Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Galvos tarpines keitimas

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: millhouse

    millhouse 2016-05-12 20:24:55 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 17
    Ok zodziu radau karunu isdestymo tvarka pagal numeriukus ant ju,tai sudeliojau taip kaip turi buti. Tai garselis siektiek prialopo gal. Bet dabar man toks vaizdas kad tie kompensatoriai klaksena ten,kadangi kumsteliu antra puse,na ta kuri neliecia kompensatoriu,ganetinai parudusi,vadinasi neturi kontakto su kompensatorium,uztai ir klaksi,nes tarpas didokas. Ar netiesa?
    zycha Klubo narysModeratorius 2016-05-12 21:16:39 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    baik tu apie tuos kompensatorius. neturi celica jokių kompensatorių ir ir atrodo iš vis, Toyota tokios technologijos nenaudoja.
    Ar tu nori pasakyti, kad buvai išardęs galvą ir atgal detales visas sudėjai ne ten pat kur jos prieš tai buvo?
    millhouse 2016-05-12 23:20:36 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 17
    Na as tas tabletes vadinu kompensatoriais,nes nezinau kaip kitaip jas ivardinti. Gal yra koks specifinis pavadinimas? Senuose renault varikliuose budavo toks veleneliu paskirstymo principas,tai ten vadindavo tabletem jas.
    Na o del ardymo tai tik tabletes isemes buvau pries slifavima,bet jas suzymejau ir sudejau ten pat. Daugiau ten nera ka sumaisyti:) Bet seip ar taip,tarskesiukas vistiek yra toks lengvas,tai net ir nezinau kame ten reples toi galvoi:(
    Domsy 2016-05-13 08:45:14 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Kaunas Žinučių forume: 923
    Kiek as susidures tai sitie varikliai visi kazkiek tarska. Grandines itempejai nesudile? Paklausyk youtube
    LEXUS IS250
    Ex.Toyota Celica
    Firestart 2016-05-13 09:05:46 (0)  
    AT-180 (Sti 1.6) Kaunas Žinučių forume: 1124
    Nezinau kaip pas sita varikli, bet pas penkiuke yra galvos veleneliai sujungti dantraciais kuriu dantys sueina skersai. Vienas is veleneliu turi dviguba dantrati, kitas vienguba. Tas velenelis kuris turi dviguba dantrati viduje turi spyruokle, kuri suka viena dali dantracio i viena puse, kita i kita. Pries isimant velenelius reikejo isukti laikina montazini varzta kuris neleidzia dantacio pusems prasisukti ir tik tada atlaisvinti ir isimti velenelius. Jeigu varztas nebuvo isuktas, velenelio dantracio puses prasisuko ir "atsipalaidavo" del ko gali atsirasti pasalinis garsas nes nera itempimo tarp veleneliu dantraciu.
    millhouse 2016-05-13 12:48:15 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 17
    Nera jokiu dantraciu cia.
    Grandine suka abudu velenelius.
    Zodziu viskas ten gerai. Sudeliotos visos karunos taip kaip priklauso, supilti pilnai sintetiniai tepalai, filtrai pakeisti, dirba varikliukas normaliai.
    zycha Klubo narysModeratorius 2016-05-13 19:15:40 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    tarpelius matuok tada.
    millhouse 2016-05-13 19:29:42 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Kaunas Žinučių forume: 17
    Na jo reikes kada prie progos. O seip laksto maniske patenkinta i darba,po mieata,ir vargo nenato