< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Celica 7 karta » Reikia info

Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-13 21:18:37 // Žinučių:73
0 
Pas mane visi vakumai laisvi niekur nepajungti, nes buvo perdaryta oro paemimo sistema ir ismesta filtro deze ir tt
Dabar kabo du davikliai į kuriuos jungesi fiskes su laidais ir is vienos iseina tris vakumu slangutes (jos niekus nepajunktos). I kita ateina viena storesne slangute ir is daviklio to kuris taip pat su laidais pajungtas niekus neiseina
GAL KAS GALETU FOTO IMESTI KUR TEN KAS SUSIJUNGE
As jau sumastyciau ar i kolektoriu isiurbimo pajungti ar uzglusint
Jokiu klaidu nemeta ant laisvu dirba gerai.

Dar .
Gal kas matavo ant stendo kiek galios turi standartas 7 gen ..?????
Pamatavus maniske įsigandau ji parode vos 125 ag. Prie 6700
Tai klausimas kur tie arkliai pasibaide juk visur raso kad turi apie 140 kw. Tai netoli 200 ag.
Cia kazkur kazkas pasislepe yra nes meistras apziurejas variklį nieko perdaug nerado kur digtu apie 30proc. Galios . Sako isvis nesamone kad tiek galetu dingti , tai persasi mintis kad ant popieriaus nesamoniu prirasyta

Va tuo paciu metu ir civika ant to pacio stendo prasukom ten viskas kaip nukirsta 200ag. Prie 8500
Taip kaip ant popieriaus taip ir yra . Tai kaip tada su toyota ?
jau po biski daraus nepatenkintas kad su toyota i toki projekta isiveliau :(
TuneR // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2012-08-14 10:53:04 // Žinučių:76
0 
O tai kodel tavo neissisuko virs 8000 apsuku? ten didziausia galia, o jeigu virs 6700 krenta kw tai gal lift bolts nuluze. Jeigu gali imesk dyno grafika
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 11:49:51 // Žinučių:73
0 
nesisuka virs 7050 nes ribotuvas (kol kas viska darau su standartiniu ecu) bet tujau imesiu grafika ir ten matosi kad nuo 6500 jau kreive nekyla aukstyn , jeigu tai tiesa ir jos galingumas toks tik yra tai sportinis kompas jos neatgaivints :( nes nukelus ribotuva vistiek kreive aukstyn nekils. BET LABAI VILIUOSI KAD KAZKAS YRA NE TAIP IR ISTAISIUS TAI TURES VISUS PARAMETRUS
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 11:51:32 // Žinučių:73
0 
lift bolts tai tie varstai prie veleneliu taip? juos si vakara ardysiu pasitikrinti , gal gali issamiau trumpai papaisyt ka jie duoda ir kas nuo ju priklauso?
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 12:12:25 // Žinučių:73
0 
Atidaryti naujame lange
Shadow // Corolla TS // Vilnius/Klaipėda // 2012-08-14 12:51:36 // Žinučių:321
0 
Pagal kreivę tai 100% neveikia liftas.
Kreivė turi atrodyti panašiai taip:

O ir važiuojant turėtų labai gerai jaustis galios padidėjimas nuo 6200 rpm.
Kaip TuneR rašė, gali būti, kad lift blot'ai lūžę. Kaip juos pakeisti.Atidaryti naujame lange
Tokviloj po 4 pinigus kainuoja, taigi investicija minimali, bet jie lūžę, tai bus bėdos iškrapštyti nulūžusius galiukus.
Check Engine nedega? Jei neklystu, degant Check Engine kompas neleidžia įjungti lifto ir riboja apsisukimus.
EX: 6gen ST
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 13:00:53 // Žinučių:73
0 
Kokio variklio grqfikas cia yra, check engine tikrai nedega. Rytoi vakare ardysiu pasiziureti tuos liftus.
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 13:02:56 // Žinučių:73
0 
Bet man neduoda ramybes nepajungti vakumai ir dar ten ta slanga kazkokia su vintiliu.
Shadow // Corolla TS // Vilnius/Klaipėda // 2012-08-14 13:05:04 // Žinučių:321
0 
2ZZ-GE Corolloj XRS, bet Celicoj tas pats variklis, taigi ir grafikas turi būti +- toks.
EX: 6gen ST
Dakotasracing // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Kaunas // 2012-08-14 13:08:29 // Žinučių:73
0 
Gerai, jeigu tokiu kreive ir tokius parametrus ir as tureciau, tai gal ir nepykciau taip ant celicos:D o ribotuvo pas tave kaip supratau nera?
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com