Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.
Techniniai skirtumai 7gen US vs EU versijos (guide)
Kategorija: Celica 7 karta
Autorius: zycha
|
zycha
|
2006-12-29 11:08:44 (0) |
+ skirtingai matuojama galia + galimai skirtingos dyno korekcijos. |
| hedo | 2006-12-29 11:16:59 (0) |
jap galia matuojama skirtingai, cia su Juliumi PM'ais kalemes , bet issiaiskinom. Stendas matuoja galia ant ratu, po to suka ratus pats stendas (ismynus sankaba) ir vertina gauta pasipriesinima kaip transmisijos nuostolius tada juos pliusuoja prie ratu galios ir neva gauna variklio galia. Cia jau principinis reikalas ar patiketi situo isvestiniu rezultatu ar ne. Tas vertinimas (transmisijos nuostoliu) ir yra miglotas, Rototest Research Institute www.rri.se, situ nuostoliu nevertina ir nesiparindami skelbia galia i ratus. anyway klausimas butu uzdarytas po dyno (GTS ir TS ant to pacio stendo) . gal metames visi del sportinio intereso , aisku jei rasim geranoriska TS'o savininka. I'm in. tai yra mano nuomone, kuri gali nesutapti su Jusu nuomone. As tikrai jos nepersu ir neprasau ja aklai vadovautis. Darykite ka norite ir kaip norite! Copyright by milZinas©2006 |
| eddie_gt4 | 2006-12-29 11:22:49 (0) |
i'm not in, nes: - nesu mk.7 juzeris ir tikrai neketinu juo tapt - imho dyno matavimai atspindi to konkretaus auto duomenis, bet ne viso to modelio kaipo tokio... ir siaip nenauju auto atveju isivelia per daug papildomu kintamuju, kad butu galima daryt kazkokius +/- pagristus apibendrinimus, taikomus visiems to modelio auto (ypac atlikus tik vieno automobilio dyno) stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| maska | 2006-12-29 11:37:31 (0) |
eddie_gt4 raše: i'm not in, nes: - nesu mk.7 juzeris ir tikrai neketinu juo tapt - imho dyno matavimai atspindi to konkretaus auto duomenis, bet ne viso to modelio kaipo tokio... ir siaip nenauju auto atveju isivelia per daug papildomu kintamuju, kad butu galima daryt kazkokius +/- pagristus apibendrinimus, taikomus visiems to modelio auto (ypac atlikus vieno automobilio dyno) nu pl tu tai idomus.... tai aisku kad dyno testas atspindi to vieo auto kuri suki galia.. pl jei koks TS atvarys su turba tai netikesim gi kad visi tiek prisuks.. nu logiskai mastyk - jei stokinis TS prisuks 170ag o GTS 165 nieks manau nesimus ir nesiplesys kad vienas ar kitas galingesnis... vot jei ts prisuks 190 o gts 165 tai jau bus kitas reikalas... tai BUTENT mes tik +/- ir padarysim isvadas o ne kaskokias konstantas ivesim...aij zodziu davai METAMES del sportinterest ir prasukam..i r savininkam gerai bus ir mum bus gerai... |
| eddie_gt4 | 2006-12-29 11:40:10 (0) |
nu bl tu irgi savotiskas jei atvaziuos koks pavarges TS ir prisuks maziau nei koks tvarkingas GT-S, tai po to visam pasauliui imsi skelbt, kad GT-S turi tiek pat ar net daugiau arkliu nei TS? manau tokie matavimai neduotu jokio pagristo pagrindo kazkokiem apibendrinimam... bet jei tavo sportinis interesas toks stiprus, tai prasau, negi man turi buti gaila svetimu $$$ stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| tomykas | 2006-12-29 11:44:30 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | matuokit. man irgi idomu. manau rezultatas turetu buti vienodas... EX '91 Celica GT-i |
| maska | 2006-12-29 11:47:15 (0) |
eddie_gt4 raše: nu bl tu irgi savotiskas jei atvaziuos koks pavarges TS ir prisuks maziau nei koks tvarkingas GT-S, tai po to visam pasauliui imsi skelbt, kad GT-S turi tiek pat ar net daugiau arkliu nei TS? nu pl... o jei gts atvaziuos su nos'u o mes to "nepastebesi" aij nu ka cia sneki apie krastutinumus.. as tai savotiskas bet NEPERLENKIM lazdos . manau tiek as ir kiti sneka apie normalaus stovio automobilius tik is skirtingu kontinentu. Skirtumo as tikrai tikiuosi bet tik ne tokio kardinalau kaip raso gamintojas 7kw nors KAS TIE 7 kw juokas.. nu patys pagalvokit |
| eddie_gt4 | 2006-12-29 11:49:45 (0) |
maska, toks palyginimas visiskai nieko nei patvirtins, nei paneigs (o kaip suprantu tokio matavimo point'as butu butent toks, ar ne?) suzinotum tik, kiek vienas konkretus GT-S'as ir vienas konkretus TS'as turi AG... vat ir viskas stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |
| tomykas | 2006-12-29 11:51:19 (0) |
| Žinučių forume: 1748 | tai parasykit meila i kokia autotoja, arba geriau net i kokia toyota.com su tokiu klausimu. manau turetu atsakyti... EX '91 Celica GT-i |
| eddie_gt4 | 2006-12-29 11:54:05 (0) |
tomykas raše: tai parasykit meila i kokia autotoja, arba geriau net i kokia toyota.com su tokiu klausimu. manau turetu atsakyti... tai, ka oficialiai deklaruoja Toyota, mes ir taip zinom: GT-S turi 134 kW, o TS - 141 kW bet va zmones niekaip to netiki stock'in'fanas © by Sheikhas fleimmeisteris © by hedo |

, bet issiaiskinom. Stendas matuoja galia ant ratu, po to suka ratus pats stendas (ismynus sankaba) ir vertina gauta pasipriesinima kaip transmisijos nuostolius tada juos pliusuoja prie ratu galios ir neva gauna variklio galia. Cia jau principinis reikalas ar patiketi situo isvestiniu rezultatu ar ne. Tas vertinimas (transmisijos nuostoliu) ir yra miglotas, Rototest Research Institute
, aisku jei rasim geranoriska TS'o savininka. I'm in.