< Senas dizainas

Šiuo metu prisijungę:

Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

Celica 7 karta » septintokai, atsargiai junkit begius...

eddie_gt4 // ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 // Vilnius // 2007-07-31 10:47:13 // Žinučių:3445
0 
va kas nutiko, kai vietoj 4 begio buvo imestas 2:

stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
Sheikhas // ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) // Ignalina // 2007-07-31 10:54:41 // Žinučių:6685
0 
andriuska // Supra mk4 // Kaunas // 2007-07-31 10:55:09 // Žinučių:651
0 
Nu vietoj 5 trecia koki tai dar dar, bet antra tai nezinau kokiu budu sumaisyti galima.
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2007-07-31 12:14:44 // Žinučių:5988
0 
turejo pagal viska uzlankstyti voztuvus... nes taip buna misshiftingo atveju 99% ant 7gen.
O cia varztus nuplese kartu su smagracio tvirtinimu...gal perverzti? Toyota nesako, kad reikia keisti kiekvina syki siuos varztus, bet liaudis rekomenduoja. Esu mates dar viena atveji, kai nuplese smagratis varztus.

btw... ziuriu ziuriu as cia.. bet cia gi ne 7gen variklis. Kazka sumaisei. Kaireje turi buti ausis-ziedas starteriui tvirtinti. Ir alkunins matosi kazkokiu kvadratu tvirtinasi.
Julius // Subaru Legacy // Kaunas // 2007-07-31 12:20:37 // Žinučių:1327
0 
zycha nemaisyk, cia greiciu deze, o ausis starteriui yra ant variklio bloko
[OO==[][]==OO]
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2007-07-31 12:21:14 // Žinučių:5988
0 
Julius raše:
zycha nemaisyk, cia greiciu deze, o ausis starteriui yra ant variklio bloko

aaa... smagratis liko ant asies :) joo, matau jau.
eddie_gt4 // ex: ST185 MY'90, now: ST205 MY'96 // Vilnius // 2007-07-31 12:23:34 // Žinučių:3445
0 
zycha raše: turejo pagal viska uzlankstyti voztuvus...

butent taip ir nutiko... galvos nebeliko, is tepalo siurblio liko sipuliai... knockout
"isgyveno" tik variklio blokas
stock'in'fanas © by Sheikhas
fleimmeisteris © by hedo
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2007-07-31 12:28:06 // Žinučių:5988
0 
Ar zinote, kad automobilio alkuniniui sukantis 8000RPM svaistiklis paiilgeja 1mm ir ilgeja toliau? Didinant apsukas toliau arba laikant, ateina momentas, kada stumoklis pasiekia voztuvus ir bac....
Man cia meistras pasakojo, kad anksciau dare eksperimentus su lentyniniais VAZais, kiek laiko variklis gali atlaikyti dirbdamas max sukiais. Budavo 1.30..1.40min kad zinoti lentynese. Seip.. be veik per toki laika galima iveikti Kacergines zieda.

P.S. nelyginkite su motociklo varikliu, kuris gali suktis net iki 20,000RPM, nes ten labai maza eiga. Cia fizika.
Julius // Subaru Legacy // Kaunas // 2007-07-31 12:31:33 // Žinučių:1327
0 
Man tai nelabai itiketina atrodo, juk svaistiklis nera sukamas pastoviai aplink kazkokia asi ir veikiamas tempimo jegos, atvirksciai svaistiklis 8000 kartu per minute yra bandomas sugniuzdyti
[OO==[][]==OO]
zycha // ZZT-231 (GT-S 1.8) // Vilnius // 2007-07-31 12:43:52 // Žinučių:5988
0 
Julius raše:
Man tai nelabai itiketina atrodo, juk svaistiklis nera sukamas pastoviai aplink kazkokia asi ir veikiamas tempimo jegos, atvirksciai svaistiklis 8000 kartu per minute yra bandomas sugniuzdyti

jei variklis keturtaktis, tai per viena veleno apsisukima ne 8000 kartu, o 4000m gniuzdomas (darbines eigos taktas). Taciau jis yra spaudziamas ir tampomas.. gal tai lemia.
Nzn... faktas tas, kad taip yra ir bandyta praktiskai, info pasitikiu.
Kodel prie dideliu sukiu lankstosi voztuvai? Pailgeja svaistiklis + spyruoles nespeja grazinti voztuva.
Hey.lt - Interneto reitingai, lankomumo statistika, lankytojų skaitliukai
Celica klubas © 2017 - info@celica-klubas.com