Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    AEM CAI

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: maska

    maska 2006-10-23 05:00:35 (0)  
    celica anywhere in an hour Žinučių forume: 359
    zycha raše:
    na tai neužsidega MIL naudojant CAI?


    O aks tas MIL? nekaltas

    siaip teko pasikeisti oro srauto matuokle.. vaziavau viena diena i darba ir tik ŠAST servizinis rezimas isimete "check" lempa uzsidege ir neleidzia pakelt apsuku daugiau kaip 3rph.. tai nori nenori i tokvila teko vaziuot. deagnostika 100lt ir ta skelnde PL..
    bet sake negalejo pareit del CAI. nes ten ji tipo tik matuoja jei jokio skirtumo kur stovet. tai sakau del ko parejo.. o jie "tai velnias zin.. gal laikas atejo" nu nafik galvoju :D laikas atejo :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-10-23 05:22:57 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    maska raše:
    zycha raše:
    na tai neužsidega MIL naudojant CAI?


    O aks tas MIL? nekaltas

    siaip teko pasikeisti oro srauto matuokle.. vaziavau viena diena i darba ir tik ŠAST servizinis rezimas isimete "check" lempa uzsidege ir neleidzia pakelt apsuku daugiau kaip 3rph.. tai nori nenori i tokvila teko vaziuot. deagnostika 100lt ir ta skelnde PL..
    bet sake negalejo pareit del CAI. nes ten ji tipo tik matuoja jei jokio skirtumo kur stovet. tai sakau del ko parejo.. o jie "tai velnias zin.. gal laikas atejo" nu nafik galvoju :D laikas atejo :)

    o vat yra skirtumas ir nemazas.
    1. CAI vamzdzio skesmuo didesnis nei stocko, tuo paciu oro srautas pas tave kitas tapo, MAFS dabar pas tave duoda kitus paramtrus. Cia pagrindine problema.
    2. CAI filtrai buna slapiai tepami, todel gali patekti tepalo ant MAFS daviklio.

    As pas save daryciau taip: INSTALL: PERFECT CAI (Hybrid Aftermarket Intake/Stock Airbox Mod) http://www.newcelica.org/forums/showthread.php?t=127862Atidaryti naujame lange :P
    maska 2006-10-23 05:36:13 (0)  
    celica anywhere in an hour Žinučių forume: 359
    nu perskaiciau as to moda TEORINI veikiam.. ir galiu pasakyt kad viskas ten grazu ir gerai..

    nors kai tokviloj dariau diagnostika, tai klausiausi kaip su tuo CAI maiso man misini. Tai sake normaliai, ten kaskokius skaicius rode ir sake kad turi but tam intervale.. pabirbinom visokiais sukiais, tai sake normos ribose :)

    be to dar apie usa modeliukus biski issiryskinau. del bendz, ta prasme - berots usa jaudoja 91octane
    nes pasirode greddy S/C gts'ui. Tai ten raso kad viskas yra tunned for usa 91 octane. taip kad pildami 95-98 irgi darom over limitus ant kompo, nes jis 91 suprogramintas.

    ka as norejau pasakyti, kad kas per daug tai ne per mazai :D
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-10-23 05:39:23 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    storesnis vamzdis- mazesnis srautas.
    maska 2006-10-23 05:51:11 (0)  
    celica anywhere in an hour Žinučių forume: 359
    zycha raše:
    storesnis vamzdis- mazesnis srautas.


    PL tyliu

    o jei didesnis filtro laidumas? ;) angelas
    maska 2006-10-24 09:14:33 (0)  
    celica anywhere in an hour Žinučių forume: 359
    o dar man viena mintis neisseinais galvos.. kodel tokie grandai kaip AEM artai Injen daro 2.75' vamzdi jei is jo jokios naudo...
    hedo 2006-10-24 10:14:58 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    zycha raše:
    storesnis vamzdis- mazesnis srautas.


    kodel taip galvoji?
    srauto greitis mazesnis, bet debitas (kiekis) toks pats ar didesnis turetu buti. Tik manau, problema gali buti del sensoriaus, jis uzfiksaves mazesni srauto greiti klaidingai suskaiciuotu paduodamo oro kieki (kompas juk neinformuotas apie didesni skerspjuvi).
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-10-24 13:29:41 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    hedo raše:
    zycha raše:
    storesnis vamzdis- mazesnis srautas.


    kodel taip galvoji?
    srauto greitis mazesnis, bet debitas (kiekis) toks pats ar didesnis turetu buti. Tik manau, problema gali buti del sensoriaus, jis uzfiksaves mazesni srauto greiti klaidingai suskaiciuotu paduodamo oro kieki (kompas juk neinformuotas apie didesni skerspjuvi).

    butent!
    hedo 2006-10-24 13:34:30 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Vatikanas Žinučių forume: 1313
    tada viskas aisq.
    p.s. nepaskaiciau ankstesniu postu nekaltas .
    p.s.s. Maska, daryk, daviklio tvirtinimo vietoje, stokinio diametro vamzdi ir daugmaz viskas bus ciki (neskaitant papildomos turbulencijos, nors srauto greitis ten nedidelis tai neturetu labai dideli hidrauliniai nuostoliai buti).
    tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006
    zycha Klubo narysModeratorius 2006-10-24 13:48:26 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    hedo raše:
    tada viskas aisq.
    p.s. nepaskaiciau ankstesniu postu nekaltas .
    p.s.s. Maska, daryk, daviklio tvirtinimo vietoje, stokinio diametro vamzdi ir daugmaz viskas bus ciki (neskaitant papildomos turbulencijos, nors srauto greitis ten nedidelis tai neturetu labai dideli hidrauliniai nuostoliai buti).

    hedo, paskaityk dar mano aukstesnius postus ;)