Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Naujokas is Airijos :)
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: Keeper
| Iver | 2010-04-10 15:34:23 (0) |
Gal galima nuorodą į tą Saab tyrimą? Keistas skaičius ir dar keistesnis požiūris. Tipo 240ag mašina bėgėsis nuo 0 iki 100 lygiai taip pat kaip ir 300ag turinti? Tarkim, visi kiti automobilių parametrai yra vienodi. Bent jau man, kažkaip neįtikimai skamba. Ir šiaip, manau reikia džiaugtis kad atsiranda ir priekiu varomų automobilių po 300 ag, kad ne visiems dar užėjo "fwd gaidys" mada. |
|
gytuks
|
2010-04-10 18:27:55 (0) |
oTTo parašė: Klausyk, viskas puiku, bet jei pas tave FWD kam tau galia kelti? Maximalus FWD galios panaudojimas yra apie 243ag (SAAB AERO tirimas), jei daugiau dedi tai tik torque padideja, bet greiciau tai tikrai neisibegesi, nebent rwd ar 4wd bandyk kurti (sorry jei ka praleidau)tai papasakoki, kodėl tada Ford focus RS -301ag varomas prekiu, o dauguma liaupsina jo valdymą? ![]() |
| minjokas | 2010-04-10 20:24:18 (0) |
nu kiek ziurejau top gear nelabai ji ten liaupsino, ir zinant kad jo priekine vaziuokle visiskai perdaryta, tai del to jis kazkiek ir valdomas. yra pas viena panevezieti padarytas corado su beveik 400 kumeliu, tai palyginus su dzigito nissanu turinciu apie 250, corado truputi prasciau net vaziavo, visa kelia padangas degino ir neaplenke. celica, toyota celica 93m. st 182 raudona turlingas, Digital Designs garsas, visdar daroma AE86+ AE86 |
| BullDozeR | 2010-04-12 18:27:21 (0) |
Iver parašė: Gal galima nuorodą į tą Saab tyrimą? Keistas skaičius ir dar keistesnis požiūris. Tipo 240ag mašina bėgėsis nuo 0 iki 100 lygiai taip pat kaip ir 300ag turinti? Tarkim, visi kiti automobilių parametrai yra vienodi. Bent jau man, kažkaip neįtikimai skamba. Ir šiaip, manau reikia džiaugtis kad atsiranda ir priekiu varomų automobilių po 300 ag, kad ne visiems dar užėjo "fwd gaidys" mada. kokia dar nuoroda? Čia elementarios žinios ir čia net nereikia nuorodos. Kažkada man buvo įdomu ir labai daug skaičiau straipsnių ne lt kalboje apie galu ir priekiu varomų auto skirtumus ir ypatumus. Net be visokių ten saab tyrimų šitą dalyką jau senai žinojau ir tai net nėra naujiena. Priekiui varomam auto yra skirtas kažkoks galios apribojimas, kitaip jos valdomumas nekoks. Galas varomas geriau ir startuoja iš vietos esant identiškam automobiliui. Formule1, kartingai ne šiaip sau yra galu varomi, rimtesni ir galingi modeliai yra galu varomi - visokie muscle carai, 300zx, s14, skyline, ta pati supra galu gale ir dar daugiau galima vardint.. Moksliniais žodeliais daug ko nepasasakosiu bet esmė aiški vistiek. O "fwd sux" čia jau ne mados užėjimas, čia tiesiog tokia realybė, tik ne visi ją deja pripažista Ir net nežiūrint į tai kad pats važinėju su priekiu varomu ir nors dėl to nei kiek nekompleksuoju, bet negirsiu fwd vien tik dėl to kad jį pats turiu nes realybė vistiek kitokia ir jos nepakeisi. Temos autoriui: užvakar daug kalbėjau su tavo celicos buvusiu savininku, šiuo metu jis turi turbininį mr2. Prieš 4 kažkur metus jis tau ją pardavė, sakė jis ir pats jau kai ją turėjo ji jau buvo ne visai sakykim gamyklinė (ne vien išvaizdą turint omeny), o kaip ten tada yra iš tikro nežinau. Bet neesmė, man asmeniškai tai nerupi Man tik dar įdomu kad nafik tau hotroad lipdukas ant stiklo jeigu niekad nebuvai hotroad klubo nariu ir juo nesi? Nieko asmeniško, taip tik įdomu nes užvakar kai pirmas užkalbinau tą ex savininką 99% galvojau kad čia tu ir esi nes ant tavo celicos hotroad lipalas.![]() |
| Keeper | 2010-12-17 18:22:13 (2) |
| ZZT-230 (GT 1.8) Bray, Ireland Žinučių forume: 45 | ziuriu chebrite diskutuojate Seniai cia bebuvau, turiu daug dalyku padares celicai nup to laiko kai cia buvau paskutini karta: 6-speed gearbox trd lsd trd short shifter carbon fibre hatch 03+ custom tinted tailights st205(gt4) 4-pod front caliper convertion veilside andrew V 3-piece wheels, refurber in gunmetal with polished lips carbon fibre cenre console apexi avcr boost controller 2zz-ge intake manifold custom fitted with polished runners c-one strut bar c-one engine damper 5zigen axle-back exhaust gts pedal set + foot rest Cia lyg ir viskas Pora nuotrauku: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() T/C 1ZZ 281bhp @ 10psi |
| Gyconis | 2010-12-17 18:40:04 (0) |
grazuma Toyota Celica GT SS-II sold Toyota Celica ST sold Toyota Celica GT-four |
| Maris | 2010-12-18 10:30:48 (0) |
Apie automobilio isvaizda taip nesakyciau, pagal mano grozio supratima. Toyota Celica 7gen |
| Lorenzo | 2010-12-18 11:15:31 (0) |
Idomumo delei. Isgooglink, tau graziai uztiuninta 7gen .Maris parašė: Apie automobilio isvaizda taip nesakyciau, pagal mano grozio supratima. |
| BullDozeR | 2010-12-20 20:18:14 (0) |
Lorenzo parašė: Idomumo delei. Isgooglink, tau graziai uztiuninta 7gen .Maris parašė: Apie automobilio isvaizda taip nesakyciau, pagal mano grozio supratima. Ar verta dėl to ginčytis? Galėčiau taip pat išgooglint ir iš kompo net įmesti kai kurias septintas kurios ir man būtų kažkuom gražesnes, tik kas iš to, gal mano akim gražesnės o kito mažiau gražesnės. Net nereikia toli eiti, yra ir Rusijos celica klube rimtų 7gen projektų ir turbintų ir išorę pakankamai solidžiai padaryta, jei kada daugiau turėsiu laiko, įmesiu kitoj temoj irgi. Negali viskas vienodai visiems patikti/ įtikti ir pan. ![]() |
| Daktarelis | 2011-01-03 20:48:53 (0) |
| ZZT-231 (GT-S 1.8) Swords-Dublin Žinučių forume: 1 | Maciau Keeper grazuole realiai parodoje , daug geriau realybeje atrodo nei nuotraukuose... |

(sorry jei ka praleidau)

Ir net nežiūrint į tai kad pats važinėju su priekiu varomu ir nors dėl to nei kiek nekompleksuoju, bet negirsiu fwd vien tik dėl to kad jį pats turiu nes realybė vistiek kitokia ir jos nepakeisi. 














.