (0) |
2000m, nu jei tiek leidzia sukti tai aisku px. Bet AG skirtumas vis tiek savo daro . nors ir nestipriai bet... idomu dar kas nors skirias ar ne? |
| Julius | 2006-02-28 22:06:33 (0) |
Tai aisku, kad AG daro. As galvojau jei naujesne kaip 2002 tada tupiems amerikonams idejo ribotuva prie 7800rpm. Pas GTS nera imobilaizerio, klimato kontroles, ESP, bet standarte turi odines sedynes ir cruise controla, day runing light, bei automatiskai isijungiancias sviesas [OO==[][]==OO] |
| Audrius01 | 2006-02-28 22:15:30 (0) |
tai kaip supratau pas tave 2000m? ir ko pasirases kad tik 127kw? |
| Julius | 2006-02-28 22:21:44 (0) |
Audrius01 raše: tai kaip supratau pas tave 2000m? ir ko pasirases kad tik 127kw? Tai todel, kad 127kw ir tera. (nors neaisku variklis tai JDM) Nesvarbu, kad ribotuva perkele, bet tipo max galingumas isliko tas pats, nes nuo 7800rpm galia pradeda kristi, nors vaziuojant neatrodo taip [OO==[][]==OO] |
|
zycha
|
2006-03-01 08:53:33 (0) |
Julius raše: Audrius01 raše: tai kaip supratau pas tave 2000m? ir ko pasirases kad tik 127kw? Tai todel, kad 127kw ir tera. (nors neaisku variklis tai JDM) Nesvarbu, kad ribotuva perkele, bet tipo max galingumas isliko tas pats, nes nuo 7800rpm galia pradeda kristi, nors vaziuojant neatrodo taip Idomu, kas gautusi TS>GTS ECU swap padarius. Juliau, pas tave gi ECU JDM? Nors seip, sakoma, kad skirtumo nera tarp GT-S ir T-Sport. Realiai tik dyno gali parodyti. Viena is versiju- skirtingai AG matuojami pas US ir EU. Pas EU galia nuimama nuo smagracio, pas US- nuo ratu. Vat tas 12ag ir pabega i transmisija. Nes varikliai visiskai identiski: stumokliai, eiga, suspaudimo laipsnis, gali skirtis tik ECU nebent. Vat ka ir noreciau pasiiaiskinti. |
| Julius | 2006-03-01 09:54:29 (0) |
Ne pas mane variklis JDM, o ECU tai GT-S. Reikes kai uzsimausiu vasarinius batus nulekti ir prasukti ant dyno paziureti, kas cia pas mane gavosi. ECu JDM neapsimoka deti, nes visi JDM turi 180kmh ribotuva ir kiek suprantu tai ribotuvas yra ECU nustatytas. Tiek EU tiek US galia matuojama ant smagracio, nes pvz GT abu turi vienodai, po 140Ag. [OO==[][]==OO] |

. o del stabdziu disku ir kaladeliu tai tikriausiai tas pats.
ir ant dyno stendo pabandyti
. nors ir nestipriai bet... idomu dar kas nors skirias ar ne?