Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    Lambo doors installation

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: Techno

    MarcaZ 2009-04-04 11:12:32 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Radviliskis-Vilnius Žinučių forume: 211
    Na jau praejo truputi daugiau nei puse metu :D Kaip durys laikos? :D
    867455689
    Sensey 2009-04-27 14:50:00 (0)  
    ST-205 (GT-FOUR 2.0t) cia Žinučių forume: 5
    Aciu tau uz info ;)
    BullDozeR parašė:
    Sensey parašė:
    Tai ar jūs galit aplinkui nešnekėję , konkrečiai pasakyt , už kiek ir iš kur butu galima nusipirkt šį malonumą ? :)

    Pirmiausiai tai dar reikia žinoti ką konkrečiai tu išvis nori nusipirkt. Nes jei ši sritis tave domina o ne vien tik šiaip dėl įdomumo pasiklaust ir viskas, tai tu tuom turėtum ir pats domėtis kad paskui žinoti ką išvis geriau nusipirkt, kalbant ir apie tai kas kur dar pagaminta ir ar tas daiktas bus kokybiškas. Dar lankstai buna 2 konstrukcijų, vadinami "bolt on" kurie eina į gamyklines vietas ir tik su vienu trumpu storu amortiku, ir universalūs kurie gali būti su keliais amortikais net su 3 buna padaro ir kurių konstrukcija bent jau mano nuomone buna patikimesnė negu "bolt on" (aišku šiuo atveju nekalbam apie lsd nes ten jau kas kita) ir pats universalų montavimas labai skiriasi nuo bolt on. Tokius kokius įdėjo temos autorius, jei nėra lankstų konstrukcijoj kokių nors rimtų nukreipimų, tai tokius dar gali ir pats įsidėt, arba važiuoji kur nors į servisą, manau tokio tipo lankstus tau uždėtų už kokius 600-700. O jei montuoji universalus ne pats, tada teks mokėt trigubai daugiau už darbą nes ten jau veiklos sočiai. Kas tą darbą yra matęs ne tik teorijoj bet ir praktikoj, tas tikrai supras kodėl. O gaut tai čia jau kaip ir sakė, ne problema, turėk tik pinigų ir gausi ką tik nori. Ebayjus visagalis arba stailingo firmose
    Dabar apie kainas tai paprastus bolt on gali gaut iš ebayjaus daugmaž 1500-2000lt bet tokius dėt gal nelabai patarčiau nebent labai retai važinėji, lsd kažkur nuo 1000-1500 EU, universalai priklausomai dar kokio gamintojo gali eit nuo kokių 600-700eu dar jų kaina gali priklausyt ir nuo didžiausio pasikėlimo kampo nes tie kurie maksimaliai gali pasikelt ir 130 laipsniu kainuoja daugiau negu kurie maksimaliai gali pasikelt iki 90 laipsniu, nes kur 130 ten automatiškai turi eit ir ilgesni amortikai kad galėtų išstumt tokį kampą
    TOYOTA 4-EVER!
    Techno 2009-05-14 14:12:21 (0)  
    Celica 7gen Vilnius Žinučių forume: 132
    taip pat kaip ir anksciau, tik reiks persireguliuot. Kai dejau iki galo nesuderinau, nes ziauriai sunku vienam dirbt, reikia kad kas palaikytu.

    MarcaZ parašė:
    Na jau praejo truputi daugiau nei puse metu :D Kaip durys laikos? :D
    NEOline 2010-04-19 19:05:27 (0)  
    Supra mk3 Kaunas Žinučių forume: 26
    Sveiki ieksau patarimo savo suprytei, noriu deti lambo duris, kokius vyrius patartumet, gal zinot is kur konkreciai siustis, kai patys siuntete?
    2cool4school 2010-04-20 07:00:37 (1)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 343
    esu idejes sau is CiaAtidaryti naujame lange iki siol vazineju su 45 L nors pirkau kad butu 130 :) patarimas tau imk maks 90 L ,dar teko dalivaut ir nemazai prisidet prie triju idejimo,pirkti buvo vieni is cia berots eme UK 1Atidaryti naujame lange kitus du is cia UK 2Atidaryti naujame lange jokiu nesklandumu nebuvo pristate laiku :)
    NEOline 2010-04-20 12:12:12 (0)  
    Supra mk3 Kaunas Žinučių forume: 26
    :)
    NEOline 2010-04-20 12:14:01 (0)  
    Supra mk3 Kaunas Žinučių forume: 26
    Ziauriai dekui :)
    BullDozeR 2010-04-20 17:08:13 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    NEOline parašė:
    Sveiki ieksau patarimo savo suprytei, noriu deti lambo duris, kokius vyrius patartumet, gal zinot is kur konkreciai siustis, kai patys siuntete?

    Dar priklauso nuo to koks yra atstumas/ laisvumas nuo kėbulo vidaus iki priekinio sparno vidines puses, nuo to ar yra kur tvirtinti pakėlimo amortikus tuo atveju jei dėti universalius lankstus. Jei atstumas pakankamas ir jei yra kur tvirtinti amortikų laikiklius, tada galima dėti "universal" tipo lankstus. Jei to ką išvardinau nėra, tada geriau imti fricų gamybos lsd lankstus, jų atidarymo į šoną kampas bus didesnis negu universaliųjų nes padaryti šiek tiek kitokiu principu ir tvirtinsis kitaip negu universalai, todėl jei ir atstumas nuo vidinies kėbulo pusės iki sparno vidaus bus mažas tai nebus jiems problema atsidarynėti. Dar vienas dalykas, geriausiai jei visą šitą reikalą pavyktų pačiam pasidaryti, tada viską puikiai pats žinotum kur ir ką esant reikalui būtų galima pareguliuoti, kaip reikėtų elgtis su lankstais kad jie tau tarnautų ir kaip juos prižiūrėti. Tik visas šitas darbas reikalauja atidumo ir pusės mm tikslumo. Ir dar nepamiršk įvertinti tokių durų ne vien tik pliusus bet ir minusus kurie tikrai yra ;)
    2cool4school 2010-04-21 08:20:41 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Trakai Žinučių forume: 343
    Na kai pas mane ji sezonine ne kazin ir minusu buvo ar nepatogumu :) Didziausias minusas yra tas kad net smulki avarija pridare tokiu bedu kad ojojoj :( antra karta pastatyt ju nelabai gaunasi,pajudejo apie 1-2mm ir sakes,nes teisingai sako puse mm jau pizd... Na kadangi as idealistas tai teko si karta nusileist ir pakuoregut sparnu ir kt. daliu tarpus kad is viso vaizdas ir veikimas visko butu patenkinamas, Na reik per tai pereit,nors zinai kai tik ipusesi suprasi kodel min 1500 LT tik uz idejima kad ir krizes laiku :D Seip universal sudejau jau 3 tai galiu sakyti drasiai kad turint galva nesvarbu bus ten vietos yra ar jos nebus :P Svarbu yra ant kiek nori ju,ir pasidarysi ar padarys.
    BullDozeR 2010-04-21 18:04:56 (0)  
    ST-182 (GTi 2.0) Žinučių forume: 1605
    2cool4school parašė:
    Seip universal sudejau jau 3 tai galiu sakyti drasiai kad turint galva nesvarbu bus ten vietos yra ar jos nebus :P Svarbu yra ant kiek nori ju,ir pasidarysi ar padarys.

    BŪTENT kad tai yra pats svarbiausias dalykas. Norėčiau pamatyti ar įdėtum universalus į kokią 323f bg ar kupę 626 tokios pat laidos, garantuoju kad be šansų arba nebent darbas būtų padarytas nekokybiškai ir nepatvariai. Kad taip sakyti jog tai nebus svarbu reikia nenusimanyti iki galo apie šitą darbą. Yra variantas visą tvirtinimo pagrindą gilinti į kėbulo vidų, taip darė vienam žmogui vienam Rusijos servise, bet durų pakėlimo kilpos kampas tos vietos kuri arba virinasi arba prisisuka prie durų, su durų prisilietimo kampu tokiu atveju skirsis ir liaudiškai tariant gausys smirdanti žopa, galima virint bet vėl reikia visko daug burti ir panašiai. Universalų yra labai ribotos atidarymo į šoną galimybės ir neįdėsi jų į bet kokį modelį, jau pas celicą ir tai ten ant ribos, o su kitais modeliais gali būti dar sunkiau. Kuo mažiau atsidarys į šoną, tuo didesnė tikimybė kad visas apšyvkės vidus lips arba ant sparno arba dar ant langų remo. Norint kad atsidarytų daugiau - leidi visą konstrukciją žemiau nes sparnas link vidurio platėja, bet kuo žemiau leidi, tuo didėja tikimybė kad abšyvkė ir durų vidinis kampas jau lips ant sparno, o kuo aukščiau keli - tuo daugiau mažėja atidarymo į šoną kampas, elementariai dėl to kad sparnas į viršų siaurėja ir lankstas į jį remiasi. Ne veltui modernoj kažkada vienam preliudui trumpino priekinius sparnus ir augino durų priekį, ko gero dėl šitos priežasties, nors gal ir buvo ten galimybė padaryti ir be viso to, nežinau, nedalyvavau tada tame procese tik esu matęs rezultatą todėl ir daryti išvadų dėl to kas būtų jei būtų - negaliu. Dėl to ten ir turi viską sugaudyti pusės mm tikslumu. Ir dar gerai jei lankstas kai atsidaro į šoną nesiremia tiesiai į posukį, nes dažnai ir šitą problemą tenka spresti.
    Minusų yra dar daugiau negu kaip kuriems atrodo, neturiu laiko ir tingiu kol kas smulkiai pasakoti, jei kam nors tai įdomu, galėsiu paskui parašyti.