Kitas dizainas >
Mūsų draugai :
Gmail paštasAtidaryti naujame lange
BMW E46Atidaryti naujame lange

Prisijungimas




Šiuo metu prisijungę vartotojai


    Dėmėsio! Paskutinė žinutė šioje temoje yra virš mėnesio senumo! Prieš atsakydami į temą dar kartą pagalvokite.

    variklio keitimas

    Kategorija: Celica 7 karta

    Autorius: ramsas27

    LuKiss18 2012-11-30 08:59:17 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Jei pust apie 0.5 baro,tai manau ir i 4k tilptum :) O jei daugiau,tai jau ir aisku i vidurius lyst turesi :) kad ir 0.5bar, vistiek turetu eit geriau negu GTS :)
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-11-30 13:27:55 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    Edvatronas parašė:
    Na nesigilinant.. Jei Zycha raso: "Yra nedideliu skirtumu", tai matyt variklis toks pat.. cia jau reiktu variklio kodus ziuret/sulygint.. bet matomai tas pats. Tik begant metams, matyt vistiek kazkokie pakeitimai yra.. japonai tai megsta.. :)

    tu visiskai teisus ;) buvo sis bei tas prideta einant metams. Pvz ismetimo kolikai skirtingi, nes atsirado pasildymas. Galvutes siek tiek ir pan.
    linasser 2012-11-30 13:45:41 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    LuKiss18 parašė:
    nu kai uzgriebia indekla,tai is svaistikliu dazniausiai elipse pasidaro,tai nuslifuojama, nu ta prasme apskritima vel padaro,kad indeklas uzsidetu normalei, tik jau deda didesni. Ant ko alkuninis sukas? Ant tepalo pleveles. O jei nebus tam tikras tarpas tarp indeklo ir alkuninio nesusidarys ta plevele ir variklis vel uzklas :) vel uzgnybs.


    indėklą ant švaistiklio deda? tik jau didesnį? ką didesnį-indėklą, švaistiklį? :D :D :D ir kas bus, kai ant švaistiklio uždės didesnį indėklą-strypas kibire? :D :D :D smagiai čia pavarot :D :D :D Kaip ten tas švaistiklis suelipsėja?
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    LuKiss18 2012-11-30 14:25:33 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Indeklai skirstomi i rem komplektus. Pvz buna originalus, pirmo komplekto,antro. T.y. Kai uzvelia indekla, jis pradeda kliuti i velena(dazniausia del nepakankamo tepimo),kalenti, taip svaistiklis pasidaro ovalios formos(akim nepamatysi,bet vezi matuoti). Tada slifuoji velena, del to,kad nuo saveikos su indeklu jis issibraizo(gali buti,kad plika akim taippat nepamatysi). Kai visa tai padarysi, tada klausi meistro kokius indeklus pirkti, jis pasako tarkim: pirmas rem komplektas. Tada perki pirmo,nuvezi pas meistra wisas detales ir jis jau surenka,arba renki pats, jei moki,priklauso nuo galimybiu. As is patirties sneku, ne siaip sapalioju. Jei kazkas cia tau juokingo, tai ne cia pataikei.
    zycha Klubo narysModeratorius 2012-11-30 15:18:18 (0)  
    ZZT-231 (GT-S 1.8) Vilnius Žinučių forume: 5988
    taip, bedirbant švaistiklio apatinė sklylė elipsėja. Kai viršyja tam tikrą normą, kila rizika prasukti indėklą. Tai normalus procesas, dėl jėgų veikiančių metalą. Plika akimi nieko nematysite, nes elipsė būna šimtosios ir tūkstantasios milimetro dalys nuo apsoliutaus apskritimo. Tai matuojama vidmačiu arba mikrometru. Prašlifavus vidų galimą sutvarkyti, jei tepalinis tarpelis įdėjus įndėklą vis dar išlieka normos ribose.
    Dėl remontinių indėklų. Remontiniai būna storesni, tačiau vidinio diametro- į alkūninio pusę, kadangi įprastai šlifuojamas alkūninis. Pvz pirmas remontas -0,25mm, ir remontinis indėklas būna storesnis +0,25 tačiau vidinis diametras, o ne išorinis (švaistiklio)! Todėl labai daug metalo nuėmus nuo švaistiklio, remontinis jame bus per laisvas, susidarys tarpas tarp švaistiklio ir indėklo kas visai nepageidautina ir greičiausiai seks indėklo prasukimu po pirmų kilometrų.
    Mūsų tėvai-seneliai, tokiais atvejais, Žiguliams dėdavo foliją tarp švaistiklio ir indėklo, sako veikdavo :) Dabartiniai servisai tokiu atveju bando parinkinėti indėklus nuo kitų automobilių modelių, jei negauna kito švaistiklio.
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-30 16:15:34 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Kad slifuot velena, tai viskas cia aisq.. jei gerai prasuka indeklus, tai dazniausiai nebebera ka beslifuot - ir taip kaklelis buna per mazo diametro... o lengvom auto dazniausiai yra skirti max 4 remontai... bet slifuot svaistikli - tai nesu girdejes..
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    LuKiss18 2012-11-30 17:24:40 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Va,grizau su naujienom. Galbut kas is klaipedos zinot Braziuli, jis vienintelis klaipedos apskrity slifuoja velenus ir pan. Bent jau kiek zinau. Edvatronas, man siandien tas zmogus padare varikli, dejo naujas gilzes, slifavo velena bei svaistikli islygino. Buvo galima ir nedet gilziu kitu,bet kadangi sau daraus,tai bus kaip naujas variklis. Jeigu, tamsta, neteko girdet, tai nelabai su varikliais busite susidure. Nieko nenoriu izeist, tik sakau kaip yra. Cia as ne pats slifavau ir ne pats sugalwojau. Cia zmogus jau matyt kokius 20metu tuom uzsiema. Aisku ten ne po cm nuema, ten tik mikronai, taciau tai padaryti(bent jau patikrinti) PRIVALOMA. Net nebuvo matyti,kad velenas "uzveltas", taciau teko deti 2nr svaistiklinius remontinius indeklus. Beje, prireike ir pagrindiniu :)
    Edvatronas Klubo narys 2012-11-30 19:02:50 (0)  
    ST-185 (Carlos Sainz 2.0t) Boston, UK Žinučių forume: 3796
    Tai aisq, jei jau slifuot velena tai slifuot ir pagrindinius ir svaistiklinius kakliukus.. :) Zinau Braziuli.. barzda visi ji vadina.. :) nes turi (bent jau turejo) nemaza barzda... :D Kazkada mano tevui senam opel kaddet D varikliui kapitalini dare. Beje ne jis vienas velenus slifuoja.. Dar slifuoja, bent anksciau slifuodavo ;) spec ATI, priesais tilzes turgu. :) Rasydamas "islygino svaistikli" turi minty, kad padidino svaistiklyje skyle, kad pasinaikintu tas ovalas? O kokius tada deti indeklus??? Nes kaip zycha minejo - remontiniai indeklai buna storesni link vidinio diametro, tam, kad kompensuoti veleno nuslifavima.
    Gyvenimas prasideda nuo 3000rpm...
    linasser 2012-12-02 17:46:35 (0)  
    Carina Kaunas Žinučių forume: 735
    supratau dabar, kad skylė švaistiklyje pasidaro elipse, pradžiai pagalvojau, kad pats švasitiklis formą pakeičia :) aš anksčiau mačiau, kaip švaistikliai per savo ilgį išsikraipo, tai todėl ir pirma mintis mano tokia buvo, galvoju, kas per velnias, kam šlifuoti kreivą daiktą :D
    7a-fe lean burn (dujos)
    skype: serutkev
    LuKiss18 2012-12-02 18:15:48 (0)  
    ZZT-230 (GT 1.8) Palanga Žinučių forume: 226
    Tai kam reikia iskart megint p*zdavotis, neisitikines ar teisingai pats galvoji. Viskas gan aiskiai buvo pasakyta :)