Manau tai dažnai kylantis klausimas daugeliui turėtojų ar besiruošiančių įsigyti 7gen. Pabandysim surašyti čia, o po tok gal sukurpsime kokį dokumetą, kurį Jarikas įdės į peidžą. Siūlau prisijungti ir kitus.
Pradėsim nuo GT-S vs T-Sport.
Komentarai ir papildymai visada laukiami
Gerai būtų įdėti kaip straipsnį, o tai skurdokas puslapis atrodo jau.. vien tik forumai gyvi.
Toyota Celica 7 karta (08.99> US ir EU versijų techninis palyginimas
Namingas:
EU:US
GT (143ag) : VVT-i, S (Vokietijoje) (143ag)
GT-S (180ag): T-Sport, TS (190ag)
Tai kas neparašyta žemiau, kad skiriasi, reiškia yra identiška arba dar neatrasta
• EU rinkoje Celica pasirodė vėliau nei US, todėl ji turi mažiau pradinių versijų bug‘ų.
• EU versijos turi klimato kontrolę, US tik paprastą kondicionierių.
• EU versijose yra paduodamas oro pašildymas nuo išmetimo kolektoriaus. Tam tikslui yra papildomų vamzdelių ir vožtuvų. (US modeliuose tik nuo 2003m.> Oro paėmimo sistema iš esmės nesiskiria: filtro dežė, MAFS. Išmetimo kolektoriai dėl to nedaug skiriasi.
• GT modelis gale turi būgninius stabdžius, ne diskus. EU versijos visos su diskais. Todėl yra nedidelių stabdžių sistemos skirtumų. EU versijose buvo tobulinami, tuo tarpu US nepakito nuo pirmo išleidimo.
• ECU skiriasi. EU versija turi imobilizatorių.
• EU versija galiniame bamperyje turi papildomus rūko žibintus, US versijoje gale iš vis nieko nėra.
• Priekiniai žibintai (ne Xenon) skiriasi (šviesos spindulio laužimas).
• US versija bamperio šonuose (kampuose) turi gabaritinius geltonus žibintus.
• EU versija priekinių sparnų šonuose turi posūkio lemputę.
• Nėra 100% duomenų, kad variklių galios skiriasi. US rašoma 180HP, EU- 192PS. Internete skelbiami dyno rezultatai rodo tuos pačius duomenis tiek EU tiek US variklių- apie 165ag (stock).
• EU versija gali turėti ESP.
• Visi EU modeliai yra tik su 6 bėgių mechanine pavarų dėže. US dažniausiai su automatine 4 pavarų su mechaninio perjungimo galimybe, taip pat GT būna su 5 pavarų, o GT-S su 6 pavarų mechaninėmis dėžėmis. 5 pavarų dėžė vadinasi C56, o 6-ų C60.
• Vakuuminės sistemos nedaug skiriasi. US versija turi papildomą vieną vožtuvą ir žarnelių.
• Starteriai skirtingi.
• Smulkmena. EU versija turi gale dvi skyles salono ventiliacijai, US vieną.
• Magnetola skiriasi. US pritaikyta US rinkai ir negroja radijo stočių FM su lyginiu bangos ilgiu. Stiprintuvai tokie patys. EU būna 2 versijos magnetolų.
• Truputi skiriasi galinių saugos diržų išdėstymas ir tvirtinimas.
• Nuo 2002 metų US modeliai yra su elektroniniu gazu (driwe by wire, DBW), o ne su trosu. Sakyčiau tai kaip minusas, nes truputi "veluoja" ir tokiems modeliams nepastatyti Apexi PFC.
• Skiariasi išmetimo sistemos. Palyginus GT-S ir EU GT, GT-S'e yra 3 bakeliai, pas EU tik 2. (patikslinkite?)
(paskutinis taisymas 2007.12.10)
Pradėsim nuo GT-S vs T-Sport.
Komentarai ir papildymai visada laukiami
Gerai būtų įdėti kaip straipsnį, o tai skurdokas puslapis atrodo jau.. vien tik forumai gyvi.
Toyota Celica 7 karta (08.99> US ir EU versijų techninis palyginimas
Namingas:
EU:US
GT (143ag) : VVT-i, S (Vokietijoje) (143ag)
GT-S (180ag): T-Sport, TS (190ag)
Tai kas neparašyta žemiau, kad skiriasi, reiškia yra identiška arba dar neatrasta
• EU rinkoje Celica pasirodė vėliau nei US, todėl ji turi mažiau pradinių versijų bug‘ų.
• EU versijos turi klimato kontrolę, US tik paprastą kondicionierių.
• EU versijose yra paduodamas oro pašildymas nuo išmetimo kolektoriaus. Tam tikslui yra papildomų vamzdelių ir vožtuvų. (US modeliuose tik nuo 2003m.> Oro paėmimo sistema iš esmės nesiskiria: filtro dežė, MAFS. Išmetimo kolektoriai dėl to nedaug skiriasi.
• GT modelis gale turi būgninius stabdžius, ne diskus. EU versijos visos su diskais. Todėl yra nedidelių stabdžių sistemos skirtumų. EU versijose buvo tobulinami, tuo tarpu US nepakito nuo pirmo išleidimo.
• ECU skiriasi. EU versija turi imobilizatorių.
• EU versija galiniame bamperyje turi papildomus rūko žibintus, US versijoje gale iš vis nieko nėra.
• Priekiniai žibintai (ne Xenon) skiriasi (šviesos spindulio laužimas).
• US versija bamperio šonuose (kampuose) turi gabaritinius geltonus žibintus.
• EU versija priekinių sparnų šonuose turi posūkio lemputę.
• Nėra 100% duomenų, kad variklių galios skiriasi. US rašoma 180HP, EU- 192PS. Internete skelbiami dyno rezultatai rodo tuos pačius duomenis tiek EU tiek US variklių- apie 165ag (stock).
• EU versija gali turėti ESP.
• Visi EU modeliai yra tik su 6 bėgių mechanine pavarų dėže. US dažniausiai su automatine 4 pavarų su mechaninio perjungimo galimybe, taip pat GT būna su 5 pavarų, o GT-S su 6 pavarų mechaninėmis dėžėmis. 5 pavarų dėžė vadinasi C56, o 6-ų C60.
• Vakuuminės sistemos nedaug skiriasi. US versija turi papildomą vieną vožtuvą ir žarnelių.
• Starteriai skirtingi.
• Smulkmena. EU versija turi gale dvi skyles salono ventiliacijai, US vieną.
• Magnetola skiriasi. US pritaikyta US rinkai ir negroja radijo stočių FM su lyginiu bangos ilgiu. Stiprintuvai tokie patys. EU būna 2 versijos magnetolų.
• Truputi skiriasi galinių saugos diržų išdėstymas ir tvirtinimas.
• Nuo 2002 metų US modeliai yra su elektroniniu gazu (driwe by wire, DBW), o ne su trosu. Sakyčiau tai kaip minusas, nes truputi "veluoja" ir tokiems modeliams nepastatyti Apexi PFC.
• Skiariasi išmetimo sistemos. Palyginus GT-S ir EU GT, GT-S'e yra 3 bakeliai, pas EU tik 2. (patikslinkite?)
(paskutinis taisymas 2007.12.10)