Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    variklio keitimas

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: ramsas27

    LuKiss18 2012-11-22 07:26:07 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    nu tai blogiausiu atveju slifuoji velena, platini svaistiklius ir dedi didesnius indeklus :) Tiksliai nezinau kaip su situo varikliuku ar yra kur svaistiklius isplatint,bet manau turetu but :)
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-22 09:14:54 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    slifuot velena, tai sutinku.. ir tai jei reikia.. na matomai.. O kas platina svaistiklius??? pavargęs

    LuKiss18 parašė:
    nu tai blogiausiu atveju slifuoji velena, platini svaistiklius ir dedi didesnius indeklus :) Tiksliai nezinau kaip su situo varikliuku ar yra kur svaistiklius isplatint,bet manau turetu but :)
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    Povilas 2012-11-22 09:24:56 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Na buna kad svaistioklio apvaluma istaiso, bet kad juos slifuot siaip tai dar neteko girdet.
    LuKiss18 2012-11-22 10:04:21 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    nu kai uzgriebia indekla,tai is svaistikliu dazniausiai elipse pasidaro,tai nuslifuojama, nu ta prasme apskritima vel padaro,kad indeklas uzsidetu normalei, tik jau deda didesni. Ant ko alkuninis sukas? Ant tepalo pleveles. O jei nebus tam tikras tarpas tarp indeklo ir alkuninio nesusidarys ta plevele ir variklis vel uzklas :) vel uzgnybs.
    Povilas 2012-11-22 10:45:19 (0)  
    ST-202 (GT 2.0) Vilnius-Marijampole Žinučių forume: 479
    Siaip dazniausiai keiciami deformuoti svaistikliai i gerus, o indeklai remontiniai buna su mazesniu vidiniu diametru o ne didesniu isoriniu. Pritaikyti veleno slifavimui, o ne svaistiklio
    LuKiss18 2012-11-22 10:53:15 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Nesusikalbejom. Tu apie vidini,as apie isorini. Keisti tai aisku geriau keisti. Dar klausymas? Variklis nesikuria,tokia nupirkau. Pamatavus kompresija: visuose apie 2bar tik. Cia blokas perkaitintas ar kaip? Jau galiu pradet ieskot naujo bloko? Gal zinot kas turi pardavimui? Visa varikli radau uz 1800litu, bet vilniui. Gal kazkas zino klp apskrity? :)
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-22 11:31:25 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    jei tik 2bar, tai kazin ar blokas... cia gal voztuvai nulankstyti ar dar kazkas.. tik keista, kad visuose cilindruose taip..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    LuKiss18 2012-11-22 11:38:38 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Jei butu voztuvai,tai apsidziaugciau :) Dar gali but,kad svaistiklis sulankstytas? Bet as galvociau,kad blokas trukes bus vistiek :)
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-22 11:54:37 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Na jei svaistiklis, tai vienam cilindre nebutu kompresijos, arba visi svaistikliai sulankstyti... kas mazai tiketina, ir tai manau kompresija didesne turetu buti.. jei blokas trukes tai irgi kazkuriam vienam cilindre kompresijos nebutu.. tiesiog imti galva ir ziureti.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    LuKiss18 2012-11-28 14:51:16 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Diagnoze: uzkalusi apacia. t.y. prasuktas 4 indeklas. Uzkepe ziedai. Buvo gaves vandens :) Reikia slifuoti velena(jei pavyks), nauji indeklai, gali prireikti nauju svaistikliu, gilzes praslifuoti, nauju ziedu. Tai tiek. Be darbo apie 1000lituku :) Variklio kapitalinis :)