Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Po ICV valymo problemos su ausinimo sistema
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: dar^kas
| dar^kas | 2016-02-14 22:58:31 (0) |
leidzia per tarpine turbut hf matau |
|
zycha
|
2016-02-15 19:20:25 (0) |
dar^kas parašė: Nu ka Darechka dekui uz patarima, prasivaiksciojo, nukrito bakelyje lygis, silt peciukas pradejo, pakako gero kalniuko i pozeminius garazus bet man neitiketina kad nera numatyto kokio nors servisinio nuorinimo budo, taigi normalu ir rekomenduojama keisti skysti ir pan..jei tavo kapotas neperdažytas, tai net ant jo baltas lipdukas yra parodantis kaip nuorinti viskas buvo "po nosim" |
| dar^kas | 2016-02-15 20:05:19 (0) |
Oba reikejo tik galva iskelt nu okey i patirti busmatau |
| dar^kas | 2016-02-16 12:04:58 (0) |
Tiesa, kad turtingesne tema butu parasysiu pastebejimus po ICV/sklendes/MAPF kruopstaus valymo. Aisku po reseto truputi dar reikia praminti kol susidelios Ecu viska, bet apsukos kaip laikrodis 750 stabiliai, po dideliu apsuku atleidus krenta iki 1200->1000->750(STOVINT) riedant laikosi 1000 (stiprintuvas/stabdziai etc. ready), ir labiausiai dziuginantis dalykas tai rpm reakcija is Idle rezimo, paspaudus gaza rpm kyla akimirksniu, seniau galma buvo suspaudyt gaza taip kad rodykle net nespeja kilstelt, vangi tokia, flegmatiska, dabar Noooway! atrodo kad uztenka pagalvot kad spausi jau ji kyla jei rimtai - rpm realiu laiku. Traukos prasme kol ecu pilnai nesusikalibravo negaliu pasakyt nieko, bet gazo pedalo jautrumas labai fainai stebina ir dziugina Tai tiek.. valykit oro padavima ir duokit kvepuot savo metaliniams zirgams.matau |
| mantass | 2016-02-17 12:48:31 (0) |
| ZZT-230 (GT 1.8) vln Žinučių forume: 70 | Man irgi reikia valyti sklende Norejau paklausti iskart pries darbus: koks 7gen gt 105kw varikly turi buti idle rpm?750? Ir beje,kokiu iskart tarpiniu uzsiskakyt?Skelndes tarpine kur prie koliko jungiasi ir lev tas mazytes tokias tarpinytes?Ar jos komplekte buna? |
| MaslLT | 2016-02-17 18:09:00 (0) |
Yra labai paprastas sklendes valymo budas. Perki karb klyneri ir ant veikiancios masinos purski ji i ta sukiu reguliatoriu. https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
|
zycha
|
2016-02-18 17:44:51 (0) |
mantass parašė: Man irgi reikia valyti sklende Norejau paklausti iskart pries darbus: koks 7gen gt 105kw varikly turi buti idle rpm?750? Ir beje,kokiu iskart tarpiniu uzsiskakyt?Skelndes tarpine kur prie koliko jungiasi ir lev tas mazytes tokias tarpinytes?Ar jos komplekte buna? nieko nereikia keisti, jei neleidžia. Jos daugkartinės. |
|
zycha
|
2016-02-18 17:47:19 (0) |
MaslLT parašė: Yra labai paprastas sklendes valymo budas. Perki karb klyneri ir ant veikiancios masinos purski ji i ta sukiu reguliatoriu. kaip suprantu, kalbi teoriškai? Nes panašu nesi matęs kur šiame variklyje ICV yra ir koks prie jo priėjimas? |
| MaslLT | 2016-02-18 18:03:54 (0) |
Nesvarbu kur jis stovi. Dazniausiai kaip ir siuo atveju bus lengviau prieiti prie tos vietos kur icv ima ora nei prie jo pacio. Uzvedi masina ir karb klineri purski ten per kur sitas voztuvas ima ora. Jeigu jis ima per kaskoki vamzdeli tai ir purski i vamzdeli jeigu tas voztuvas tiesiog praleidzia ora pacioje sklendeje tada nuemi oro paemimo vamzdi nuo sklendes ir purski i ta skyle per kur imamas oras. Ir po problemu https://www.youtube.com/watch?v=ziwpmyGw5nw |
|
zycha
|
2016-02-19 11:11:06 (0) |
MaslLT parašė: Nesvarbu kur jis stovi. Dazniausiai kaip ir siuo atveju bus lengviau prieiti prie tos vietos kur icv ima ora nei prie jo pacio. Uzvedi masina ir karb klineri purski ten per kur sitas voztuvas ima ora. Jeigu jis ima per kaskoki vamzdeli tai ir purski i vamzdeli jeigu tas voztuvas tiesiog praleidzia ora pacioje sklendeje tada nuemi oro paemimo vamzdi nuo sklendes ir purski i ta skyle per kur imamas oras. Ir po problemu na, taip valyti galima bandyti, bet tai būtų daugiau chaltūra ir padėtų laikinai- pripurkšti į visas skylęs skysčio ir žiūrėti- padėjo ar ne. Tik nuėmus detalę ją gerai išvalysi. |

leidzia per tarpine turbut hf
viskas buvo "po nosim"