Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Gal kas galit padėti ir patikrinti viėna VIN nr?
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: zoom
| zoom | 2007-01-31 16:45:05 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | zycha raše: zoom raše: zycha raše: 2 kartus musta i prieki/sona. Airbagai suveike. Neremontuotina. kad airbagai issovė tai ir taip zinau, matosi o kurioj tėn viėtoj parasyta, kad nėbėrėmontuojama, tėn kur "TOTAL LOSS VEHICLE"? Tai kaip suprantu jau turėjo buti gėrai lupta, kad gautu toki statusa, ar visos masinos kurios yra dauztos ir parduodamos aukcinuosė skaitosi "nėbėrėmontuojamos"?Blėmba, tai varyti ja isvis rytoj i ta sėrvisa ar isvis nėbėjamti jos... Aukcionai yra draudimo aukcionai. Draudimo kompanijos jas parduoda, nes amerikoje ta masina remontuoti neapsimoka ir po to vargu ar ji praeis saugumo patikra. O rytu europos rinkai tai nemotais Viskas priklauso nuo musimo. tai zodziu niėko blogo, kad ji buvo "nėbėrėmontuojama"? o pvz kai copart'ė stovi kokia nėstipriai dauzta auto, tai jinai irgi gauna "total loss vėhislė" ar kitoki statusa? Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
| acton | 2007-01-31 17:44:52 (0) |
Kiekvienoj valstijoj skirtingi tie taitlai buna. Su salvage title dar galima taisyt. tik nevisose valstijose tokia iregistruosi. Certificate of destruction tada jau neremontuotina ir leidzia ant daliu. Nors ir neblogai atrodanciu masinu buna su tuo destruction title. O del pirkimo tai ziurek jau pats. As pats su salvage title pirkau nestipriai musta buvo bet dabar kartkartemis islenda siokie tokie minusai. Some companies consider a wrecked vehicle a total loss when the total cost to repair it exceeds just 51 percent of the vehicle's ACV. Others don't give up until the repair bill hits the 80-percent mark. Tas total loss tai paprasciausias nurasymas cia jau kaip draudimo kompanija ivertins. Kartais jos ten pievas skaiciuoja. ACV vidutine rinkos kaina |
| zoom | 2007-01-31 18:22:27 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | acton raše: Kiekvienoj valstijoj skirtingi tie taitlai buna. Su salvage title dar galima taisyt. tik nevisose valstijose tokia iregistruosi. Certificate of destruction tada jau neremontuotina ir leidzia ant daliu. Nors ir neblogai atrodanciu masinu buna su tuo destruction title. O del pirkimo tai ziurek jau pats. As pats su salvage title pirkau nestipriai musta buvo bet dabar kartkartemis islenda siokie tokie minusai. Some companies consider a wrecked vehicle a total loss when the total cost to repair it exceeds just 51 percent of the vehicle's ACV. Others don't give up until the repair bill hits the 80-percent mark. Tas total loss tai paprasciausias nurasymas cia jau kaip draudimo kompanija ivertins. Kartais jos ten pievas skaiciuoja. ACV vidutine rinkos kaina kuo toliau, tuo labiau parinuos dėl tos masinos... kaip manai, vėrta ji 33,000Lt jau surėmontuota pilnai ir su visais muitais ir mokėsciais? 2002m GTS Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
|
zycha
|
2007-01-31 18:36:12 (0) |
normali kaina. |
| tomykas | 2007-01-31 18:50:35 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | normaliai EX '91 Celica GT-i |
| acton | 2007-01-31 21:05:58 (0) |
As tai siulau ziuret i rida viskas kas yra virs 60000 myliu turi didele tikimybe kad reikes remontuot varikli, pakaba. Amerikieciai labai ziuri rida gali but masina nauja bet daug praejus tai jos mazai ir kainuoja o pvz su maza rida jos buna brangesnes. Aisku pasiuret ar ji nera sukta pvz per carfaxa. Del musimu tai suziuri tarpus tarp duru, sparnu ir pan ar lygiai eina. Dar bedos turetum turet del korozijos jei prastai daryta. Neskubek pirkti jei abejoji. Tai geru derybu ir gero pirkinio |
| Julius | 2007-02-01 07:19:51 (0) |
Jei nera pagalviu, tai vadinasi suveike ir dirzu itempejai, skaiciau, kad celicoj smugio metu pedalai pavaziuoja i apacia, jie ten pritvirtinti ant kazkokiu specialiu laikikliu, tai isivaizduoju, kad jau jie bus miortvai privirinti ir pati masina jau niekada neatlaikys antro smugio taip, kaip atleike pirma. Jei jums saugumas nerupi, tai valio pirkit masinas dauzytais priekiais, be pagalviu. [OO==[][]==OO] |
| maska | 2007-02-03 11:36:27 (0) |
acton raše: As tai siulau ziuret i rida viskas kas yra virs 60000 myliu turi didele tikimybe kad reikes remontuot varikli, pakaba. Amerikieciai labai ziuri rida gali but masina nauja bet daug praejus tai jos mazai ir kainuoja o pvz su maza rida jos buna brangesnes. Aisku pasiuret ar ji nera sukta pvz per carfaxa. Del musimu tai suziuri tarpus tarp duru, sparnu ir pan ar lygiai eina. Dar bedos turetum turet del korozijos jei prastai daryta. Neskubek pirkti jei abejoji. Tai geru derybu ir gero pirkinio NESKUBEK -yrta tu masinu ir jos pinga po truputi.. tik va nesuprantu biski, ji dar dauzta bet jie nori remtuot ir zinot kad ja tu tikrai pajamsi, ar kaip? |
| zoom | 2007-02-03 12:10:47 (0) |
| Celica GTS --> 330ci Klaipeda Žinučių forume: 246 | maska raše: acton raše: As tai siulau ziuret i rida viskas kas yra virs 60000 myliu turi didele tikimybe kad reikes remontuot varikli, pakaba. Amerikieciai labai ziuri rida gali but masina nauja bet daug praejus tai jos mazai ir kainuoja o pvz su maza rida jos buna brangesnes. Aisku pasiuret ar ji nera sukta pvz per carfaxa. Del musimu tai suziuri tarpus tarp duru, sparnu ir pan ar lygiai eina. Dar bedos turetum turet del korozijos jei prastai daryta. Neskubek pirkti jei abejoji. Tai geru derybu ir gero pirkinio NESKUBEK -yrta tu masinu ir jos pinga po truputi.. tik va nesuprantu biski, ji dar dauzta bet jie nori remtuot ir zinot kad ja tu tikrai pajamsi, ar kaip? Nu, kad jau nusipirkau as ta auto nusivariau i toyota atstovybe, padariau pilna diagnostika variklio, pakabos, ratu geometrijos. Viskas ten ok su ja buvo.O jinai jau buvo beveik sutvarkyta, truko ten keliu apdailos detaliu, galinis bamperis dar nepakeistas i europietiska ir siaip tokiu smulkmenu visokiu truko. O siaip tai pirkti tokio tipo masina tai manau dabar pats tas laikas, nes kai atsils orai, tai ju ir kainos truputi soktels ir norinciu daugiau atsiranda, tai sunkiau rasti toki varianta. dabar laukiu kol ja iki galo sutvarkys, tada sertifikata gauti reikes, prisiregistruoti ir tt. Siaip butu idomu kada vln susitikti su kitais 7gen turetojais, pasiziureti kas kaip pas ka padaryta ir tt... Jeigu yra pirmadienio rytas - neisvengiamai bus ir penktadienio vakaras... |
| maska | 2007-02-03 15:48:11 (0) |
tai pastebejau kad mano topikas jau neftemu |

o kurioj tėn viėtoj parasyta, kad nėbėrėmontuojama, tėn kur "TOTAL LOSS VEHICLE"? Tai kaip suprantu jau turėjo buti gėrai lupta, kad gautu toki statusa, ar visos masinos kurios yra dauztos ir parduodamos aukcinuosė skaitosi "nėbėrėmontuojamos"?