Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    galinis spoileris, kokia jo nauda(ir kaip jis uzdedamas)

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: djpibody

    Sheikhas Klubo narys 2011-08-09 07:30:28 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    Šiaip didžioji dauguma gamyklinių spoilerių imho neturi nieko bendro su galo spaudimu kažur :) Pagrindinė funkcija (geriausiu atveju) yra minimaliai ištaisyti oro srautų judėjimą kažkiek pagerinant aerodinamiką ir tik tiek taip
    Džigitas 2011-08-09 18:46:58 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538
    gamikliniai dedami oro srauto keitimui, apsaugo nuo glinio stiklo uznesimo dulkem.
    shop.automanas.lt

    nissan 200 sx S13 - darbui
    celica AT-160
    celica ST-162- perdirbama
    bubu 2011-08-09 19:26:09 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Na gal per daug nuvertinate. Pirmos kartos audi tt pradzioje neturejo spoilerio. Pasirodo be jo ant 150 posukyje masina apvirsdavo. Todel toks mazas spoileriukas istaise reikala. Pagalvokite :P

    Sheikhas Klubo narys 2011-08-09 19:55:33 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    na tt to laikotarpio muilinių dizaino auka, todėl be spoilerio ir važiavo kaip muilinė :P o šiaip aš už spoilerius, be jų man visi automobiliai nepilnavertiški :)
    bubu 2011-08-10 04:58:07 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Nu tevuk ta muiline dar tavo karietai ikrestu :P
    Džigitas 2011-08-10 05:15:56 (0)  
    ST-160 (GT 1.6) Panevėžys Žinučių forume: 1538
    Noreciau tai pamatyt :D
    shop.automanas.lt

    nissan 200 sx S13 - darbui
    celica AT-160
    celica ST-162- perdirbama
    Sheikhas Klubo narys 2011-08-10 05:34:23 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    įkrėstų draiveris, gal, o ne muilinė :) nenoriu girtis, bet vieną kartą su savo karieta iš sostinės žiemą per žiaurią šlabdribą riedėjau namo ir iš kart už miesto ribos išsidirbinėdama aplenkė TT quatro... (šiaip neužkimbu ant tokių, bet labai jau jis ardėsi, matyt pamatė mano turbo4wd ženkliuką) na galvoju, parodyk ką tavo nauji ratai sugeba, atsisėdau ant šiknos, tai jis nesugebėjo nuo manęs nei kiek atitrūkti, nors pasivijus kokį kibirą pusiau išlysdavau į antrą juostą duodamas suprast, tipo lenk, užleidžiu :) kiek gi galima taškyti ant manęs tą purviną šlapią sniegą... tada aš jį antaviliuose pasiėmiau ir palikau... :P
    bubu 2011-08-10 06:17:57 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Nu nerealiai kietai :P

    Nors gamykliniai parametrai ne tavo puseje :P
    Jau nekalbu kiek i ją įpūsti galima.
    Sheikhas Klubo narys 2011-08-10 06:23:25 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Ignalina Žinučių forume: 6686
    aišku nerealiai ir kietai :) šviežia matyt buvo ir nepripūsta :) ir draiveris matyt nupirkt galėjęs, vairuot neišmokęs, neiko ir nesakau, aš gi irgi ne koks xttxxinnennas.
    O tu ko čia purkštauji :) , pardavei gi savo, pamiršk oooo :P
    bubu 2011-08-10 06:51:57 (0)  
    Žinučių forume: 1854
    Nostalgija kankina. geras daiktas buvo.

    O del tokiu lyginimo tai pats supranti. Gali buti bet kas. Pvz blogos padangos, kad nespaude daugiau. Reiktu lygintis Kacergoje jei nori paziureti kieno masina kietesne ir tarpine tarp vairo ir sedynes storesne :P Nes top speed 250-270 TT pasiekti nera didele problema. Paties isbandyta.